![]() |
Hoe duur is 1 muntjes is jou favo discotheek/kroeg??hoeveel geef je uit op een avond?
Ik geef op 1 avond uit 25 euro's
intree 4 euro's sigaretten 4 euro's 10 muntjes a 1,60 per stuk met muntje bedoel ik cosumptie greetz maradinus |
1 muntjes is bij ons 2,60 is een halve liter brand. En daar ga ik er vanavond veel van drinken onder het genot van een (waarschijnlijk) leuke wedstrijd.
|
entree: 4 euro en voor 12 uur krijg je dan 2 muntjes a 1,70 per stuk.
jas ophangen: 1 euro verder zorg ik ervoor dat ik veel gratis bier krijg en om 4 uur als t licht aangaat ff goed op de grond kijken en muntjes rapen :p Ik heb dus nog nooit muntjes gekocht :D Ik ga dus meestal voor 5 euro uit en dan kom ik niet helemaal nuchter thuis...doe ik best goed he? ;) |
1 muntje kost hier 1 muntje
hamwhahahaha gemiddeld als ik ga feesten geef ik 150 euro uit, en dat is geen grapje :( en dat is vaak exclusief het kaartje van het feest waar ik naartoe ga (gemiddeld a 40 euro) vaak is me salaris dan ook al in de eerste 2 weken op ;) |
Citaat:
|
Citaat:
btw... de TS bedoelt gewoon uitgaan, niet naar een concert oid... |
ja maar ik ga niet gewoon uit, alleen naar houseparty's eigenlijk
|
geen muntjes. 95 eypocent = een biertje.
|
k ga niet uit waar je met muntjes betaald
je krijgt als je binnenkomt een aanvink kaart, als je drinken haalt word dan geturft bij de prijs van t drankje, je moet minstens voor 3.20 drank halen. jas ophangen is verplicht, kost 50 cent. dus je bent in iedergeval 3.70 kwijt. als je je aanvink kaart kwijtraakt moet je 50 euri betalen |
Citaat:
aanvink kaarten. :nono: |
Citaat:
muntje vind toch relaxt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal gaan we gewoon naar café's in Maastricht, die hebben geen muntjes, maar soms ook naar de Peppermill (Heerlen) en de Mondial (Beek), die hebben er wel. Ik dacht dat de prijzen van beide discotheken van 1 muntje rond de € 1,60 / € 1,65 liggen. Vorig jaar was het volgens mij maar € 1,50 dus die prijzen zijn verhoogd... maar weet niet zeker.
Hoeveel ik uitgeef op een avond uit. Ik denk gemiddeld € 30 / € 35. Verschilt vaak, bijvoorbeeld komende zaterdag hebben we eerst een feestje, das dus bij iemand inzuipen dus de drank is dat gratis, dan geef ik minder uit in de stad. Echter, vorig weekend moest ik omdat ik de bus had gemist de taxi naar huis moeten nemen, en dan was bijna al mijn geld op door de taxi. Al mijn geld op een avondje uit besteed ik aan drank. Ik rook niet en eten doe ik ook bijna nooit op stap. Als ik naar café's ga, wil ik nog wel eens wat gokken en moet ik soms met de nachtbus naar huis, dus dat kost ook een beetje geld. Als ik naar discotheken ga, moet je entree betalen en geef je weer geld uit aan de garderobe. Door de entree geef ik iets meer uit in discotheken dan in de stad in café's. Maar voornamelijk is het dus drank. Op een avond drink ik ongeveer 4 mixdrankjes en de rest allemaal bier. Mixdrankjes betaal ik zelf, dus bij een rondje van iemand anders neem ik alleen maar bier. Zelf geef ik meestal ook een rondje op een avond. Hoogte hangt er van af van het aantal mensen die met me mee zijn. Maar ik geef dus denk ik gemiddeld rond de € 30 uit, en bij discotheken rond de € 35 (door de entree). |
Citaat:
grote groep hehehehehe :D |
2 muntjes = 1.40 = 1 biertje
aangezien ik vet sloebah ben...haal ik de laatste tijd anderhalve liter wijn van te voren van 3 eu..en wat halve liters van 37 cent. En dan binnen zuip ik voor max 10 eu. |
hahaha halve liter euroshoppers voor de echte bums ;) altijd 20 van die dingen inslaan voor jezelf en dan strontlazerus de stad ingaan :-)
|
Citaat:
|
muntjes zijn gay maar die aanvink kaarten zijn tres gay. (n)
|
Muntjes? Doen we niet aan hier
Geen entree En afhankelijk van waar, kost bier óf €2, óf €1.75 En da's dan Hertog Jan, gewoon bier heb ik geen idee van wat dat kost, koop ik nooit. En hoeveel ik uitgeef hangt af van hoeveel geld ik nog heb. Meestal rond de €15. |
kga meestal naar n cafe ofzo ( cremers ) of n terras (zwarte ruiter ) en thuis van te voren mezelf vullen met westmalle trippel ofzo. bij de gall&gall haal je ze voor 70 cnt per fles--daar 10 van en vervolgns naar t terras. als je weed drbij rekent wordt t meestal 30-40 op n avond.
maja-de zomeravonden komen draan dus wordt t n tas vol drank inslaan en de velden opzoeken . |
Citaat:
graag on-topic :) |
Citaat:
|
Entree is 5 euro, jas ophangen gratis, tenzij je je garderobemuntje kwijtraakt das 2 euri, en muntjes kosten 1,60. Ik geef meestal 20 euri uit ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontopic;
Ik kom eigenlijk nooit meer in tenten waar je met muntjes betaalt. In de Randstad is het meestal gewoon contant afrekenen. |
Citaat:
Erm wat ik uitgeef mja dat wil nogal 'ns verschillen. Meestal tussen de 10 en de 20 euro. Inclusief reis en entree. |
uitgaan in Amsterdam blijft echt zo duur...
7-10 euro entree 2-2,50 per biertje 1 euro garderobe en dan soms ook nog wc-geld moeten betalen... je kunt natuurlijk ook naar goedkopere kroegjes en echte studentententen, maar dit betaal je zeker in een beetje discotheek... en dan heb je nog de bijkomende kosten zoals de nachtbus en eventueel wat eten... meestal geef ik wel 30 euro uit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En je denk toch niet dat ik van die gratis muntjes alleen zuip? En dat ik niet werk maak jij ervan... |
trein kaartje maximaal 15 euro
entree gratis bier neem ik zelf mee en voor de rest 1 euro voor een flesje en die koop ik dan nog meest al 2 dus dat is 2 euro water is gratis drugs verschilt van 5 tot 20 euro dus maximaal 37 euro ofzo, maar dat is echt overdreven veel meestal inclusief treinkaartje euro of 15 - 20 |
muntjes sucken en k ga nie naar kroegen waar ze die hebben.
en k geef ongv 20 euros uit aan n avondje.. of niets, maar dan moet ik wel eerst thuis of een fles sangria hebben leegelurkt, of een hoop biertjes achterover gegooid hebben, mjaah daar krijg je zo'n vervelende bubbelbuik van. |
Citaat:
hier in breda werken bijna alle kroegen/discotheken met muntjes, dus eigenlijk heb je ook maar weinig keus. Wat ik handiger zou vinden is het systeem dat ze bij ons ook met carnaval gebruiken. er zijn dan voor heel de stad muntjes gemaakt en die kun je dan in ieder cafe gebruiken. als ze dat nou voor altijd zouden doen, kun je ook eens naar een andere discotheek waar je maar 1 x heen wilt ofzo, dan voorkom je dus dat je met 20 muntjes thuiskomt waarmee je vervolgens niets meer kunt(wilt) doen...beetje onduidelijk, maar jullie snappen me vast wel :p |
muntjes kennen we niet en wat ik uitgeef verschilt van 10 tot 50 pleuro op een avond.
|
Citaat:
Eiglik overal waar ik heenga kosten de muntjes 1,50 of gewoon betalen. Soms ook wel waar ze van die aanvink kaarten hebben, vind ik echt niet handig. |
entree 7 euro :(
kapstok 0,50 muntjes 12,60 voor 9 muntjes en de bus heen is gratis en terug 4 euro ohja ik geef meestal nix aan muntjes uit want bij ons betalen de jongen:P. soms haal ik er wat om tequila te halen... |
in de discotheek in Meppel gebruiken we ook kaarten, 1 drankje is dan gratis, dan betaal je ongeveer 5 euro, is ook entree dan. Garderobe zit daar ook bij in denk ik.
Ik ben meestal rond de 15 euro kwijt. |
entree 5 euro, consumptie 1,50 en garderobe gratis :)
jammer dat het er nie zo heel geweldig meer is |
Entree is tussen de 0 en 5 euro. Jas ophangen kost meestal 50 eurocent. Muntjes 1.50 per muntje. Meestal geef ik rond de 15 of 20 euro uit. Ligt er een beetje aan.
|
Citaat:
inderdaad. vind jij het een leuke tent? |
2 euro per muntje, geef ongeveer rond de 20/30 euro uit.
|
We hebben bierkaarten. 10 Biertjes voor 12,50... Gewoonlijk kost het 1,50 per stuk. Ik betaal niets om binnen te komen (na 2 uur kost het geld, maar ik ken ze daar goed...) en ik drink zo'n 15 biertjes op een avond...
|
muntjes zijn bij ons €1,50
Afhankelijk van het drankje dat je bestelt moet je 1, 2 of 2,5 muntje betalen (Er zijn hier in de horeca ook halve munten in omloop..) |
Citaat:
|
De enige echt discotheek in ons gat had ongeveer 3 maand geleden muntjes die 1,45 per stuk kosten, hoeveel dat nu is geen id, ik kom daar nooit, maar zal wel hetzelfde zijn...
entree is 5 euro... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |