![]() |
Systeemherstel
Ik heb een paar belangrijke documenten verwijderd, normaal gebruik ik dan systeemherstel, maar die doet het dus niet.
Weet iemand misschien wat ik moet doen?? Alvast bedankt. PS: windows xp pro |
Verloren documenten kun je niet terughalen met de Systeemherstel optie. Dat is volgens mij alleen voor systeeminstellingen terug te zetten. Wat jij nodig hebt is een recovery programma om verloren bestanden terug te halen. Dat zit niet standaard in Windows.
|
O, sorry ik bedoel een paar bestanden die ik heb verwijderd. Nu werken een aantal programma's niet goed. Normaal gebruik ik dan systeemherstel en dan werkt alles weer normaal, maar dit keer doet hij het dus niet. Ook niet als ik een andere herstelpunt kies.
|
http://download.com.com/3001-2086-10280149.html
zit een functie recover bij, van bestanden die al uit de prullenbak zijn. |
Citaat:
|
Welke bestanden heb je verwijderd en welke progs werken nu niet meer goed?
|
Citaat:
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39) Ik denk dat die stuurprogramma's op de de windows-cd staan maar die stations doen het dus niet. |
Citaat:
Loool :D ja das lastig :P AL op internet gekeken naar CDrom drivers? Micrsoft.com. en wat ik zei in mijn post. Met dat programmatje kan je bestanden terug zetten. |
het is een heel lang verhaal, maar die stations doen het weer dus nu ff opnieuw installeren
Iedereen bedankt voor jullie reacties |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |