![]() |
Uitleg visioen
Iedereen weet wel wat een visioen is maar hoe komt dat nou? een van de theorieen die ik gehoord heb is dat de tijd een cirkel is (alles gebeurd steeds opnieuw) en dat visioenen dus onbewuste herrineringen aan de vorige keer dat we dit leven leefde zijn. Wat vinden jullie hiervan en wat zijn jullie theorieen over visioenen?
|
Er is ook een theorie dat niet alles steeds opnieuw maar dat alles tegelijk gebeurt. Hierdoor kun je gebeurtenissen opvangen die zich in het verleden, het heden en in de toekomst afspelen.
|
Citaat:
In in Joodse mystiek leer wordt ongeveer dit zelfde gelooft en ik vind hem helemaal zo slecht nog niet... |
Ik geloop meer in het patroon der herhaling. Door de loop van de geschiedenis zijn patronen van herhaling te onderscheiden. Ik denk dat "zieners" deze patronen instinctief inzien. Anderen kunnen door het bestuderen van de historie een beperkt vermogen krijgen om gebeurtenissen in de toekomst te voorspellen.
|
Iedereen die in dit soort fabels gelooft:
Het Universum lezen van Stephen Hawking. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Mephostophilis: Juh idd, ik was in de war met Het Heelal geloof ik. Daar snapte ik weinig van, maar het universum is echt top. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |