![]() |
[tekening] appel
hoi enzo,
ik post maar weer eens een tekening. zoals je ziet zit er niet echt een diepere gedachte achter, ik heb gewoon een halve appel nagetekend. de appel lag voor een lamp dus die schijnt er op sommige plaatsen doorheen, en op sommige plaatsen niet, dat is die donkerdere vlek. dat zag er dus wel ect zo uit. ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en vooral of jullie nog tips hebben om het wat te verbeteren. http://img46.photobucket.com/albums/...ng/Scannen.jpg oja let wederom aub niet op het lelijk geplaatse copyrightje.. oww shiit hij is veel te groot, niet mooi meer zo. in het echt is de tekening veel kleiner. mjah, zelfs paint is op het moment stuk dus vekleinen komt er ook niet van. bedenk aub even dat ie kleiner is en hoort. edit: hm, c'tje weg, en hij is kleiner. dan hoef je daar iig niet meer op te letten. :| |
waar haal je de arrogantie vandaan om er een copyright ding bij te zetten , ik betwijfel ten zeerste dat iemand hem gaat jatten. hij is verder wel ok maar geniaal nou nee
|
Misschien de volgende keer met photoshop verkleinen.
|
Citaat:
|
:D @ (c) teken
|
Ik vind dat je appel precies een beetje plat oogt. Hij is niet slecht, maar er zou wat meer diepte in kunnen.
|
ik zei zelf dus ook al dat dat c-tje eh.. nogal stom was ja. dat je daar dus niet op moest letten. en ook dat verkleinen even niet ging.
maarja ik zal eens kijken of ik deze twee dingen kan verhelpen, dan wordt daar iig niet meer over gemiept. iemand nog nuttig commentaar? |
De linkerkant oogt wel met diepte, maar de rechtkant lijkt een beetje plat. Misschien kan je de rechter "rand" wat meer aanzetten en wat schaduw gebruiken, ook op de ondergrond. Die is er niet namelijk. Dan kan je daar ook wat schaduw tekenen zodat hij helemaal niet meer plat lijkt.
Ik denk dat 'ie dan heel wat lijkt als je dat hebt gedaan.:) |
hmm.. de rechterkant was ook plat, ik had die appel namelijk eerst doorgebroken. daarna de linkerkant maar alvast opgegeten, dus die was niet meer plat.
maar wat duivelaartje en stoetel zeggen klopt verder wel ja, aan de linkerkant moest er eigenlijk nog veel meer diepte in. |
Ik vind als je een © er neer dauwt niks mis mee is en totaal niet arrogant. aangezien het als bewijs kan dienen dat jij als eerste met zoiets was ook wel als hij geripped word kan je zeggen dat hij moet dokke.
maar goed ik vind het zelf niks mis met de diepte. owke hij is niet 100% zoals je em daad werkelijk op tafel zou aan treffen maar ik vind em zo wel chill ook wel Ik vin em mooi. |
Ik vind hem ook wel cool.. en ergens doet de tekening me ook aan een vagina denken.
|
Ziet al wat beter uit. Misschien die grijze lijntjes weghalen en wat meer verloopjes maken.
|
vagina? hmmm... dat was toch een perzik en geen appel? hehe vet cool, ik ga em vagina noemen.
maar grijze lijntjes.. ik zie alleen dikke grijze vlakken, bedoel je die? dat zag er echt zo uit, echt vage appel. |
had een foto gemaakt
|
Moest ff tien x kijken voordat ik het zag.
|
tjah... gefrustreerd, ostard? :P
maar uh, grijze lijntjes? |
Nah niet echt maar het had wel een hoop duidelijk gemaakt... :D
|
uh, oke.
vice, welke grijze lijntjes? en is dr nog meer commentaar? ben benieuwd :) |
Citaat:
|
Ik vind hem heel erg mooi, maar jammer van dat donker grijze stuk.
Ik je schaduw probeert te maken, maar he tpast niet helemaal. Verder is hij top! Ik zou het absoluut niet beter kunnen. |
Ik vind um kats lelijk! niet dat ik het beter kan...maar die schaduw wat je zegt, lijkt net schimmel! :S
gewoon lelijk dus |
kats?
mjah... beetje vreemd. ik heb nog es goed gekeken, maar ik vind het niet op schimmel lijken eigenlijk. |
maar goed dat je copyright er op hebt gedaan, stel je voor dat iemand dit lelijke plaatje op zn site zet :eek:
|
zohee, en nou ben jij zeker cool. :| heeft jouw hoofd evenveel inhoud als je (gewéldige...) commentaar? nee laat ook maar joh. heeft er iemand nog commentaar waar ik wel iets aan heb? |
Citaat:
Ga de middelbare school overnieuw doen, een appel tekenen is een van de eerste dingen die je leert bij tekenen :eek: |
Joah stel je voor dat iemand zn eigen werk wilt beschermen...waar gaat het toch heen.
|
Wat is er in godsnaam arrogant of raar aan om er een © tekentje bij te zetten?
Overigens vind ik de tekening veel te klein om er wijs uit te worden. |
Overigens kan je in het vervolg beter een handtekening er onder zetten aangezien een © nogal makkelijk te vervalsen is.
|
hmmm, ik denk niet dat ik nog op schreeuwerige negentienjarige knulletjes ga reageren...
handtekening is beter ja. ik had gewoon even haast, dus snel een c'tje bij gezet. maarja daar kan men dus blijkbaar niet tegen. ik snap dat niet, eerst allemaal gillen naar MeGaN, en als dan iemand een c'tje gebruikt mag dat ook niet. wat moet je dan? en hij is te klein nu, ook waar. origineel is ie zon 15 bij 10 cm. ik had het druk, ooit ga ik al mn dingen resizen, opnieuw uploaden etc.. maarja eerst maar even zorgen dat ik overga denkik. |
Ehm...het probleem met MeganN was dat ze handtekeningen zette op dingen die niet van haar waren....dat lijkt me nogal logisch dat dat niet zo netjes is.
|
dat snap ik, en dat bedoelde ik ook.
ik bedoel: eerst gaat iedereen gillen dat MeGaN niks mag jatten (duh) maar als je dan probeert zelf iets te doen tegen dat soort dingen (een stom c'tje neerzetten bijvoorbeeld) dan mag dat dus ook niet, want dat is ook raar en zelfs arrogant. wat mag er dan nog wel hier om geen stomme opmerkingen naar je kop te krijgen over dat je terug moet naar de brugklas.. :| (niet dat ik me daar verder iets van aantrek of zo, maar ik noem maar even een voorbeeld..) |
ik vind het gedeelte bij de steel mooi, de rest niet.... :)
|
Citaat:
|
nouja... puberale idioten... puberaal niks mis mee, idioot ook niet, alleen oerstom, of gewoon vervelend, daar wil ik nog wel es moeite mee hebben.
maar dat was me dus wel al opgevallen ja.. oja heb je btw nog iets te vertellen over mn tekening? zou graag nog een klein beetje bruikbaar commentaar krijgen... plaatje is te klein ja, maar verder? |
Soms is het lastig aan te geven wat er eigenlijk niet klopt of niet mooi of realistisch is, terwijl het er toch dik bonveop kan liggen... Je kunt het zeker op de onkunde van de ciriticus schuiven, maar je moet er wel rekening mee houden dat er dan toch iets niet goed is ;)
|
Commentaar op een thumbnail heb ik niet, zet eerst maar een grotere versie online.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Captain N is duidelijk :D
|
das waar.. maarja. komende week zal ik tijd hebben. ik wil na twee weken gemieter gvd wel ooit nog commentaar waar ik iets mee kan..
|
wrom een appel??
:S |
Citaat:
|
|
jezus wat een gezeik.
niet op letten zou ik zeggen. vind m zeker niet slecht hoor, zou wat grotere contasten maken en de kleuren wat meer in elkaar laten overlopen. de randen en dergelijke zouden wat scherper kunnen. |
Kijk, deze persoon probeert het gewoon! Heeft een tekening gemaakt, denkt dat het eventueel wat kan worden en plaatst het hier om kritiek te kunnen ontvangen. Kan positief of negatief zijn.... Dat moet je accepteren.
Wat betreft je tekening, je probeert je schaduwen te tekenen, je maakt er diepte in.. Das al B-ter dan de platte tekeningetjes...die je hier ook weleens voorbij ziet vliegen.. Kzal eens iets belabberds van mij posten... :S... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |