![]() |
ZONDAG 30 JUNI 2002
ZUIDERPARK DEN HAAG 13.00 uur - 21.30 uur Toegang gratis Dit is het programma voor Parkpop: Yellow Stage 13:10 - 14:00 Kirsten 14:30 - 15:20 Bintangs 15:50 - 16:45 Within Temptation 17:15 - 18:10 tba 18:45 - 19:45 Suzanne Vega 20:15 - 21:15 The Dandy Warhols Green Stage 13:00 - 13:50 Ozark Henry 14:10 - 15:00 Di-rect 15:25 - 16:15 Sergent Garcia 16:40 - 17:30 tba 17:55 - 18:50 Kane 19:20 - 20:15 Levellers Dance Area 13:00 - 14:30 Enrico Riva 14:30 - 15:30 Systex 15:30 - 17:25 7 Inch Twins 17:25 - 18:15 Mimezine 18:15 - 19:45 Kareem Raïhani Wie gaan der heen, voor wie en wat?? Ik ga voor de sfeer en gezelligheid, en qua artiesten voor Within Temptation, Kane en Di-rect, en ik ga zeker ff kijken bij de Dandy Warhols, lijken me erg leuk :) |
Ik zou within temptation en Dandy warhols wel willen zien.. maar ik denk niet dat ik ga..
|
eeej cool the levellers... die wil ik wel zien
|
Ik ga, en ik ga voor
-Di-rect -Dandy Warhols -Levellers -Within Temptation |
hmz als die markt erweer is wilk er heen... piercings zijn goekdoop daaro :D
|
Dandy Warhols
Ozark Henry Levellers Misschien dat ik ga, dag ervoor ook al N3uk!. :) MCH die wel eens een betere programmering heeft gezien... |
Citaat:
|
nee ik ga niet, slechte line-up.
|
Mjah ga wel ff denk ik...Voor WT & kane...
|
Citaat:
Kom op man, di-rect speelt! :D |
Citaat:
*wil heen* |
als ik niet op vakantie ben al ga ik zeker, iig gewoon voor de gezellighied, maar wil wt en dandy warhols ook wel zien...:) dus.
|
Citaat:
|
het is erg gezellig, en als het lekker weer is, is het nog beter!
er komen niet echt geweldige bands, maar ik ga wel heen denk ik! jammer dat de Heideroosjes dit jaar nie komen!:( :D |
kga wel denk k, voor WT en dandy warhols, ofzow. de andere bands kennik niet....meeste wel eens van gehoord....
|
wat ik me nou opeens afvroeg.. hebbe ze bij optredens van di-rect ook een pit ??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga er ook heen uit traditie hehe ik ga iig wel ff kijken naar: sergent garcia within temptation dandy warhols ik zou wel willen dat ze weer bloodhound gang hadden gestrikt ! die waren echt wreed een paar jaar terug! :D |
Citaat:
|
ik ga niet, en ik ga niet voor:
-Di-rect -Within Temptation -Kane -tba |
Komt dát? Vorig jaar waren de Heideroosjes der, dat vond ik nog wel leuk, maar dits .. nikz
Dus ik pass maar weer een jaartje denk ik |
dandy warhols
|
Ik ga die dag al naar Rammstein.
|
Citaat:
|
Within Temptation en Dandy Warhols, cool wel
|
Bij Di-rect is er meestal bij de festivals enzow wel een pit en crowdsurfers enzow (oa bij KoninginneNach, was zwaar koewl) enne bij concerten isser geen pit, maar staan der mensen te springen enzow..
Dus ik denk dat er op Parkpop wel een pit zal komen, aangezien daar een hoop niet- di-rect fans komen die wel zin hebben in een pitje etc |
oh ik wil zeker de levellers wel zien :) en dandy warhols ook wel. parkpop= :cool:
|
Citaat:
BAH! Maar die douche achteraf, verderop op het terrein..HEERLIJK :D |
ik vind parkpop totally gay
|
Ow.. ik ga de dag dr na op vakantie.. :(
|
Citaat:
|
die within temptation treed ook overal op(n)
|
Citaat:
|
Ach waarom nie ..het si toch gratis ;) :p
|
15:50 - 16:45 Within Temptation
20:15 - 21:15 The Dandy Warhols 13:00 - 13:50 Ozark Henry 17:55 - 18:50 Kane (Matto aanmoedigen en me verder ergeren ofzo) 19:20 - 20:15 Levellers handig alleen dat er geen tijd is tussen dandy warhols en levellers, maar ach, xie wel wat ik ga doen dan |
ah joh, k ga gewoon, the dandy warhols lijken me erg cool, en als et net zulk weer is als vorig jaar, dan is alles goed, en dan ga ik, terwijl ik op die dandy warhols wacht, lekker bootlegs zoeken op die markt daar :D
|
Ik had wel willen gaan, aangezien het toch gratis is, dan boeit het toch niet echt meer wat voor bands er komen? het is toch wel gezellig (: maar helaas zit ik dan in rome (: (: (:
|
Citaat:
als ik zou moet en kiezen tussen parkpop en rome wist ik het wel hoor, die keus is niet zo moeilijk.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik gaat
kwil wt es een keer zien |
Citaat:
|
Ja ik ga ook wel.. niet voor de muziek maar gewoon de gezelligheid (lees: drank + drugs)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alsof WT en DW zulke amazing goeie bands zijn... (wél imho het beste maja dat ligt meer aan het aanbod...) |
wa voor muziek make die levellers?
|
trouwens, ik wil verdorie ska op parkpop
maarrem dandy warholes zijn geweldig lekker in het gras met een jointje erbij (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |