![]() |
Ben jij vandaag in het Oranje?
Ik heb een oranje shirt aan. :o
En wat ben je verder nog van plan te doen aan/in het oranje behalve dan onder het voetbal bier hijsen op de bank? |
Ik ben in 't blauw. Betekent dat dat ik voor Iltalië zou moeten zijn? :eek:
|
nee, maar misschien doe ik strax wel mn grote, goude, kitscherige dubbelfrissleeuwketting om mn nek.
maar ik vrees dat ik dan voor paal loop;) |
ik ben in t groen met wit, was niet van plan om iets oranje aan te trekken (zoveel oranje heb ik ook niet)
Het blijft denk ik bij vanavond voetbal kijken |
Ik ben niet voor Nederland vanavond en ben niet in het ornaje en ga ook niks doen wat met met Oranje wordt geassocieerd.
|
Ik heb echt HELEMAAL niets aan oranje kleding stukken. Niet eens oranje accenten.
Dus ik heb niets oranjes aan :D |
Ik heb een gewoon shirtje aan wat ik elke dag aan zou kunnen hebben, máár het is wel oranje. En dat heb ik dus ook expres uitgekozen voor vandaag.
|
Citaat:
En natuurlijk oranje nagellak, oogschaduw, en oranje haar :o :D best wel erg eigenlijk |
Citaat:
|
Ik heb toevallig een oranje jas die ik aandoe, omdat t anders btje te fris is..maar verder niet hoor...
|
Citaat:
|
Ik heb toevallig wel een oranje shirtje onder mijn vestje, maar dat is niet speciaal omdat vanavond Oranje speelt, eigenlijk had ik daar helemaal niet aan gedacht.
En behalve misschien de wedstrijd kijken ga ik er ook niks aan doen. |
Ik heb geen oranje kleding, dus dat gaat lastig.
|
Ik heb wel een oranje t-shirt maar doet dienst als pyjama en die heb ik dus niet aan. Wij hangt onze hele tuin vol met vlaggetjes en heeft mijn broertje de vlag voor zijn raam hangen samen met een NL-elftal shirt en mijn oranje leeuw.
|
Ik ga vanavond lekker sporten (zal wel rustig zijn in de sportschool:D)...
|
ehm... voorlopig ben ik in pyjama...
En ik heb niet eens oranje kleren |
Nee, ik heb geen oranje kleding.
|
Sterker nog, ik ga niet eens op de bank zitten. Laat dat stomme EK rotten, hoe eerder het voorbij is hoe beter.
;) |
eummm ik heb nog een oranje truitje van espritt ligguh miss telt dat ook:p
|
Nope...maar mijn moeder die normaal een fervent voetbalhater is, gaat een oranje rok dragen. Ik vind dat onbegrijpelijk. Mensen zijn zonder principes vandaag de dag...
@Nare Man: :D w00t Deutschland! |
Ik heb mijn oude Rudi Völler shirt aan.
Ik zag gisteren een reclame-poster: "Zakken Völler", natuurlijk meegenomen, Völler uitgeknipt, en voor mijn raam geplakt! (y) |
Nee, ik pas alleen tijdelijk mijn avatar en sig aan.
|
Er staan wel oranje letters op mijn t-shirt
|
Loop niet in het oranje, heb geeneens oranje kleren. O wel een vreselijk foute oranje megabril trouwens..
|
OMG. Nee.
Ik heb op een bonusfestival-t-shirt van de AH en kniekousen die ik heb gekocht toen ik 10 ofzo was (:o) na, ook niets oranjes. Oranje matcht ook niet zo bij mijn haar. |
Ik vraag me af wat er vanavond nog meer te doen is, behalve voetbal. Het hele land ligt plat...
|
Oranje is een schreeuwerige, oerlelijke kleur... :p
|
Hup Mofrica!
|
Citaat:
Niet iedereen kijkt namelijk, zoals ik. |
Stel, twee personen op het veld vanavond gaan Rijkaard en Völler nadoen. Wie zouden dat worden? Wie kan er goed spugen? Misschien Stam die Ballack spuugt? :D
|
ik doe vanavond mijn oranje-bril-met-leuke-klep op hahaha, als ik de klep naar beneden doe staat er: Ik kijk ff niet :D hehe
en verder heb ik vandaag nix oranjes aan, misschien vanaaf een petje ofzow ;) |
wordt er vandaag gespeeld dan?
|
Citaat:
En ik ben niet in het oranje. |
onbewust heb ik oranje oorbellen in en een oranje armband om:d
|
Neen.
|
Ja, ik ben in oranje bikini :cool:
is meer toeval maar goed |
Nee. *Doet aan oranje-boycot*
|
nee, hoe eerder we eruit liggen hoe beter(y)
|
Citaat:
|
Nee, ik ben in het zwart.
|
|
nee, wilde eigenlijk vanavond naar de bios omdat het dan lekker rustig is, maar niemand wil mee :(
|
Nee, ik ben in stemmig communistenrood gekleed vandaag. Maar ik ga vanavond natuurlijk wel Oranje aanmoedigen. :o
|
alleen oranje sokken
|
Citaat:
|
Nee.. maar k ga wel kijken vanavond :D
|
Ik ben in het wit :p
|
Ik trek absoluut geen oranje aan en ik ben eigenlijk ook niet van plan te gaan kijken.
|
nee.
maar ik ga vanavond kijken. want ik hoor net dat we een tv op mn werk hebben :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |