![]() |
anale sex
doe je wel eens aan anale sex?
zoja, lekker of nee waarom niet. vertel alles (y) |
Nee, maar ooit wil ik het wel proberen.
|
het is lekker, overiges vind niet iedereen dat natuurlijk, als je het maar rustig opbouwd dus niet in een keer 2 vingers er in en alles voldoende nat maakt.
|
Nee en het lijkt me ook niet leuk eigenlijk. Ik ben 'daar' niet gevoelig en ik heb geen zin in zo'n 'ding' in m'n anus. :p
|
Citaat:
gewoon heel voorzichtig te werk gaan en veel vocht... |
Heb het wel al eens gedaan, maar zie er ook niet echt het plezier in, ik deed het omdak wel eens wou weten hoe het voelde, we hebben da eerst rustig opgebouwd, en mja dan een tijdje laten liggen omdat ik het toch niet zo leuk vond, maar nu willen we dat nog wel eens proberen, we zullen wel zien zeker !!
Maar idd langzaam opbouwen !! |
Wel geprobeerd, maar dat ding is zo gigantisch!
Dus dat deed pijn.. Dus toen gingen we weer verder in het andere gaatje.. |
Citaat:
auwie idd :s |
Misschien als ik ECHT alles heb gezien...maar voorlopig iig niet, lijkt me veel te krap
|
ehm, reactie van iemand met een heel verse eerste ervaring :P
van het weekend voor het eerst geprobeerd, en nouja, ik had eigenlijk helemaal nergens last van (y) , qua pijn in ieder geval. in ieder geval voorzichtig opbouwen, zorgen dat je goed ontspannen bent en ook zelf je spieren kunt aan- en ontspannen, dan zal het vast wel gaan. en als je bang bent voor die pijn, tja, dan houd je je waarschijnlijk sowieso al een beetje verkrampt, waardoor t niks wordt.. succes en veel plezier (:) dat lukt vast wel) |
Citaat:
|
Citaat:
|
wel een paar x geprobeert jah..
zeker wel leuk/lekker.. mits je het voorzichitg opbouwt.. deed jammer genoeg nogsteeds teveel pijn bij dr om ut lang te doen, en je moet ut ntulek wel allebei leuk vinden he:P maar zeker nog eens het herhalen waard;) |
Citaat:
|
Ja. Heel rustig opgebouwd en het is erg lekker.
|
Hmm, dit is iets wat ik (denk ik) nooooit zal doen. Het idee staat me totaal niet aan...Vind het gewoon niet echt fris (maarja, sex is vaak niet fris en ik hou er toch ontzettend veel van..dus..). Ik heb het er wel eens met mijn (toenmalige) vriend over gehad, ik vroeg hem of hij het wel eens gedaan had. En dat had hij met zijn ex. Hij vertelde dat ze het heerlijk vond en dat hij het zelf verder niet zo bijzonder had gevonden. Tja, en ik had hem net gepijpt dus toen ik na begon te denken: my god, die lekkere lul van hem heeft gewoon in iemands kont gezeten en ik heb hem net gepijpt! Ieuw! Misschien een beetje idioot van me om zo te reageren, maar toch...Nee dus..anale sex spreekt me niet aan.
|
Nee, lijkt me vies.
|
Citaat:
|
Citaat:
en hij zit wellicht ook met zijn piemel in jouw doos en dat is ongeveer net zo smerig hoor! of was jij je ook binnenin? Tis wat anders als ie je eerst anaal heeft genomen en dat je em daarna gaat pijpen, dat vind ik wel wat aan de gore kant eigenlijk.... |
Citaat:
|
nog nooit gedaan...maar mn vriend had het laatst over de "shock" die hij wilde proberen, dus binnenkort maar eens wat experimenteren. Het lijkt me een beetje pijnlijk eigenlijk.
|
nja, had m'n vriendin geen last van, al moet ik toegeven dat er wel een condoom omheen zat...maar goed :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoef inderdaad ook niet zo'n staaf bacterien daarna aan de andere kant naar binnen, maar dat lijkt me uit hygienisch oogpunt wel logisch... |
Citaat:
|
nee... maar wilk wel nog een keer voorstellen *is benieuwd*
maar kheb er zelf ook niet echt behoefte aan, meer dak wil weten hoe hij er nu over denkt |
wel gedaan maar ik vind er weinig aan.
|
Citaat:
|
nee hoor, gaat ook niet voorkomen. ik moet niet een piemel in mn bips hoor. lijkt me 6 keer niets.
|
Ja, op het randje van nog net niet te veel pijn vind ik het het lekkerst. Een grote lul is dus wel een voorwaarde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
koddige reply :D |
Citaat:
|
Mijn vriend wil wel anaal, ik liever niet. Praat er weleens met een goeie vriend van mij over, die t wel erg lekker vindt. Vingers erin weleens geprobeerd, vandeweek een klein stukje lul maar deed zwaar veel pijn. Mede omdat we geen glijmiddel ofso hadden gebruikt en zijn lul alleen een beetje nat was omdat ie eerst in mijn vagina had gezeten... :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Een vagina is toch niet vies hoe kun je dat nou zeggen, is net super lekker. |
Citaat:
mjah, ooit maar weer eens proberen dus. :bloos: |
Nee. Nooit. Zal nooit gebeuren ook...
1 gat is goed genoeg, de ander is er niet voor :p |
Citaat:
Maak je toch niet zo druk joh, ik vond je reactie wat overtrokken en dat vond je gelukkig zelf ook al. en nee wat jij vindt is geen onzin, maar ik vind het wel onzin. maar goed, laten we het weer over anale sex hebben en aangezien ik daar verder niks meer over te melden heb geef ik het woord weer aan anderen! ciao! |
als je na gaat denken over waar de desbetreffende piemel allemaal is geweest is seks nooit lekker. dat moet je dus gewoon niet doen.. Als ik eraan denk dat de piemel van de jongen waar ik seks mee heb ook in de kut van een ander meisje is geweest (dat ik bijvoorbeeld ken) vind ik het ook geen fijn idee. maar die jongen heeft zich inmiddels al zo vaak gewassen dat het toch duidelijk meer het idee is dat vies is dan de werkelijkheid..
Je moet er gewoon niet zo uitgebreid over na gaan denken. Zelf heb ik wel eens anale seks gehad. Ik vond het met mijn eerste vriendje altijd wel leuk maar met mijn tweede vriendje niet zo want die had zo'n grote dat het gelijk al echt pijn deed of na een tijdje pijn ging doen.. en nu heb ik er echt niet meer zo'n behoefte aan: ik weet al hoe het is en sinds dat tweede vriendje is een vinger al pijnlijk (nog steeds!) |
Citaat:
oh sorry ik ook :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de meeste meiden hier zullen blij zijn als ze anaal ontmaagd door hun vriendje-met-pinkie-piemeltje. Right? |
Citaat:
|
Citaat:
en t wordt hier af en toe wat plastisch omschreven. eerst hoor je een meisje opgewonden te maken, dan streel je het gebied rond de anus, je maakt dat gebied ook een beetje nat met speeksel of glijmiddel oid. daarna voorzichtig 1 vinger erin, beetje bewegen, beetje strelen. daarna probeer je een 2e vinger en evt later ook nog een 3e en daarna kun je proberen de opgesteven penis, evt met glijmiddel, de anus in te bewegen. volgens mij kan in deze situatie het meisje op ieder moment zeggen/schreeuwen: HEE! DOE DAT EENS NIET! en je bent dan als man een enorme eikel als je toch gewoon doorgaat......ow, en ontspanning is natuurlijk erg belangrijk |
Weleens gedaan ja. Voelde heel lekker, maar toch anders... Het lijkt alsof je heel nodig naar de wc moet en dat maakt het minder spannend.
Denk dat ik gewone 'seks' toch leuker vind. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |