![]() |
zoenen
Wat moet je doen als je vriend niet durft te zoenen?? heft iemand tips voor mijn vriendin?? :rolleyes: :confused: :bloos:
kusje van Dorrie |
gewoon doen :p
|
ach gut... :D niets forceren, het hoeft toch niet? gewoon rustig beginnen..
|
Citaat:
|
Een jongen die niet durft te zoenen :confused:
Wat wordt er toch van de wereld :s Gewoon doen |
Gewoon doen.
|
Citaat:
|
hint geven en wachten totdat hij het doet
|
Ga bovenop hem liggen, zoen hem in z'n nek, op z'n hoofd en op z'n mond. Op een gegeven moment vindt ie het vast niet erg eng meer en zo wel, kan hij geen kant op. Begin hem dan gewoon langzaam te zoenen...
Werkte bij mij. |
Hehe mjah.... bind em vast ofzo en zorg dat ie niet gillend weg kan rennen ;).
|
Citaat:
Wat een mietje, gewoon doen! |
Citaat:
ontopic: pak die jongen gewoon op zijn mondje en kijk wat er gebeurd (y) |
niet forceren. Geef een kusje op zijn wang, daarna eventueel een kusje op zijn mond..
|
Rustig aan beginnen en hem laten merken dat het heel leuk is:D
|
Geef hem gewoon een kusje, dan geeft hij vanzelf wel toe :)
|
Rustig.. niet forceren.. zeker niet als een gek met je tong in zijn mond gaan roeren ..:rolleyes:
Bouw het een beetje op, ga dicht bij hem zitten, zoen hem op de wang..ga langzaam naar zn mond..of als je praat met elkaar..let er dan op dat je dicht bijhem zit en je lippen elkaar net niet raken, zo'n dingen :) |
mijn vriendin heeft hetzelfde probleem..
Maar tips.... gewoon niet denken aan zoenen, het overkomt haar waarscheinlijk vanzelf wel... ze moe er niet te veel over na gaan denken want zo speciaal is het nou ook weer niet... |
Citaat:
|
Vraag wat hij er precies eng aan vindt. Er kan niet zoveel gebeuren als hij het probeert.
|
Fusilleren met een M60.
|
Pak een keer samen thuis een filmpje ofzo. Gezellig samen op de bank, dan wordt hij wel wat relaxter.
|
Heeys :)
Gewoon kusjes geven... en het is niet een kwestie van durven, maar een kwestie van doen. Maar als ze niet durft omdat ze zich niet op d'r gemak voelt..... gewoon niet doen, dan zoen je trouwens ook voor geen meter als je het tegen je zin doet :P Liefs Daantje |
Plat op z'n bek pakken ;)
100.0000ste topic over dit onderwerp... burp. |
hoe weet je dat die vriendin dit niet bedenkt? :rolleyes: misschien wil ze gewoon jouw aandacht ofzo :p
|
Als hij jou niet durft te zoenen is hij te onzeker over zichzelf, neem dus zelf daarom het iniatief
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geef hem een kusje op zijn mond, wedden dat ie dan wel meedoet....
|
Citaat:
Hmmja, hij durft nog niet te zoenen, maar als je m vast kan binden ergens mee? Mijn vriend had ook zoenangst nadat ik m per ongeluk een bloedlip had gebeten :( (:D:D:D:D:D) |
Hem gewoon beetpakken en je tong in zijn smoel proppen.
|
Citaat:
gewoon rustig beginnen |
Citaat:
|
Citaat:
Vergroot zijn angst nog meer:s |
Citaat:
jij bent m..... wie het eerste over zijn nek gaat, en dan wel snel je tong terug zien te trekken voor dat hij over zijn nek gaat :D |
trumpetlover je hebt gelijk
x saskia |
Citaat:
Nou een bepaald moment bevalt het hem wel. |
Citaat:
:p ontopic: als je nu eens zou beginnen met zachtjes op zijn lippen sabbelen, als hij dan nog niet meewerkt zou ik gaan twijffelen over zijn geaardheid..... |
Citaat:
|
Douw je tong in zijn slokdarm totdat hij bijna geen adem meer krijgt en dan merk je vanzelf wel het resultaat.
Als hij het overleeft heeft, heb je iets verkeerds gedaan. Als hij dood is, is je missie voltooid en is hij van zijn angst af (y) |
Citaat:
|
ik zou langzaam beginnen, een kusje op zijn wang ofzo, en kijken hoe hij rageert... al shij positief reageert, kan je altijd nog verder gaan :P
|
Citaat:
Duh :p |
Citaat:
|
Kusjes op zijn wang, naar zijn mond verplaatsen, kusjes op zijn mond, als hij enthousiasme toont na een tijdje voorzichtig heel even je tong tussen zijn lippen laten glijden, als hij nog steeds doorgaat met kussen even later iets verder, etc, tot je aan het zoenen bent.
|
Citaat:
:bloos: of.... gewoon het zoen-gedeelte overslaan... |
Niet zoenen maar pijpen.
|
gewoon zoenen.
big deal. heeft hij een halve tong of zo. zeg dat er niets verkeerd aan is en dan jappa |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |