![]() |
Forumfabels!
Post hier al je forumfabels! :)
De TS trapt natuurlijk af: Jets zwembroek/boxer. Deze fabel bewijst dat Jet niet zo preuts is als zij beweert en dat nooit had willen laten merken aan andere leden. Toen Jet, beschonken en bereisd, op een feest aangekomen was, en erg veel bier gedronken had, liet zij, ongehinderd door de haar o zo normale preutsheid, haar zwembroek/boxer iedereen zien. Maanden later echter kreeg zij berouw, toen Jeroen en perseus plaagden. Huilend ontkende ze dat zij aanwezig was geweest bij een feest. En ze hakte kwaad perseus' hoofd af. Wie ook maar haar zwembroek laat zien, zal nog lang slechtheid toekomen. |
pfff, ik kom er geeneens in voor
|
O.
|
Sorry, ik weet alleen echte belastende feiten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.livejournal.com/community/wie_neukt_wie staat al weer een tijdje droog, en ik weet niets om te posten! |
Ach, laat ik daar maar niet over beginnen.
|
eXo vertelt overal een fabeltje over dat ik een wansmaak qua muziek zou hebben ofzo... iets in die trant...
|
Perseus, vertel eens een fabel over jet en d'r koekenpan. :)
|
Nee dank je...
|
lionheart is de communiceerbeer
|
Citaat:
|
Jet, Machiavelli, perseus en een koekenpan.
Zij die geen schoon geweten heeft, trekt soms voorbarig conclusies. Nadat Jet foto's had getoond, vond zij perseus liggend in een deuk. "Waarom lach jij," vroeg zij hem. Maar perseus kon niet meer zeggen dan:"die kiek met die koekenpan, die koekenpan, die koekenpan!" Zelfs Machiavelli, de oude wijze, kon zijn tranen niet bedwingen. Waardoor ook Jet, die regelmatig zeer beschonken was geweest en dus geen zuiver geweten had, haar tranen niet kon bedwingen door een ontzaglijk groot verdriet. Want zij wist niets van die foto. Perseus, medelijden hebbend met die arme Jet, gaf toe dat het hier om een slechte grap ging. Jet pikte dat echter niet en uit woede sneed zij perseus' ge- zicht in ongelijke helften. Teveel drinken is zeer kwalijk. |
Oh my, perseus :D
|
Citaat:
|
:D
het is gewoon het zeik-jet-af-topic of niet ik drink trouwens helemaal niet zo vaak :D |
Citaat:
|
Citaat:
ik drink serieus vaak cola op feesten en in de kroeg.. ik kan ook niet meer dronken worden na afgelopen zomervakantie.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
okidokie
|
Citaat:
|
juh :o
|