![]() |
Zoenen na orale seks
Ik ben zelf nog maagd, maar ineens bedacht ik me iets wat ik niet zo snel zal doen.
Stel je hebt als jongen, je vriendin gebeft, en zij jou gepijpt. In geval van meisjes, je vriend gepijpt, en hij jou gebeft. Zoen je dan tijdens de seks nog met elkaar? Lijkt mij eerlijk gezegd een beetje vies idee.... Groetjess |
ja
|
Je bent toch zeker niet vies van jezelf?
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic; juh, waarom niet? |
mij maakt het echt niet uit hoor.. :) misschien dat jongens het niet fijn vinden om hun eigen spul te proeven.. tenminste dat heb ik weleens gehoord..
|
Natuurlijk!
|
Citaat:
|
Vooral als je dat vaginale vocht dan terug in d'r gezicht sprietst....heerlijk :D
|
ja :)
|
Uiteraard
|
Lijkt smerig, maar gaat vrij onbewust gewoon, eigenlijk heel normaal, door.
|
Ik zoen wel, maar vind het toch een beetje een raar idee. Je eigen smaak in je mond krijgen:P
|
Ik vind hem niet vies en hij mij niet en ons zelf niet .. dusja, tuurlijk :)
|
Ja nu wel, vond het in het begin ook een beetje een raar idee. Slokje drinken ?
|
Eerst wilde ik dat niet, maar ik heb me er maar overheen gezet.
|
Ik proef nooit een groot verschil gelukkig. Maar ja, dat doe ik wel.
|
natuurlijk, het is toch niet romantisch of lief als je na de orale sex zo vies van elkaar bent dat je elkaar niet meer wilt zoenen:S Wij zijn allebei schoon daaronder en ik proef nooit iets vies.
|
nja, vind het toch een beetje raar smaken....maar niet echt smerig ofzo
|
Citaat:
|
Niet zoenen na orale sex is voor homosexuelen :o
|
Ja, dan zoenen we nog steeds en dat is echt niet vies hoor! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
nee hoor lekker zoenen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie er niets vies aan... dus waarom niet.
|
als je erover denkt zoals je zelf nu doet LIJKT het een goor iets, maar eigelijk als je zo bezigbent en je supergeil bent hou je daar helemaal geen rekening mee, al helemaal niet als het met iemand is waarje heel ergveel van houd, dan is orale sex alleen maar heerlijk intiem...intiemer kan bijna niet vind ik...alleen de geestelijke connectie die je samen hebt dan is intiemer en intenser....
my 2 cents |
Citaat:
|
ik vind t alleen maar lekker.
|
Leek me zelf eerst ook niets, maar ik had me er toen even overheen gezet en merkte dat het echt best meeviel. Dus ja.
|
Citaat:
|
Tuurlijk zoen je dan met mekaar :D
Wrom zou je niet met mekaar zoenen? Het smaakt misschien wat vreemd, maar het is nogsteeds niet giftig ofzo, en het is juist wel apart. Tog net heel intiem met mekaar geweest, en dat dan soort van voortzetten via zoenen.. (hm, da was foute uitleg, mja:) ) |
Citaat:
|
Ja, is lekker :)
Hij smaakt dan zoetig, naar mij :D :) |
Well, that was info I did not need. ;)
|
Citaat:
|
:o
|
:p
|
mwa, vin t nie echt geweldig
|
Citaat:
|
Ik vind het een vorm van respect
Alsof je wilt zeggen "ook al stink ik als de nete, voor een zoen van jou doe ik alles" :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Natuurlijk, je eist toch niet van de ander dat hij zijn mond wél daar stopt, maar jij hoeft het dan niet meer?
Hoewel ik niet zit te wachten op snowballen, maar dat is meer omdat ik braakneigingen krijg van glibberig spul in mijn mond :P *duwt alle gedachtes aan zuurkool en pudding en oesters ver, VER weg* |
ja natuurlijk zie et probleem niet...en zo smerig smaak ik niet, en hij ook niet, dus ach gewoon lekker ;)
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |