![]() |
Unit 13
Wie keek er hier altijd naar Unit 13?
Het is inmiddels afgelopen, niet waar? Hoe heette die kale ook alweer..die slechte? Die enge!!!!! :eek: |
ik heb het wel gevolgd, maar weet dat programma niet jaren geleden uitgezonden. Ik kan me er nog weinig van herinneren...
|
Komt me wel bekend voor :rolleyes: ....iets met allerei ongelukken toch...:o of zit ik weer helemaal verkeerd??
:o |
neej de politieserie:D
paul rieding,de kinderrechter en papa van josien en jesse is vermoord met een bazouka door skylla:( dus nu wil adriënne,officieer van justitie de daders hebben omdat Paul vermoord is. daar draait het allemaal om. mja die kale wie was dat nou?? *denkt na* steff zuurbier?? solly ik weet het nu even niet:) |
ik heb het vroeger wel eens gevolgt, een jaar of 5 geleden... Het eindigde er geloof ik mee dat ze de moordenaar van die kinderrechter gepakt hadden en dat die vrouw van die kinderrechter naar dat graf van die kinderrechter was gegaan om dat te vertellen, en dat die kinderrechter het 'geweldig' vond'.
verder weet ik het nie meer precies. |
Citaat:
vervolging van mijn smiley :o:o ..politieserie dus :o |
Nooit gezien. Waarom kan zoiets nou niet herhaald worden?
|
Het is wel heel lang geleden. Ik had altijd het gevoel dat ik de enige was die er naar heeft gekeken. Gelukkig is dat niet zo. Ik vond het heel spannend. Maar ik kan me er niet heel erg gek veel van herinneren.
|
ik vond het echt een geweldige serie. Ik zat elke aflevering de hele tijd op het puntje van m'n stoel, zoooo spannend! zelden een betere nederlandse serie gezien.
De geheime dienst was als opvolger ook leuk, maar toch minder. Nu heeft de VARA Ernstige delicten, maar die heb ik nog nooit gezien |
Citaat:
Ik vind het zelf een strakke serie. Die steeds strakker wordt. Jammer dat je merkt hoe er personen in en uitgeschreven worden. Al met al wordt het sterk gespeeld. Op een gegeven moment heb ik wel zoiets van: het wordt uitgemolken. Aangezien de slechterikken agressiever lijken te worden. Maar in werkelijkheid gewoon zwakker worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |