![]() |
De irritantste reclame
Wat vind je de meest irritantse reclame?
Ik vind da van Danao :mad: "Danao, ik wil de zon, ik wil zachtheid ... " moet gewoon van post switchen |
"Goedkoper? Ik wist niet dat dat kon."
ARGH :mad: |
Alle reclames die ook maar iets met lenen te maken hebben :|
De leukste reclame is iig die van Al@din (SORRY HE? :D) |
Weet ik niet, maar ik zoek een nummer uit een reclame
Die reclame van Hi waar een frans nummer wordt gespeeld achter een telefoon. Hoe kom ik daar achter? |
Citaat:
ik heb m ook pas gedownload : volslagen mobiel best vet nummer :) |
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...254&highlight=
http://forum.scholieren.com/showthre...644&highlight= http://forum.scholieren.com/showthre...135&highlight= http://forum.scholieren.com/showthre...803&highlight= ontopic: alles kredietverstrekkers vind ik irritant |
"[...] Een heerlijk moment. [...] Een heerlijk [...] moment. Een zalig moment. Een [...] moment." Et cetera.
Maar ik kijk toch bijna nooit naar de reclames. :)q |
de reclame van heineken is geweldig <33
"is dat een duitse herder" "ja" "HOLLAND" :D |
Citaat:
Wat een vrolijk nummer toch :D |
ene pot: ik heb zon last van mn stoelgang de laatste tijd
andere pot: ja geen wonder, we eten ook zo snel tegenwoordig, je moet ACTIVIA vreten van danone, van die zure yoghurt schijt je morgen de hele boel onder... :rolleyes: (n) |
ik zap altijd weg als er reclames komen
|
Ik vind die reclame van de Rabobank erg vervelend, met die kerel die lult over 'een actieve aanpak van uw geld'.
Verder ook die reclame voor Nationale Nederlanden voor hypotheekadvies (ofzo): 'Ik wil graag alle mogelijkheden met je doornemen. Kopje koffie?' GADVERDAMME :D |
Hoort dit niet op Film&Tv?
Ontopic: wasmiddelenreclames blijven natuurlijk irritant en ook die Hi-reclame... "Ik bel en sms met heel hart en ziel... Ik ben volslaaaagen DEBIEL.." O, pardon, mobiel:p |
Die h**ren van Eneco Energie. :|
|
Citaat:
De zusjes bij: ENECO ENERGIE!! (n) |
Citaat:
|
films&TV
Er is daar geen topic dus boogie verplaats hem maar :o |
JAZEEKOE de hypotheker
arghhh (n) |
frisia... :eek: (n)
Owjah... en ook de reclame van een wasmiddel(weet niet meer welke) "STIL MAAR...JE VLEKKEN VERTELLEN HET ME WEL" ahhhhh hoe krijgen ze het verzonnen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
die ringtoonreclame met een dansende nijlpaard op tmf is leuk :D
|
Citaat:
|
Sowieso alle Danoontje Power bullshit
een goeie ouder beloontje met een danoontje, met die tandeloze kutkinderen die betaald willen worden voor hun werk en die speechende bril. Maar vooral dood aan dat eerste Danoontje meisje met der geflipte poweRRRRRRRRRRR en der vieze genestisch gemanipuleerde vierkante spierbal en der kutvader. En die ouwe van de Waterbeddenconcurrent met al die hoeren op dat bed. |
spinnie..: Dash of zow? :rolleyes: vreselijk.. I get your point :s
|
Citaat:
En dan nog die melodie op de achtergrond(nananananananana...)verschrikkelijk irriant :D |
Citaat:
Al die leen-reclames zijn bijzonder vervelend. (n) |
Alle reclames die over lenen gaan zijn echt om te kotsen.
|
Citaat:
|
er is nu een frisia rip-off... is echt ernstig
ze doen ook net zoalsof het nieuws is en dan gaan er "even uit voor de PROGRAMMA'S" ... en ze hebben een hoop mensen in de studio die heel nep klappen enzo op commando. en er staat een piccolo in kostuum voor de tribune in die studio... en ze bieden ook leningen aan... wat moeten ze gedacht hebben... 'kom, laten we ook zo'n geweldige reclame maken als frisia heeft gemaakt' jezus :| (n) |
Citaat:
maar die zijn niet meer op tv geloof ik :cool: (y) |
nee oom, ik ben kim en dat is isa!
kies dan een mooie tweeling:| |
Die activia reclame, de volslagen mobiel reclame.
|
Citaat:
Volslagen mobiel heb ik op single, is best leuk. Alle geldleen reclames zijn zo afschuwelijk, vooral die met DE LENINGMAN [ipv vakantieman] |
die van de postbank.
Maar eigelijk zap ik altijd reclames weg...... |
alle leningen....FUCK DE LENING
|
breezah wan tutsj, dat kind is een grote bron van haat voor mij :mad:
|
mogen radioreclames ook?
Ik erger me echt rot aan die reclame van Schoevers, dat die man twee bier in het Spaans bestelt. 'Ennuh, wanneer gaan we?' echt vreselijk :mad: en op tv natuurlijk de Frisia reclames . die zijn al twee keer verkozen tot slechtste reclame van het jaar :| |
Citaat:
|
mis ik iets :s NEU..
Walgelijk met een hoofdletter..! |
een van een tijdje terug: die van pegeot ofzo: "lekker kopje koffie?''
|
de truukjes van van der vaart! :p
|
Citaat:
|
die van Günter op MTV vind ik echt heel erg.
Maar dat kan best aan mij liggen.. :o Verder natuurlijk alle reclames over goedkoop leningen afsluiten ed :s |
Leningen, wasmiddelen, swiffer (n)
|
Citaat:
en swiffer vind ik juist heel camp :cool: (y) |
alle reclames na gesproken zijn... damn, moeilijk om er een ondertiteling onder te doen heh!
'je hebt iets aan je haar gedaan!' (mond gaat nog lang door) (mond begint eeder) 'nee joh, deze kleur heb ik al 3 weken. ik heb een nieuw jurkje!' 'Zie ik' (en dan zie je die mond gewoon I see zeggen) *zucht* |
Die jamba reclames over die ringtones(op TMF?) zijn vervelend.
"Bel nu 4636", en dan ongeveer 10 keer achter elkaar :| |
' JAZEKER DE HYPOTHEKER'
:s walg walg |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |