![]() |
concert blink 182 in nederland
ik hoor vanaf alle kanten geruchten dat blink 182 in december naar nederland zal komen. eerst zullen ze touren in engeland en ook zullen ze een show doen in parijs. ik las op de site van de 013 dat ze daar druk bezig zijn om deze band ook naar nederland te halen.
is er iemand die er al meer van weet zeg maar? of denkt ook te gaan (als ze komen natuurlijk) ? |
Als er niks op de site en ticketservice enzo staat kun je er van uit gaan dat er nog niks heel erg zeker is, maar als het zo is.. lijkt me leuk, drie jaar geleden in de 013 was ook wel leuk :)
|
idontcare
|
Dat zou wel vet zijn, op zich :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er gaan ook geruchten dat ze op Pukkelpop staan.
|
ik wil toch ff zeggen
uhm dat blink 182 uhm KUTMUZIEK maakt ongeinspireerde bagger |
ik moet ze natuurlijk zien.
als ze green day nog ff meenemen hebben we de jeugdliefdes gehad en kan ik verdergaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga het niet doen. Ik ga niet posten dat ik niet begrijp waarom mensen met enig verstand in hun donder en kennis van punk etc. deze hapklare schijt luisteren. Ik zal het jullie besparen.
|
vet:)
blink is wel cool (y) |
liever niet
|
Citaat:
Volgens mij zijn de helft van de blink-luisteraars ook niet echt hooggeleerde als het op punkgeschiedenis aankomt. no matter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Gelukkig dat ik nooit greenday of blink 182 luisterde. Begonnen met de meesters, bad religion.
|
hmm kzou ze wel es live willen zien.
|
Citaat:
Blink lijkt me nog wel eens vet om te zien |
Wat het verschil is?? Dat zul je denk ik nooit kunnen bevatten aangezien je dit soort stupide opmerkingen maakt. De sars zeg....
|
De dag dat ik ooit punk ga luisteren (als ik ernstig dement ben misschien) zal ik ook beginnen met Bad Religion
|
lijkt me stug dat ze naar de 013komen , eerder ahoy of hmh oid. en ja ik vind ze nog steeds kut
|
Ach, je moet de pubers ook een pleziertje gunnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ze op lowlands 2000 gezien en tja wat kan ik er van zeggen. veel flauwe grappen, verschrikkelijk slechte zang en enorm veel fouten en missers. als deze band uberhaubt al je ding is valt hte live alsnog tegen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond die grappen op hun oude cd's echt voor kleuters:p. Hun nieuwe cd is volgens iedereen weer emo :s
|
Citaat:
|
sidenote : iedereen heeft het over travis barker, maar hoe geniaal blijft de drummer van greenday?
|
Die drummer van Green Day is niet 'goed'. Hij laat te weinig metaal horen. Dat is jammer. Op Dookie was ie nog oke. Daarna is ie denk ik te goed voor mij geworden ofzo..
|
Citaat:
verder weet k niet of ik erheen ga, k vind t altijd wel melig...naar de HMH sowieso niet, maar 013 lijkt me wel wat, vorige x was t iig ook erg slecht & leuk...oh well verder is die drummer natuurlijk wel erg goed en trui das ook wel een plus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek: vet!! ik wil er dan wel naar heen ..als ik kan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Green Day ook veel beter dan blink 182.
|
Citaat:
green day vind ik niet vervelend ofzo, ik heb het 'Warning' album en de nummers zijn best grappig. |
Ik vergelijk ze niet.
Zou kunnen. Oh leuk voor je. |
Je kan alles met elkaar vergelijken.
|
Citaat:
die slipknot zanger lijkt op brintney, he? |
Niet echt. Maar ze met elkaar vergelijken kan wel..
|
hmmm.. ja okee je kunt idd alles met elkaar vergelijken.. maar dan moet je wel zeggen waarom je green day beter vind of juist niet, want ik kan ook zeggen dat de backstreetboys beter zijn dan greenday maar das ook een vergelijkenis van niks.. mja
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |