![]() |
Top 5 Beste Voetballers ooit
Plaats hier jouw top 5 van beste voetballers.
1.Johan Cruijf 2.Marco van Basten 3.Zinedine Zidane 4.Diego Maradona 5.Ruud van Nistelrooy |
1- ''Pele''
2- Diego Maradona 3- Alfredo Di Stefano 4- Gert Muller 5- Johan Cruijf |
Zinedine Zidane
Marco Van Basten Johan Cruijf Hendrik Larsson ( de 5e is nog niet bekend ;)) |
Aangezien ik nog maar 10 jaar het voetbal volg, kan ik moeilijk een speler van vroeger in m'n top 5 zetten vind ik. Spelers als Cruijf, Pélé enz.. heb ik nooit zien voetballen dus kan ik ook moeilijker beoordelen.
1. Zidane 2. Ronaldo 3. Beckham 4. Hagi 5. Maradonna |
Citaat:
Dan kan je beter Henry daar zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
5. zidenine zidane
4. ronaldo 3. diego maradona 2. pele 1. Johan Cruijff |
Citaat:
|
1. Pele
2. Cruijff 3. Beckenbauer 4. Maradona 5. Zidane |
Citaat:
|
Pele heb ik echt heeeeeeeeeeeeeel weinig beeldmateriaal van gezien, en wat ik heb gezien vond ik niet echt geweldig :rolleyes: Zelfde verhaal voor Abe Lendstra
|
Citaat:
|
1) cruijf
2) pele 3) eusibio 4) maradona 5) zidane (na afgelope zondag) |
1. cruijf
2. pele 3. maradona 4. van basten 5. mulder |
1. Pele
2. Cruijff 3. Beckenbauer 4. Maradona 5. Van Basten |
Pélé.
Maradona. Zidane. Puskas. Maldini. |
De plaatsen 20 t/m 30 zijn leuker want de top5 is zo cliche. Maar goed:
Pele Maradonna Cruijff Beckenbauer Carlos Alberto Niet dat ik een van hen nog heb zien voetballen, maar dat doet er even niet toe. Dit is gebaseerd op andermans meningen en op beelden. |
Maradona
Cruijf Pele Dat vind ik zonder twijfel de top 3, daaronder heb je een wat grotere groep met Zidane, van Basten, Platine, Di Stefano, Puskas.. |
1) Diego Maradonna
2) Romario 3) Johan Cruijf 4) Roberto Baggio 5) Eric Cantona Romario is zeker beter dan Bebeto, Ronaldo, Rivaldo, en misschien zelfs Pele. Echt een vergeten grootheid. Ook Cantona is vlug vergeten, terwijl die man echt een grootheid was op het veld, prachtige speler met ook een ijzersterke uitstraling waarvan als het ware iedereen bang werd. Maradonna en Cruijf zijn vaste waarden in zo'n lijstje. Roberto Baggio is zo'n beetje een persoonlijke favoriet. |
Ik begrijp trouwens niet waarom altijd die cliché namen terugkomen die er volgens mij echt niet in thuishoren.
Zoals Beckenbauer, Platini of Roberto Carlos :rolleyes: Prachtige spelers, maar niet in de top 5 vind ik. |
Cruyff heeft nooit een EK of WK gewonnen Beckenbauer wel.
En de namen die jij noemt zijn toch ook redelijk cliche lijkt me. |
Citaat:
Romario en Cantona kom je in zulke lijstjes toch bijna nooit tegen me dunkt. Cruijf en Maradonna wel, maar dat is dan ook volledig terecht. De fifa heeft overigens een lijst bekend gemaakt met volgens hen de beste 125 voetballers ooit die nog in leven zijn. Ik heb die lijst gezien...echt een kutlijst, volledig onlogisch. |
Ja klopt die lijst heeft hier ook gestaan en er ontbraken volgens mij nogal wat namen die er zeker in hadden moeten staan.
Cantona ken ik eigenlijk niet als speler, het enige wat ik van hem ken is de beruchte karatetrap dus daar kan ik niet over oordelen. |
Type cantona in kazaa, and you will see al his great goals ;)
Uitgeroepen tot beste Manchester United speler aller tijden, zegt toch veel. Moet wel leuk zijn voor Nederlanders (ik ben Belg) om altijd Cruijf te zien in zulke lijstjes. Wij hadden Van Himst, maar die hoort niet in de top 5. Wij hebben dan weer Merckx ;) |
Citaat:
|
cruijff, beckenbauer, romario, maradonna, gullit
|
1. diego maradonna
2. pele 3. david beckham 4. marco van basten 5. zidane 6. hoop ik dat christian chivu word hijs erg aardig(hij speelde bij ajax en nu bij a.c. roma<= voor degene die neit weten wie hi is) |
Citaat:
|
1: Marco van Basten
2: Diego Maradona 3: Cruijff 4: Ference Puskas 5: Roberto Carlos |
die voetballers van vroeger zijn niks vergleken met die van nu.
1.hagi 2.romario 3.ronaldo 4.zidane 5.Raul beckham kan nie voetballen :p |
6. hoop ik dat christian chivu word hijs erg aardig(hij speelde bij ajax en nu bij a.c. roma<= voor degene die neit weten wie hi is) [/B][/QUOTE]
moeilijk hé schrijven. hoe kun je in godsnaam in 2 regels tekst zo veel spelfouten maken, is ook een kunst:) :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja dat kan niet echt ,maar deze 5 vind ik wel echt de wereldtop t/m 06.2004 uiteraard,wieallemaal nog gaan komen de komende jaren weten we immers niet.
cruijff , van basten , maradonna , romario en pele |
Wie is Christian Chivu? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: