![]() |
Droom mijn zachte woorden
Het water spiegelt zacht
De droom in mijn gedachte En laat me zwijmelen zo mooi Met jou hier aan mijn zijde Een zomerzucht vanavond Waaiend in mijn lichte hoofd Onschuldig mooi gezongen En welgemeend dat ook De zon gaat langzaam liggen Na een zware lange dag Laten wij dat voorbeeld volgen Ik droom je naar een warme nacht Niet denkend aan de zorgen Die boos zijn in je hoofd Droom mijn zachte woorden Eeuwig dansend zacht zo mooi ------------------- Hoihoi. Zittend aan de ijssel :) Wat vinden jullie ervan meisjes en jongetjes? Tataa! Ps: Aangepast na 't terechte commentaar van Mu...:) Over t gedicht deed ik 3 minuten waarvan 2 minuten over de laatste zin...hihi....thnx voor commentaar.... ---------------------- |
Jij roelt, Valentijn (y)
Goed metrum (altijd), behalve de laatste zin helaas, die vind ik wat uit den toon vallen? Verder heel mooi natuurlijk! |
Mooi... kheb kippenvel :p FGa zo door hoor en de laaste zin is idd een beetje anders maar het is niet echt super erg ;)
|
Heel mooi! (y)
|
Wat krijg ik hierdoor een zin om verliefd te zijn...
|
Citaat:
|
Laat dat nu net de bedoeling van het schrijfsel zijn geweest... :rolleyes:
Tataa |
Citaat:
Wees blij dat we je gedicht hebben gesnapt.... :P |
Ik ben erg blij....:) En t spatte er toch ook vanaf!!:)
Tataaaa! ------- Zittend in de nacht In het grijze niets Geen film, geen boek, Geen woord om handen Geen pit, geen visie Geen zicht op morgen Was ik maar de tijd Rennend richting dag... Ps: Zo toch nog een dicht:) ------------ |
-------
Zittend in de nacht In het grijze niets Geen film, geen boek, Geen woord om handen Geen pit, geen visie Geen zicht op morgen Was ik maar de tijd Rennend richting dag... Ps: Zo toch nog een dicht:) ------------ [/B][/QUOTE] mooi weer..... :) |
Dionysos.. das toch zo'n grieks persoon.. hebbe we volges mij gehad met grieks:D god van de wijn?.. neuh.. vast niet:P
|
Dionysos was de god van de roes en de extase van alcohol en entheogene planten.
Dus.... :D |
Ik vind het welgemeend mooi! Ja, de liefde is zo dicht bij als je zelf zoekt ;) Dacht je aan jazz en mooie decollete's toen je het schreef? Of zat er meer in het dromerige warrige hoofdredacteurshoofdje?:)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |