![]() |
Welke celeb(s) zou jij voor één dag willen zijn?
En waarom?
Ik zou voor één dag Madonna willen zijn omdat ik dan eindelijk een dochter heb die Lola heet :o En ook omdat ze natuurlijk rijk is en er nog best fris uitziet en ook omdat ze heel lenig is want dat wil ik ook. En ook zou ik wel Beyonce willen zijn want die is gewoon heet en dan zou ik de hele dag dansen op mijn eigen muziek en mijn booty shaken (y) |
Ik zou Kylie willen zijn, I just can't get you out of my head, na-na-na-na-na-na-na.
En euh, de vriendin van Ashton Kutcherrrrrrr, overduidelijk waarom. Ohja Cameron Diaz wil ik ook zijn, dan ben ik een prettteh girl. |
Citaat:
+ duh Hugh Heffner. |
Citaat:
|
Kathleen Hanna. Dan ben ik EN rockbitch die de vloer aanveegt met elke vervelende man EN coole electrobliepjesmaker EN ik woon samen met een Beastie Boy.
edit: maar zij word vast niet gezien als celeb. ehm, anders gwen stefani ofzo. ik zeg ook maar wat. |
michiel smit, want elke dag slim zijn gaat ook vervelen.
|
Gemma Glitter
|
Rudi, en dan vandaag, dan zou ik me geweldig voelen.
|
Beyoncé om m'n booty te shaken idd (y)
Oh wacht dat doe ik al:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ozzy Osbourne,
ik vraag me gewoon echt af wat die dude af en toe denkt enzo.. |
als ik een dag een celeb mocht zijn dan zou ik waarschijnlijk zelfmoord plegen, om die celeb te pesten :D . En dan zou ik natuurlijk iemand willen zijn die ik niet mag, dusseh, brittany murphy of ashanti ofzo.
ik zou ook wel een dag anky van grunsven willen zijn, ben namelijk erg benieuwd hoe lang het bij haar duurt om haar tanden te poetsen. en ik zou ook wel een dagje nick jago willen zijn, kijken of ie echt zo leuk is, en of ie zweetvoeten krijgt van al dat drummen. en ik zou george bush neerschieten, omdat ik de V.S. niet uit mag en dat zukx (n) |
britney spears
britney is cool :cool: |
Citaat:
|
kate holmes of tara elders,en dan zou ik een naaktreportage voor de playboy oid laten maken en de cash naar mijn eigen rekening sturen (y)
|
Citaat:
En moet jij niet op een gala zijn :nono: |
Chuck Norris natuurlijk.
|
Citaat:
dus toen ben ik maar met wat vrienden in een of andere kansloze kroeg nederland (wat trouwens om te janken was) kijken,maar in zuipen had ik nog niet zon zin,dat komt morgen wel weer :) (of was dit niet het "waar heb je vandaag je nues in gestoken topic?" (a)) |
Citaat:
Een dagje Tommy Lee of Hugh Hefner zijn lijkt me inderdaad ook feest |
Citaat:
MUWHAHA BLACKMETAL YEAHHHHHH |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verveling, trouwens, wat een rare cu2 heb jij Jan |
Geen gespam in mijn topic :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kusje :nono: |
brad pitt. heersch \m/ al die vrouwen die gaan liggen en hun benen spreiden wanneer hij langs loopt
|
Citaat:
|
Ja rule, dan kan ik doen of ik echt achterstandswijk en zwart ben, en boom zeggen ipv drie als ik een winkel van een gerenomeerd merk betreed en het aantal shirts dat ik wil hebben definiëer.
Domme mensen zijn zo leuk, vooral als ze rijk zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als een man, Justin Timberlake.
Als een vrouw, hilary duff. En dan allemaal foto's van "mezelf" maken :p |
vieze slet
|
Lola :D zij is al een celeb zonder dat ze daar iets voor hoeft te doen! en ik kom hier nog wel op terug! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En shoppen!!! En dan gaan we met de bus (y) |
Citaat:
|
Citaat:
En natuurlijk ook nog bij Gwyneth op kraamvisite want die is bevallen van een appel (y) Ik word ook macrobiotisch :cool: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
En dan gaan we ook nog bij het Kabbalahcentre op de koffie en chillen met Demi Moore en Ashton Kutcher. Ook gaan we Courtney opzoeken in de gevangenis en haar uitlachen en terwijl we haar uitlachen drinken we Kabbalahwater (y) |
Citaat:
En we maken een dagtripje naar Neverland van MJ de freak omdat dat een oud collega van je was |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |