Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2004 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=76)
-   -   Spanning (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=871617)

shameonme 15-06-2004 17:32

Spanning

Wat ga je doen in het uur/uren dat je gebelt kan worden met de uitslag van je examen?

Ga je een uur lang naar de telefoon staren, of ga je rondjes door het huis lopen? Ga je slapen, of ga je zelfs gewoon weg/ naar je werk..?

En neem je zelf de telefoon op, of laat je dat aan je ouders over..?

Ik was hier wel benieuwd naar eigenlijk :)

Zelf weet ik het nog niet, ik zorg wel dat ik bezig blijf. anders word ik helemaal gek :o

Ik neem btw. zelf de telefoon op.

Zut Alors! 15-06-2004 17:41

Ik zit niet zo in over de uitslag, dus ik ga niks bijzonders doen. Mn loting overigens is een ander verhaal. Het lastige is dat ik dan op vakantie ben. IN SPANJE!!! (wistikveel dat dat slecht getimed was). Maar hopen dat ik door ben, want vanuit het buitenland is het lastig wat anders te regelen.

mosterd 15-06-2004 18:12

gewoon beetje forummen.. en kijken of andere zijn geslaagd enzo:D

Elmoo 15-06-2004 18:29

Uhm.. neem in ieder geval zelf op (als het dan iemand anders is kan ik die snel afkappen :p ) Verder ga ik lopen zenuwen door de kamer heen en heb ik overal kriebels. Ga meestal mijn kat extra aandacht geven of met mijn vriend knuffelen (als die in de buurt is) :D

^Dragon^ 15-06-2004 18:31

potje xboxen :)

Preaper 15-06-2004 18:35

Ben waarschijnlijk niet eens thuis, aangezien het 99,9%(stel dat de 2e corrector in een sadistische bui is) zeker is dat ik geslaagd ben. :)

Balance 15-06-2004 18:36

Ik denk dat ik even naar de stad ga ofzo.
Weet het nog niet.
Een spelletje spelen anders als ik thuis blijf.

Energie 15-06-2004 19:44

xie wel intereseert me allemaal nix meer hoor... kheb een vermoeden dat ik moet herkansen en daar heb ik dus geen zin in (n) of wie weet wel gezakt

Daantje_0705 15-06-2004 20:33

Ik denk dat ik tv ga kijken, ga msnen of ga forummen. Ik neem iig wel zelf de telefoon op want mijn moeder wil het niet doen. Ik ben alleen bang dat mijn mentor me vergeet te bellen of mijn klasgenootje belt als ik gezakt bent want hij is zo vergeetachtig en haalt ons het hele jaar al door elkaar :( Ik ga denk ik na zes uur maar even zelf de school bellen.

Balance 15-06-2004 20:34

Citaat:

Daantje_0705 schreef op 15-06-2004 @ 21:33 :
Ik denk dat ik tv ga kijken, ga msnen of ga forummen. Ik neem iig wel zelf de telefoon op want mijn moeder wil het niet doen. Ik ben alleen bang dat mijn mentor me vergeet te bellen of mijn klasgenootje belt als ik gezakt bent want hij is zo vergeetachtig en haalt ons het hele jaar al door elkaar :( Ik ga denk ik na zes uur maar even zelf de school bellen.
als ik jou was zou ik zorgen dat je leuke films in huis hebt.
Als je toch al gespannen bent en je overdag tv wil gaan kijken, dan denk ik dat je binnen 5 minuten aan het zappen bent aangezien er niks op is... En dan duren die uren lang!

Daantje_0705 15-06-2004 20:39

Citaat:

Balance schreef op 15-06-2004 @ 21:34 :
als ik jou was zou ik zorgen dat je leuke films in huis hebt.
Als je toch al gespannen bent en je overdag tv wil gaan kijken, dan denk ik dat je binnen 5 minuten aan het zappen bent aangezien er niks op is... En dan duren die uren lang!

Dat is wel waar maar het is nu van drie tot vier windkracht 10 op Belgie dus dat kijk ik iig en ik neem ook ER op omdat dat onder de voetbal is dus die kan ik ook wel bewaren voor die tijd.

Brr, het begint wel te kriebelen nu hoor bij mij, het komt zo dichtbij :s

Rachel 15-06-2004 20:41

Uhm.. goede vraag :o
tussen 4 en 6 krijg ik de uitslag en ze komen dan langs.. nja ik weet niet mijn pc staat boven :s vind het ook zo stom als dan de bel gaat ik naar beneden moet rennen ofzo :S dan heb ik liever dat ik een auto zie stoppenvoor het huis ;)

Maar ik ga eerst als ik wakker wordt naar de normen kijken... kijken hoe ze zijn... en ja maybe ga ik maar tussen 4 en 6 beetje tv kijken, dvd'tje kijken ofzo?

Rachel 15-06-2004 20:42

Citaat:

Daantje_0705 schreef op 15-06-2004 @ 21:39 :
Dat is wel waar maar het is nu van drie tot vier windkracht 10 op Belgie dus dat kijk ik iig en ik neem ook ER op omdat dat onder de voetbal is dus die kan ik ook wel bewaren voor die tijd.

Brr, het begint wel te kriebelen nu hoor bij mij, het komt zo dichtbij :s

slim.. had CSI wel op kunnen nemen :s

Daantje_0705 15-06-2004 20:42

Gaan jullie trouwens 's ochtends naar de normen kijken?

Ik ben zelf van plan van niet, ik weet toch al of ik het gehaald heb omdat het met een norm van 0,5 al zo is of dat ik het niet gehaald heb omdat een norm van 2.0 nog niet genoeg is en van de andere vakken weet ik mijn punten niet. Maar ik kan natuurlijk nog van mening veranderen.

Slettelina * 15-06-2004 21:03

Eerst beetje internetten. Er is niemand thuis dus me moeder vroeg ik smiddags met haar wou lunchen dus dat ga ik doen. Daarna met me beste vriend en nog meer vriendjes ergens in de stad hangen en om half vijf naar school. Ik schakel onze huistelefoon door naar me mobiel :>.. Bluh was het maar al voorbij:( *zenuwachtig voor morgen*

Balance 15-06-2004 21:19

Als ik me verveel en m'n computer staat aan zal ik automatisch toch wel even www.eindexamen.nu intypen. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Maar voor hetzelfde geld ben ik in de stad en heb ik geen computer bij de hand. Dan kijk ik dus niet.
Het is dus geen must ofzo.

Nattigheid 15-06-2004 21:55

achter mn pc, in mn bed, op de bank, rondlopend, kortom: zo zenuwachtig mogelijk. en ofcourse neem ik alle telefoontjes aan die er in die tijd gepleegd worden.

en ik begin me nu toch zenuwachtig te voelen...

Fantôme 15-06-2004 22:20

jemig, de slapenloze nachten begonnen gister al, en dat terwijl er toch niks meer aan te veranderen valt.

om antwoord te geven op de vragen

- ik blijf thuis, ga denk een leuke dvd huren of anders forummen/msn-en maar door dat msn maakt iedereen elkaar alleen maar gek dus daar zal ik me wel snel afmelden

- ik neem zelf de telefoon op. idd, als het iemand anders is kan ik snel afkappen.

- ik check van te voren wat de normen zijn.

xxx

Balance 15-06-2004 23:24

En voor de twijfelaars onder ons: Kijk of er in huis een telefoon is met nummer weergave en ga daarbij zitten / hou die bij je.
En zoek van te voren het nummer van school op.
Ik denk dat er in elke klas wel van die grappenmakers zijn die expres mensen gaan bellen, dus dan ben je daarop voorbereid en slaat je hart niet op hol zodra die telefoon gaat ;)

sonho 16-06-2004 08:07

ik ben echt super zenuwachtig al...
maari k ga denk morgen overdag gewoon alles zoals anders proberen te doen. niet dat ik veel doe op een dag. maar viool spelen, computeren enz. miss overdag mn moeder op school helpen, zodat ik niet thuis hoef te wachten. en dan vanaf 16.30 uur ehm tv kijken ofzo, denk dat ik een film aan zet.
ehm ja ik blijf dus thuis met de uitslag, neem ook zelf de telefoon op.
ik denk dat ik wel ff naar de normen kijk. niet dat het veel uitmaakt want ik weet toch niet meer hoeveel punten ik had voor elk vak.

Rachel 16-06-2004 08:53

Mjah... ik ga wel kijken naar de normen hoor :O
en ik heb geen last van telefoon opnemen :rolleyes:

snoopy 16-06-2004 09:01

Wij zouden na 10 uur s ochtends gebeld worden, en ik was van plan iig niet voor 10 uur op te staan. Nou ja... ik lag dus in m'n bed (te lezen): ging de telefoon. Ik had zoiets van: dit kunnen ze toch niet zijn, dus m'n moeder nam op. Hoor ik dr ineens gillen :s :| Toen had ik echt zoiets van: is dit een goed teken?
Maar ik was dus wel geslaagd :D

Rachel 16-06-2004 09:09

Citaat:

Balance schreef op 16-06-2004 @ 00:24 :
En voor de twijfelaars onder ons: Kijk of er in huis een telefoon is met nummer weergave en ga daarbij zitten / hou die bij je.
En zoek van te voren het nummer van school op.
Ik denk dat er in elke klas wel van die grappenmakers zijn die expres mensen gaan bellen, dus dan ben je daarop voorbereid en slaat je hart niet op hol zodra die telefoon gaat ;)

ik zie opeens de voordelen van langskomen in :rolleyes:
telefoon kan je veilig opnemen.. en komen ze aan de deur dan zie je ze al wel stoppen, dan is de 1e shock al voorbij :rolleyes:

Miss Helena 16-06-2004 09:14

Ik ben zo blij dat wij een nummermelder hebben, zodat ik kan zien wie er belt... Ik ben nu al ontzettend gespannen en heb geen id wat ik morgen ga doen. 2 jaar geleden ben ik naar een vriendin gegaan, maar nu trekt mn huis me meer aan. Daarbij komt dat ik redelijk vooraan in het alfabet zit (D) dus hoef ik ws niet zo heel lang te wachten als ik gebeld word.... Ik weet het niet :s

beesdje 16-06-2004 11:24

ikke krijg vandaag de uitslag maar ik weet eg nie wak moe doen ik moe nu nog 2 uur wachten enik word helemaal gek!!

Krummeltje 16-06-2004 11:30

staan de normen ook op internet? Verrek, da's waar ook!

hi 16-06-2004 11:32

gewoon lekker gaan werken of iets anders doen! Je geeft gewoon je mobiele nummer door. Hoef je ook niet in spanning te zitten :p. Dat deed ik vorig jaar ook. Je bent geslaagd ok en dan gewoon weer verder werken. Het is tenslotte maar je examen als ik me daar al druk over moet maken. :rolleyes:

Nebula 16-06-2004 11:40

Ik ga van 13.30 tot 16.30 gezellig met mijn vader mens-erger-je-nieten.

:) (y)

idontcare 16-06-2004 11:49

ik word gebeld vanaf 12 uur (geen idee tot hoelaat) en ik ga gelijk sochtends naar de normeringen kijken, als ze erg laag zijn dan zal ik waarschijnlijk in de stress zitten (kijk maar naar de normeringen van het vmbo, die zijn echt zooo laag :s) en als je hoog zijn dan zal k vast wel een beetje rustiger worden (of juist niet)

alleen het kutte is, dat ik niet weet of ze eerst de gezakten bellen of gewoon gelijk iedereen... vage school :s

mosterd 16-06-2004 11:53

Citaat:

beesdje schreef op 16-06-2004 @ 12:24 :
ikke krijg vandaag de uitslag maar ik weet eg nie wak moe doen ik moe nu nog 2 uur wachten enik word helemaal gek!!
enuh gefeliciteerd:D

TheFragile 16-06-2004 11:54

Ik kan van 1 tot 6 gebeld worden :o
Ze bellen de mensen die geslaagd zijn en niet geslaagd
En dat is best fucked
Hoop dat ze beetje optijd bellen
En niet pas op het laatst :D

XsharonX 16-06-2004 13:14

Ik kan tussen 10 en 12 gebeld worden. Ik denk dat ik zo lang mogelijk in bed blijf liggen. De telefoon neem ik denk ik niet zelf op want me zus krijgt ook te horen of ze geslaagd is. En ik heb geen zin om haar mentor aan de lijn te krijgen!

angel-nieke 16-06-2004 13:25

's ochtends eerst scheikunde cursus... voor volgend jaar... dan naar huis en dan mag me vriend me gaan afleiden... k neem zelf de tel op... weet je tenminste meteen wie er aan de lijn is...

Liews 16-06-2004 13:51

Lang uitslape (lukt niet ben toch al 6 uur wakker ofzow) dan maar films kijken, beetje opruimen enzow...
ze bellen bij ons 's ochtends, das wel beterrrr...

Lieveheersbeest 16-06-2004 14:04

Ik word tussen 12.00 en 13.00 gebeld als ik gezakt ben of een herkansing heb.
Ik heb de afgelopen dagen eens opgelet, en we worden op dat tijdstip gemiddeld 2 keer gebeld :(
Vanavond heb ik een feestje, dan lig ik laat in bed. Ik hoop dat ik morgen dus een beetje door kan slapen en niet, zoals op mijn verjaardag, al om half zes wakker ben... Tussen 12.00 en 13.00 ga ik denk ik de krant lezen, beetje msnen met medeslachtoffers en ik zet een favoriete cd aan die een uur duurt, zodat de tijd nog enigszins positief verloopt. Als de cd afgelopen is is het uur ook om :)

Maar de zenuwen beginnen wel te komen ja...

Nebula 16-06-2004 14:40

Citaat:

Lieveheersbeest schreef op 16-06-2004 @ 15:04 :
Ik word tussen 12.00 en 13.00 gebeld als ik gezakt ben of een herkansing heb.
Een uur spanning valt opzich nog wel mee. Bij ons op school kun je in een tijdsspanne van 3 uur gebeld worden en op sommige scholen zo'n beetje de hele dag geloof ik. Dat lijkt me echt minder. (n)

heavinly 16-06-2004 15:00

Ik ben echt fucking zenuwachtig. :|

Ik ga vanavond zo lang mogelijk Friends en films kijken, zo laat mogelijk slapen om maar zo laat mogelijk wakker te worden en dan zie ik 't wel. (Er komt een vriendin films kijken en logeren, ter afleiding, echt lief. :cool: )

Tinkiebell 16-06-2004 15:21

ik ben geslaagd!!!

Ik ben de hele dag met een vriendin geweest, en we waren net bezig met "knutselen :P" en toen hadden ze al gebeld voor die vriendin! En later werd ik gebeld, maar ik was niet echt zenuwachtig want ik wist het toch wel al een beetje zeker

ben gelslaagd met 3 7ens en 3 8en

Liana 16-06-2004 15:38

Ik heb geen idee wanneer je gebeld kan worden... Maar ik ben morgen jarig dus ik ga even goed vroeg mijn bed uit en dus maar de hele verjaardag zenuwen bij de telefoon denk ik. :s :D

Acey 16-06-2004 16:00

Citaat:

Liana schreef op 16-06-2004 @ 16:38 :
Ik heb geen idee wanneer je gebeld kan worden... Maar ik ben morgen jarig dus ik ga even goed vroeg mijn bed uit en dus maar de hele verjaardag zenuwen bij de telefoon denk ik. :s :D
lekker dan, word je de ganze dag gebeld door vergeetachtige familieleden om je te feliciteren en bij elk telefoontje vrees je t ergste :rolleyes:

kaarinetjuh 16-06-2004 16:00

Ik heb ook geen idee hoe laat ik gebeld kan worden :s
Maar heb vanavond examenfeest :D dus eerst morgne lekekr lang uitslapen (slaap bij een vriendin) en dan eens naar huis. Ben ik toch al groot deel van de dag weg.

Fearless 16-06-2004 16:07

Mijn tante belde godver net..
om 5 over 5..

" ben je al geslaagd ?? "

" STOMME DOOS, wil je dat nooit meer doen...?! "

damn..

brr..

L1 16-06-2004 16:12

misschien heb ik rijles. Ik vind het prima (y)

Rachel 16-06-2004 16:12

hmm ik moet er ff achterkomen hoelaat e mavo vandaag bij ons uitslag kreeg... want dat staat nu al op de school site...
dus als die tussen 4 en 6 uitslag kregen, dan kijk ik morgen ook op i-net..

Ygdrassil 16-06-2004 16:41

Ik krijg de uitslag vrijdag.

Als ik tussen kwart over 10 en 11 niet gebeld ben ben ik geslaagd.

Alleen vrijdag duurt nog zo lang en ik vrees met de minuut meer hoewel ik toch wel het idee had dat ik geslaagd zou zijn...

mimima 16-06-2004 16:59

hahah fearless heb je dat echt tegen je tante gezegd???

sannverwijderd 16-06-2004 17:46

er komt een vriendin morgen om me bezig te houden :) tussen 4 en 6 wordt er gebeld als je gezakt bent.

Jarahh 16-06-2004 18:52

Wanneer staat de normering op internet? (Te lui om het op te zoeken :bloos: )

Eleanor Rigby 16-06-2004 18:55

Ik word gebeld tussen 15u en 17u (of ik nou geslaagd ben of niet) en om 17u moet ik dan mn cijferlijst ophalen.
En ik ga boodschappen doen, ramenlappen en mijn kamer opruimen. Ik heb geen zenuwen op de een of andere manier. Morgen missschien wel ;) En ik ga zelf de telefoon aannemen, daarna meteen mijn vriendje bellen en de vlag buiten hangen (bij een positieve uitkomst that is)

mosterd 16-06-2004 18:55

http://www2.citogroep.nl/vo/ce/havov...fr_nogniet.htm

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.