![]() |
wanneer komt de cd uit van...
heey mensen...
willen jullie ook wel eens weten wanneer er weer een nieuwe cd uitkomt van jouw favo band of een band die je gewoon leuk vind? dan is dit the place to be :P ik vraag me namelijk al sinds januari af waar de nieuwe cd van evanescenes blijft... die zou namelijk in januari komen en nu is het ondertussen juni... natuurlijk waren er wat moeilijkheden in de band zoals de meeste fans wel zullen weten maar toch... weten jullie het misschien? liefs gwathiel :evil: :evil: :evil: |
ohhh die sig :(
|
Citaat:
gwathiel :evil: :evil: :evil: |
(n) :s :| :| :( :| :| :s (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
haha, favo band
laat me niet lachen ik ga dus maar mee met alle posts behalve van mevrrouw de topic starter :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En terecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van mijn favoriete band komen geen cd's meer uit :(
|
Citaat:
|
Volgens mij heb ik haar onlangs genomen en euhm ja de muziek vind ik eerlijk gezegd zo slecht nog niet de zang al helemaal niet alleen jammer dat je de naam niet correct kan spellen en dat is je favo band?
Iig probeer eens iets dodelijks, gewoon iets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder mensen wat een gezeik weer. Maar goed, zoiets is bij te houden via de site van de band, zoeken op google en tijdschriften. Anders zouden wij het ook niet weten, maar het is ook vrij duidelijk dat niemand het hier weet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |