![]() |
One Night Stand ?
Zou het zelf denk ik niet kunnen , het bed delen
met iemand die ik bijna niet ken en alleen maar om de sex zelf. Maar als het keer ineens gebeurt.. tja wat doe je eraan he :rolleyes: Ben benieuwd wat de mede forummers er van vinden :) Wat vind jij van One Night Stands ? |
Ik ben niet zo van de one night stands.
(niet dat iemand me wil, maar daar gaat ut niet om) :D Zou het niet zomaar doen denk ik of al het bloed moet uit mun hersenen ontrokken zyn omdat alles in mun boner zit :rolleyes: :D Maar nee, liever gewoon un relatie, met gevoelens dus :p |
MMmm ooit één keer gedaan was toen ook wel heel erg zat, en ja kende haar wel al een beetje.
|
been there...
done that... bought the tshirt... won't happen again... ;) |
ONS is overrated.
|
Als ik iemand echt leuk vindt wil ik het niet bij één keer laten. Als ik iemand niet echt leuk vindt, waarom zou ik er dan mee naar bed gaan?
|
Hmm, ooit eens gedaan, een beetje dan. Was alleen handwerk.
Ik heb er geen spijt van. |
Citaat:
|
Wel eens gehad, maar ik kende die persoon wel. Opzich heb ik er geen problemen mee, maar na een serieuze relatie te hebben gehad zou het denk ik niet zo snel meer voorkomen, tenzij ik er behoefte aan zou hebben.
|
Niet gehad, ben het ook niet van plan. Ik heb pas seks met iemand als ik me zeker voel bij diegene en dat is niet met iemand die ik net heb leren kennen tijdens het stappen.
Misschien gebeurd het ooit nog, maar dat zien we dan wel weer... |
niet gehad, en llijkt me ook werkelijk helemaal niets. voor mij is sex hebben/datsoort dingen toch iets intiems, wat ik doen wil met iemand waar ik van houd. dus met iemand die ik van de straat geplukt heb, zal ik waarschijnlijk niet genietne.
|
Niet gehad,
wel us een xtje een beetje, zoals Mephostophilis, alleen wat hand en mondwerk.. Maar lijkt me nou ook niet egt (y), misschien heus wel eens leuk om te proberen, maar met een relatie en leifde erbij is alles tog vele malen beter :) |
Citaat:
Seks met degene van wie je houdt is speciaal. En geen 100 ONS-jes kunnen daar tegen op! |
Citaat:
|
Alleen sex en verder geen last meer ? Tja kan fijn zijn als dat je ding is. Nu ik een serieuze relatie heb moet ik er niet aan denken. Zou het ook niet meer doen. Liever sex met iemand waar ik van hou. Sex is wel erg intiem natuurlijk.
|
Ik ben er met meer dan 10000000000% voor, als je beiden vrijgezel bent, en er zeker van bent dat het bij die ene avond zal blijven !! (y)
|
Ik vindt het niks :o .
|
Mwoah. Seks is seks, maar het mist iets. Laat maar zitten met die ONS, ik wil het hele pakket.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wrom begin je een topic over iets waar je geen mening over hebt?
|
Ik heb wel een paar one night stands gehad, tjah het is best leuk voor het moment en ik heb er ook zeker geen spijt van maar met me vriend vind ik het zeker leuker.
Als zin hebt zou ik zeker voor die one night stand gaan! |
wel ooit ONS gehad, ik kende dr niet verder
ach leuk voor keertje toch? tis toch geweldig dat je sex kan hebbe zonder het eeuwige gezeur van een vriendin aan je kop? :D maar goed, sex met vriendin is wel beter omdat je elkaar natuurlijk beter kent |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eerst maar eens proberen voordat ik mijn mening erover kan geven...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Done that. Got the T-shirt. Want another :) Niks mis mee, seks is fijn, ook voor een avondje :) |
Gewoon doen, denks :p
|
Als ik mij seks zonder liefde voorstel, dan blijf ik steken op een voorstelling van een Boergondische maaltijd met alle spijzen die je maar wenst....maar zonder smaakpapillen :P.
Ik zou het echt niet kunnen. |
ach ja waarom niet, als je geen relatie hebt en je hebt zin..
|
Zonder smaakpapillen merk je niet wat je in je mond hebt. Als dat bij een ONS ook zo is doe je iets niet goed. :p
|
Citaat:
en nee, dit is geen verzoek |
Citaat:
|
Citaat:
Na een hoop vreemden in bed verlang je op een gegeven moment toch meer naar iemand die je echt liefde kan geven. Duurde trouwens even hoor, voordat ik doorhad dat liefde niet te koop is met je lichaam. |
Citaat:
Done that Got the T-shirt Want a dress... Idd niets mis mee, maar de sex van een one night stand kunnen niet veel mensen heel indrukwekkend noemen...Heb liever vaker sex met iemand zodat de sex beter wordt, because that's what I deserve.. :cool: |
Seks met liefde is altijd beter, maar als ik moet kiezen tussen geen seks of een one night stand met een slet is de keuze snel gemaakt. :)
|
Citaat:
Inderdaad. Maar ik denk dat dat voor iedereen geldt die een ONS heeft. (tenzij je net toevallig die god(in) in bed hebt gevonden ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, voor mensen die het om puur om de sex gaat en dat hele liefdesgedoe eromheen eigenlijk maar een overbodige luxe of een ongewenste complicatie vinden, ik wens ze veel plezier. Maar ik kan het niet. Ik ben te emotioneel voor losse sex. |
heb het 1 keer gedaan.. Het was wel grappig :) ik zat in de discotheek helemaal kapot en toen kwam er ineens een vrouwtje naast me zitten en we raakten aan de praat.. zegt ze ineens "jij gaat met mij mee vanavond" dus ik dacht al wtf is dit een grapje ofzo ? was me nog nooit overkomen :) uiteindelijk dacht ik, fokkit ook maar en zei "nou wanneer wil je gaan dan" en zijn gelijk weggegaan.. Uiteindelijk 2 nachten bij haar thuis geslapen, daarna nooit meer gesproken (terwijl ik had belooft te bellen ;))
nou moet ik eerlijk zijn dat ik wel het 1 en ander ophad (en dan niet alleen bier) want als ik nuchter was geweest, had ik denk ik niet het lef gehad om mee te gaan :) |
Het is niets voor mij.
Ik vind seks alleen leuk met iemand waar ik om geef en als ik niet verliefd ben mis ik ook geen seks dus waarom zou ik het dan doen..?:) |
Citaat:
|
Gruwelijke hekel aan one night stands
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]Chimera schreef op 18-06-2004 @ 13:45 :
Al eens geprobeerd? [/QUOTE Ja, anders kan ik er niet over oordelen |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |