![]() |
[Kazaa Lite, MSN]Ben ik gehackt?
Bij MSN zijn laatst al mijn zelfgemaakte emoticons verdwenen en bij Kazaa Lite merk ik dat er enkele liedjes en video's verdwenen zijn.
|
Ja, je bent gehackt..
Meteen de computer weggooien en een nieuwe kopen... Met andere woorden: Er is wat weg wat je met louche programma's gebruikt.. dat krijg je ervan.. |
Citaat:
hahaha :D (y) je msn zal waarschijnlijk komen doordat van 6.1 naar 6.2 ben gegaan en je kazaa lite probleempje tjah... shit happends :evil: |
Citaat:
|
MSN Messenger
OT: is 't nie gewoon toeval? |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je een firewall en zo ja, goed ingesteld? Niet zelf per ongeluk die bestanden van kazaa verwijderd? Offtopic: Voor vragen over msn mag je hier zijn, en voor vragen over kazaa mag je hier verder posten, en misschien wil je dit ook nog wel doorlezen, hoewel 't me toch een fout van jezelf lijkt. |
Als je geen Kazaa (Lite) installeert kan er ook niets van verdwijnen. ;)
|
vast een andere gebruiker op je computer (familie) die er wat afgegooid heeft. :)
|
lol als iemand je zou hacken zouden ze echt niet je msn icons en paar liedjes wegmikken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb bij Kazaa de lijst van de liedjes geordend op ariest en ik merk dat er alleen liedjes van ariest A t/m E verdwenen zijn. Zou het kunnen dat Kazaa zelf liedjes gedelete heeft? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |