![]() |
parfum
hoi!
gebruikt er iemand Ô de Lancôme? kun je die geur eens beschrijven en is die voor een 'jong' publiek of eerder niet? (voel je niet beledigd als je hem toch hebt ;) ) thx |
1. loop de winkel in.
2. vraag of je het geurtje in kwestie even mag testen 3. ordeel zelf. 4. ben je daar niet toe in staat, vraag dan de kassabediende om zijn proffessionele mening. |
:rolleyes:
had ik echt zelf wel bedacht, maar, ik heb daar helaas even geen tijd voor en een post ís sneller geplaatst.. but nevermind! |
Citaat:
|
vaderdag is al voorbij.. :p
|
--> 18
|
Citaat:
|
ohja.Wat zal ikvoor vaderdag kopen?
|
Euhm, hier is vaderdag toch echt altijd de 2de zondag van juni... :|
|
aankomende zondag toch?
|
ja volgens mij wel..
|
Citaat:
|
had het kunnen weten dat jullie achter waren :p
(vorige zondag in belgië) |
Citaat:
|
Heb het even opgezocht en het verschilt dus een week tussen België en Nederland. Vreemd...
|
Uhu..
maar er is dus niemand echt van plan mn vraag te beantwoorden heb ik de indruk? :| |
Hoe kun je nu in godsnaam een parfum beschrijven? En ja, jong imago is ook maar relatief!
|
groot verschil tussen oude doos en jong meisje? vind ik toch ;)
zware parfum, licht, bloemig, fruitig, stinkie, .. ahhhja |
Die parfum is zó stinkie!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, eXo de beschermende vriend :cool:
|
En zelfs áls we hier precies gaan beschrijven hoe het ruikt, neem ik aan dat je het zelf nog eerst wil ruiken toch :confused:
|
het ruikt naar een kruising tussen mijn sokken, een 5 maanden oude banaan, een overlopend riool, kattenkots en diaree van een bunzing.... precies een geurtje voor jou dus (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
ok, zal toegeven, was mssch niet zo'n snuggere vraag maar sommige van jullie antwoorden zijn ook niet van het hoogste niveau / stralen niet veel respect uit maar ja wie ben ik :p en ik heb examenstress :mad: |
Citaat:
Wat raar dat mensen dan sarcastisch en dom gaan reageren. :rolleyes: |
er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme antwoorden :rolleyes:
|
wel opmerkelijk hoe er enkel 'mannen' antwoorden in een ietwat vrouwen-onderwerp..
|
Citaat:
(wat een cliche antwoord :) ) |
doe je eigen huiswerk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in de tijd dat je hier loopt te janken op dit forum had je al lang naar de parfumerie kunnen gaan en het ding ruiken en uitgebreid beoordelen of je het lekker vond EN dan was er ook nog tijd over voor een cursus tijdsindeling. |
nope, ik heb examen (in 15 min)
waarom moeite doen om te reageren op een janker? get a life, maybe? |
Citaat:
|
Ik vind jou heerlijk veralgemenend (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |