![]() |
Wat vinden dames bij jongens mooie kleren>?
Nou ik ben benieuwd.
|
zoveel mensen, zoveel wensen.......
|
En ga je je dan kleden zoals ik het zeg? Anders heeft dit topic ook geen zin... :p
|
Een broek, lekker spijkerbroek.
|
een leren string met studs...
roaarrrr |
Citaat:
|
Beetje baggy broek, iets wijde spijkerbroek die wijd uitloopt, slippertjes of skateschoentjes of all stars.
Bandshirtje, of mooi ander shirtje, niet enorm groot, niet inimini, tis een man geen wijf. Colbertjes kunnen ook leuk zijn, mits leuk gecombineerd wat 9 van de 10 keer niet het geval is. Verder, piercing kan leuk zijn, haar moet goed zijn, of een bos krullen, of iets anders mooi. Tattoo idem als piercing, maar niet overal. Of te wel 't kan vriezen, 't kan dooien. |
Wat ik mooi vind, is een donkere jeansbroek met een zwart t-shirt of sous-pull.
Geen (druk) bedrukt t-shirt of trui Stijlvol met een eigen accent ;) |
Baggy broeken vind ik uber sexy (y) :p
|
Een mooie koltrui met een goed zittende spijkerbroek en natuurlijk een stralende lach.
|
converse allstars
colebertje (bruin donkerblauw of zwart) afgeragde jeans of 60's/70's (rib)broek beetje baggy is ook wel okee maar géén overseas dingen (n) bandshirt of hip verantwoord overhemd sluik haar :cool: |
zowiezo mooie baggy spijkerbroeken zijn verplicht..
|
dames die op heren in het zwart vallen?
|
*bookmarkt
|
Citaat:
:cool: |
Mijn vrouwlijke kant vind ubersexy kleding bij mijn mannelijke kant mooi staan :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zwart gekleed vind ik wel mooi, als ze zich maar niet zo duister gaan gedragen. |
een pak :D
wijde box met randje boxershort.... tshirt tot net over de ellebogen... een kilt of lap stof als rok *ja, afwijking, ik weet het, maja :D) |
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb geen wortel broeken, koel hè :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
baggy (spijker)broek, longsleeve met '60/'70-opdruk, gympies/sneakers en halflang nonchelant haar of krullenbos..
|
Citaat:
|
Citaat:
Kvind alles best bij jongens zolang ze maar geen roze aantrekken. |
baggy spijkerbroek of leger broek, hoodie, tshirt van een skatemerk ofzo.
mooie skateschoenen of sneakers. [GEEN allstars] haar moet kort, ik hou niet van lang "hip" haar. petjes zijn ook goed maar even geen trucker aub. tattoos <3 beetje pharrel is wel cool. |
-Mooie (spijker)broek, recht model, niet al te strak
-Mooi shirt, niet ál te strak, maar wel met enigszins model erin -Sneakers, geen all stars of zoiets verschrikkelijks -kort haar -geen gouden kettingen, oorbellen of massa's ringen, polsbandje kan wel leuk zijn -stylish, maar niet zó dat het nichterig wordt Oh, en het hoofd van Orlando Bloom of David Beckham graag. :) |
Leuke baggy spijkerbroek met een polo of tshirtje erop en gympen eronder oid.. Of juist wat netter met dockers, overhemd en broques (als het maar niet hetzelfde is wat mijn vader ook aanheeft vind ik het wel goed)
Prefereer de laatste tijd vaker het eerste trouwens (y) |
Volgens mij denken de meisjes uit mijn omgeving toch heel anders dan jullie anders had ik massa's vrouwen aan m'n voeten :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Draag zelf eigenlijk ook vrij veel zwart Ik vind bij jongens overigens ook van die Indiaanse truien mooi. |
Citaat:
|
Kostuumbroek met allstars <3
lang haar maar niet te lang :) (hmm maar niet zo van dat snob-haar met zijscheiding wel echt rasecht headbang haar :) -maar wel gewassen-) beetje modebewust mag liefst ook wel.. maar niet te gay (denkt aan pan am) :nono: |
Citaat:
:D (y) |
Citaat:
|
was een baggy broek??? :confused:
|
een wijde broek, mijnheer.
ik heb graag een jongen :) . het boeit me tegenwoordig niet eens zo heel veel meer hoe ze eruit zien... nouja, als ik een voorkeur heb, heb ik die dan toch wel voor donkerharigen, beetje type intellectuele muziekliefhebbende snoezepoes. met bijbehorende zwarte coupe emo en een leuk hoofd graag. en podverdikkie, laat mijn ex-vriend nou eens zo'n jongen gescoord hebben, die mazzelpik (y)... |
Alles behalve polo's eigenlijk :p ! En ook geen shirts van het voetbal/hockeyteam (met bijnaam en nummer) (n) bah. Liever ook geen lompe teksten zoals:
BIER HIER (ja, die dragen ze bij ons :rolleyes: ) Maar verder: als het er maar verzorgd uitziet! |
Citaat:
|
Ik kan met een heleboel dingen leven behalve voetbalshirts e.d. toelopende broeken, bandshirts en foute SCHOENEN.
Ik zie een jongen graag in een baggy broek een polo en een stel Quiks eronder. Of gewoon halfhoge degelijke dingen. Van Allstars krijg je eendenvoeten :nono: Haar moet niet te kort zijn (ik wil iets om vast te grijpen :p ) |
Citaat:
|
Persoonlijk vind ik een leuk baseball shirt en een beetje een wijde broek wel mooi bij een jongen :) Maar hij moet er wel een lekker kontje in hebben hoor!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |