![]() |
De oranje voetbalshirtjes van het EK.
JATOCHWEZIJN ORANJE EN MOETEN NIET IN HET BLAUW SPELEN.
Of te wel die blauwe shirtjes vind ik maar weer niets, niet dat ik eigenlijk om voetbal geef, maar ik heb liever oranje dan diet. Toch vind ik oranje weer een kutkleur. Ja, er is niet veels goeds eigenlijk. |
Who gives a fuck.
|
Citaat:
|
Ik adore voetbal niet :o
Zou pas leuk zijn als ze helemaal niks aan hadden (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker belangrijk, zolang ze 'r maar snel uitliggen. is die oranjegekte ook weer voorbij.
eigenlijk alle mensen die besmet raken met oranjegekte preventief ruimen. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahahhaa die duitse mannen wat een mallerds. Die keeper is zo'n Arnold Schwartzenegger transseksueel
|
vroeger hadden ze pas gare pakjes aan, met van die veel te korte gymbroekjes :p
|
Citaat:
Ik heb niets tegen domme mensen maar ik hoef er niet constant mee geconfronteerd te worden (n) |
Citaat:
|
Voetbal interreseert me geen flikker,en die shirts al helemaal niet.
|
1-0 Duitsland (y)
|
Citaat:
Al dat gezeik steeds weer met dat voetbal :r |
ghihi, die stomme voetballers die van elke ruft op de grond vallen :D stelletje gekkies. Ik vind het wel grappig, alleen snap ik echt niet waarom voetbal zo langzaam gaat. als wij op school voetballen is het net rugby, en gaat alles veel sneller. verwende kutvoetballertjes :p
|
Citaat:
Al interesseren de shirts me ook weinig, als er maar goed gespeeld wordt. :) |
ik vind het hollanders-shirtje wel leuker dan die van het duitse elftal :bloos:
|
Citaat:
|
*trots*
inderdaad... :) |
ik vind hem wel tof
|
vroeger hadden shirtjes nog kraagjes.
|
Citaat:
Citaat:
|
Te erg :D Maar helaas al te waar.
|
Ik ben fan van Ruud v. Nistelrooy <3
|
Citaat:
|
Vroeger, toen de shirts nog retro waren en "WE" nog het lef hadden twee maal een goede roggel in zo'n Duitse nek te spitten. Vroeger...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geef me maar een nekschot.
we hebben oranje vlaggetjes in de tuin :( |
Citaat:
zelf hou ik er niet echt van om voetbal te kijken. |
Citaat:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: 16! congrats darling. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk het helemaal stil alleen in mijn kamer omdat ik niet huisvrouwengezeur om mij heen kan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nederland speelt dus in het oranje en in het wit , blauw misschien op de training
|
Citaat:
+ Bakellende kan elke maatregel na maatregel erdoor proppen en geen haan die kraait; 't NL elftal speelt 'n keer slecht en iedereen is over de zeik en le coach word op 't matje geroepen en verguist. geweldig, de oneindige domheid van mensen. :cool: + die mensen duw ik terecht in 'n hokje. empirisch onderzoek, blabla, etcetera. (y);):p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |