![]() |
Fort Alpha
Wie kent dat nog?
(of is het nogsteeds op tv :o ) Ik vond dat altijd zo lachen! Die pubers in 4 HAVO ofzo.... Wordt het ooit nog eens herhaald? miep |
Heb het wel eens gezien ja.. was wel een leuke serie!! Maar volgens mij issie echt al jaren niet meer op tv..
|
(y) :eek: Tygo Gernandt :eek: (y)
|
OT = ZOOOOOOOO GEWELDIG :D:D alleen daarom al mogen ze de serie wle herhalen :)
|
Citaat:
|
Ja, ik keek het vroeger (toe het nog op tv was dus) ook wel, maar ik geloof dat het vervangen is door dat Finals. (weet ik niet zeker)
|
ja,ik vroeger was het er altijd:D
het moet terug komen!!! steffie roelt,met der grote bek:D en de Hond is ook wel :cool: |
jaaaaaa, super!
waarom herhalen ze HBH wel voor de 5e keer ofzo en Fort alpha niet? :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geweldige serie. Vooral die demonstratie op die school. De feesten. Spacecake bij die ene gozer. Ja en ik vond die vader/leraar en zoon altijd lachen. En die coffeeshop. Met die deurklinken die eraf werden gesloopt. De affaire van de rector.. oh, echt geweldig :D doet me ook denken aan wat ik zelf heb geflikt vroeger :D
|
Werd opgenomen op de school van mijn zus, dus was nog leuker om te kijken. Ook omdat ontzettend veel bekenden er als figuranten in speelden...echt heel cool was dat. Herhalingen zal ik zeker kijken, maar nog nooit gezien?
|
keek t ook altijd, vet lache serie, precies wat dystopia zegt :cool:
|
jaaa moet weer terug
ik heb toen niet alles gezien en daarom mag het best herhaald worden |
Voor jullie informatie: Het eerste seizoen is voorafgaand aan het 2e herhaald :p
Verder vind ik het absoluut tijd voor nog een herhaling aangezien het errrrrg leuk was :) |
net toen ik doorkreeg dat dat wel heel erg leuk was, was het al weer afgelopen. mag van mij nu meteen herhaald worden!
|
Die Ot is lekker haha
ja was wel euk,heb er wel om moeten lachen |
hoe heette dat liedje ook alweer???
|
Citaat:
|
Citaat:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bammetjes! :D
|
keek ik echt altijd damn dat was een leuke serie maar die komt toch neit meer volgens mij??!!!
|
OT OT OT OT OT OT OT OT OT OT OT OT OT OT
DIE WAS PAS TOF! (y) altijd op blote voeten blijven lopen |
Dat was echt super leuk. Moet zeker weer herhaald worden!
|
KEIGAAF! :D (y) :cool:
Ik wil het ook weer terug zien! :) Wie weet trouwens wie dat liedje van Fort Alpha zong? Dat vond ik altijd vet. :) Ripper |
Citaat:
:) |
Citaat:
Ripper |
aaah ik MOET weten hoe OT In het echt heet. Het schijnt dat hij nu een hanekam heeftT!! tres super! Maar dreadlocks..mmm :rolleyes:
Weet iemand hoe die heet? damn ik moet hem gewoon nog een x zien ofzo :P Fort Alpha , keb geen 1 aflevering gemist. T was beter dan Finals vind ik....Maar keuj...Cheers! |
mans nog wat ofzo... shit ben ut vergeten!
|
het zal haarlaad moeten worden:D
|
Citaat:
|
OT
zo lekker kort af |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |