![]() |
onder jou naam op het forum
Hey ik zit even na te denken hoe ik erachter kan komen, wie er onder mijn naam berichten plaatst op een forum.
diegene zet in berichten ook mijn adres etc en daagt mensen uit om te komen vechten enzo bij mij thuis dus nu wil ik graag weten wie die persoon is , en ik denk miss kan dat dmv zijn ip adres te achterhalen. of weten jullie nog andere manieren? laat het me weten alvast bedankt DG PS ik kan geen contact opnemen met de admin en de berichten worden niet verwijderd en het is een klein forum waar alleen mensne uit mijn stad en omstreken komen . |
hoe vaag
|
in ieder geval even je password veranderen
|
het is een gewoon forum
je tikt gewoon "een" naam in en typt een bericht het is niet zo als scholieren forum dat je een vaste naam enzo heb |
ander forum opzoeken en daar maar gaan posten ?
|
1) Scan op virussen en spyware
2) Draai www.windowsupdate.com en installeer alle kritieke updates 3) Gebruik (tijdelijk?) Firefox als browser, MSIE kent vele - nog steeds onopgeloste - bugs. 4) Verander je emailadres 5) Verander je profiel naar het nieuwe emailadres 6) Vraag een nieuw wachtwoord aan Let erop dat je in hotmail geen geheime vraag aanmaakt, of vul een bullshit antwoord in "jofj2409fj209j0" zoiets. Anders kan iemand je hotmail op door je geheime vraag te gokken. |
Citaat:
Citaat:
OT: Als het forum al geen vaste gebruikersnamen heeft, moet je er niet teveel van aantrekken, gewoon een klier die je zit te jennen. Hoe jij erachter komt? Weinig kans, maar je zou de admin/moderator kunnen vragen of die middelen heeft dat te doen |
Dat heb je als er geen gebruik wordt gemaakt van vaste usernames. Niks aan te doen.
|
Grrppffffff. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |