![]() |
tegen mensen opkijken
Kijk jij tegen mensen op?
En dan eigenlijk geen beroemdheden enz, maar gewoon iemand in je omgeving omdat hij/zij zo mooi is, zich heel goed kleedt, of misschien iets heel goed kan etc.? Ik kijk heel erg tegen een meisje uit mijn klas op omdat ze een echte attitude heeft en altijd heel mooi loopt, een geweldig figuur heeft en zich prima uitdagend weet te kleden zonder er ordinair uit te zien. |
nee mensen keken tegen mij op ondanks mijn geringe lengte. je bent dope of niet :rolleyes:
|
Mensen kijken tegen mij op.
|
voor alle kleine altotjes ben ik natuurlijk de übermetalman uit de buurt :cool:
|
Een klasgenoot van mij, is in het laaste echte getransformeerd van slome duikelaar naar hip, en dat is iets, dat benijd ik wel. Als je van een gewone nono, opeens de feeling krijgt van wat leuk is, wat je goed staat, en wat hip is, petje af.
Verder kijk ik op tegen 2 nerds uit mijn parallel klas die gewoon bezig zijn met hun nerdie-heid en verder om NIETS geven, geweldig vind ik dat! |
Iedereen wil mij zijn.
|
Citaat:
|
hmm tegenop kijken is een groot woord, maar ik 'kijk wel op tegen' een goede vriendin van me. ze heeft ook echt zo'n attitude, maar niet op een vervelende manier. ze kleed zich altijd leuk, ze ziet er goed uit, heeft een mooi figuur, mannen (en vrouwen ook trouwens) zijn on der de indruk van haar enz.
|
ik kijk niet echt tegen iemand op, omdat ik mezelf al goed genoeg vind. Klinkt dom enzo, weet ik, maar ik vind mezelf af en toe al te goed om los te lopen, bijvoorbeeld als ik weer een mooi schilderij heb gemaakt of een goed optreden heb gegeven. Bekende mensen zijn toch ook niets anders dan mensen die voor hun vak bekend zijn? ik snap niet waarom ik wel tegen hen op mag kijken en niet tegen mezelf. Trouwens, het is wel altijd mijn loser-kant die tegen mijn winner-kant opkijkt.
|
Ik kijk ook trouwens op tegen mijn vader:
Ondanks een niet echt ideale jeugd en mensen vroeger zeiden dat het toch nooit goed met hem zou komen, heeft hij het echt heel erg ver geschopt. Bovendien kan hij echt eng goed gitaar spelen en altijd bereid om te helpen. En hij ziet er altijd top uit, strak in pak (y) |
ben wel eens verlegen, maar opkijken tegen mensen doe ik niet, zij ook niet bij mij (nee echt??). hou ik niet van, zou ook niet willen dat ze dat bij mij doen want dat is irritant.
een beetje afstand voor ik iemand goed ken heb ik dan liever wel weer. |
ik kijk ook niet echt tegen iemand op. wel kijk ik op tegen mensen in het algemeen, die maar een end weg kunnen lullen.
|
Het is echt 'opkijken naar' hoor..
mensen kijken wel op tegen mij, ze willen liefst niet dat ik in de buurt kom :D |
Ik hoor vanuit mijn klas ook vaak dat velen erg tegen mij op kijken maar ik snap niet waarom... Het enige verschil tussen veel van mijn klasgenoten en mij is dat ik wat makkelijker m'n bek opentrek als me iets niet zint en niet achteraf ga zitten klagen en zeiken. Verder ben ik niets anders ofzow... Kan me ook niemand bedenken waar ik echt tegenop kijk.
|
Nee, ik heb dat idolengebeuren nooit begrepen. Ik heb geen rolmodel ofzo. En dat wens ik zo te houden trouwens!
|
Ik kijk op naar een vriendin van me,ze kleedt zich goed,heeft een duidelijke mening waarover ze heeft nagedacht,is een goede mix tussen oppervlakkig & diepzinnig en ze is heel sociaal. (y)
|
Tegen mij opkijken: klasgenoten denk ik wel een beetje, omdat ik oud&stoer ben. Een soort vriendin van me zei ook dat ze vroeger tegen me opkeek omdat ik zo'n stoere alto was. :rolleyes:
Tegen andere mensen opkijken: tja, ik ken wel 10000 mensen die leuker, socialer, knapper, aardiger, etc zijn dan ik, maargoed. Oja, mijn beste vriendin haalt altijd hoge cijfers, dus tegen haar kijk ik wel lichtelijk op :) |
nee
|
Ik kijk eigenlijk alleen op tegen beroemde mensen en dat is om ik irl niemand ken waar ik ook enigzins tegen op kijk.
|
tegen niemand in het speciaal,
maar ik vind het wel tof als mensen echt zichzelf zijn, en niet als een schaap in een kudde meelopen met de rest. En zich daarom ook niet laten meeslepen, maar dingen die ze gewoon niet willen ook niet doen. pff vage zin... maar ik ken zo iemand die gewoon eerlijk zegt van : Ik lust geen alcohol, ik vind het ranzig. Andere kijken dan raar op, is een jongen trouwens :) |
Ik kijk niet tegen anderen op... Ik vind het eerlijk gezegd idioot om te doen
|
Ik kijk niet tegen andere, ben simpelweg niet vlug onder de indruk..
|
Mensen zien en kijken tegen mij op als een berg. :cool:
|
Niet echt 1 iemand. Soms zie ik wel eens iemand lopen en denk ik :"Wow, die ziet er leuk uit." Maar die dingen duren maar een paar seconden.
|
nee
|
Citaat:
|
kijk op voor een jongen in mijn klas
het was aan het begin van het jaar een grote nerd der grootheden. wij hebben hem langzamerhand zelfverzekerder gemaakt en nu is hij tof. |
ja, een meisje op school. ze is niet dun, maar het staat haar, en ze heeft echt geweldige kleren. komt ook omdat ze veel geld heeft, maar ze koopt precies het goede. het staat haar altijd, iedereen vindt haar aardig, ze is grappig en ze kan goed dansen.
gr. |
vroeger [toen ik 12/13 was] keek ik altijd erg tegen een meisje op dat nu een hele goede vriendin is [zij is 6 jaar ouder], omdat ze goed kon skaten, model was voor een paar hele vette merken en altijd mooie kleren had...ik vond haar altijd stoer. maar nu kan ik eigenlijk niet bedenken tegen wie ik op kijk....
alleen als ik vriendinnen zo tegen iedereen aan zie praten en aardig doen tegen iedereen ben ik weleens jaloers. omdat ik zelf altijd automatisch kijk of ik iedereen haat en arrogant over schijn te komen, gewoon omdat ik niet zo praterig ben.... |
Citaat:
aka de popi jopie van de school :rolleyes: |
ik kijk tegen niemand op.
|
Citaat:
|
euhm, neee
|
Citaat:
|
Ik kijk wel tegen bepaalde mensen op, meer om hoe ze zijn dan om wat ze aanhebben. Mensen die heel makkelijk in de omgang zijn enz.
|
Citaat:
Er is wel iemand waar ik ongeveer een jaar geleden diep van onder de indruk was, een jongen. Ik heb dagen met hem in mijn hoofd rondgelopen en voelde me daar heel naar over, want ik had op dat moment een vriend. :bloos: Ik weet niet waar het door kwam, iets aan hem was zo interessant.:) Vorige week zag ik hem toevallig weer en tjeez, hij is nog steeds even leuk. :o |
Ik keek eerst op tegen een vriendin van me, dat is me echt flink tegengevallen. Ze was/werd een gigantisch arrogante slet.
Verder kijk ik niet tegen mensen op. |
mijn zusje kijkt geloofik tegen me op maar dan heb je het ookwel gehad.
ik kijk niet echt tegen iemand op maar er is wel een meisje uit mn klas die ik heel cool vind omdat ze superleuke apparte kleren heeft en veel dingen zelf maakt enzo. maar die word ook kledingontwerpster :cool: |
Citaat:
Ontopic: Ik kijk tegen niemand op. Ik heb wel respect voor vrijwel iedereen, en kan onder de indruk zijn van iemand, maar op dit moment kijk ik even tegen niemand op. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het ontzettend knap van een vriend van mij dat hij zoveel tijd aan z'n studie kan besteden. En mensen die erg zeker van zichzelf zijn (y). |
Ja, tuurlijk weleens. Vroeger veel meer. Tegenwoordig weet ik dat alle mensen tegenvallen, dus ja.
|
'vroeger' had ik dat heel erg. toen vond ik altijd alles en iedereen leuker, interessanter en grappiger. maar nu is dat wel minder, er is niet echt een speciaal iemand waar ik tegen op kijk, gewoon af en toe zie ik iemand lopen en denk ik jezus, zij is cool. of hij.
|
Ik kijk heel erg op tegen Tessa :o
|
Citaat:
|
Zit je mijn posts in de gaten te houden trutje? :o :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trutje. |
Tegen iemand opkijken is ietwat overdreven, maar er zijn wel een aantal mensen voor wie ik erg veel respect heb vanwege hun houding / stijl.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |