![]() |
Waarschuwen bij fatale meteoriet inslag?
Waarschuwen? Zou dat nog zin hebben bij een beetje grote meteoriet die de mensheid zal vernietigen?
Ik denk, dat als het ooit zover zou komen dat het einde in zicht is, dat het dan ook geen zin meer heeft men te gaan waarschuwen. Chaos zou het enige gevolg zijn. Maar ik neem aan dat bijv. het Pentagon e.d. toch wel voorbereid is op dit soort ramp-scenario's? Wat denken jullie hierover? |
Niet waarschuwen, merk het vanzelf wel.
Wat is dat toch trouwens de laatste tijd met al die doemscenario's? Ik word er een beetje appelig van! |
Alleen de rijke en belangerijke mensen waarschuwen. Net als in die ene film. :D . Uhm die titel weet ik niet meer. :o . Deze mensen mogen zich dan verschuilen in die bunkers. (y) . de armere wordt uitgeroeid :eek:
|
Oh ja, deze maand was het toch?
|
Tuurlijk waarschuwen, dan heb ik tenminste een geldige reden voor schoolverzuim! Wat zal ik nog flink feesten zeg! :D
|
Hehe, jij kijkt echt teveel Hollywood-films. :D
|
ik zou het wel willen weten
kan ik bruce willis en ben afleck even bellen om de wereld te redden :cool: |
aramgeddon (ofzoiets) hmm doe maar niet waarschuwen verrassingen zijn altijd leuk
|
Hmmm..*twijfelt*
Geef me toch maar waarschuwen, kan ik mn laatste uren op aarde nog in glorie beëindigen ipv op die muffe schoolbanken ofzoiets.. |
Natuurlijk waarschuwen ze dan niemand, die gasten bij de NASA of wie het dan ook ontdekt hebben zijn ervan op de hoogte. Zij kunnen dan lekker in de laatste paar dagen al hun geld uitgeven, veel geld lenen, en lekker profiteren van het feit dat de hele maatschappij nog draait.
Het zou me trouwens ook niet zoveel uitmaken, nadat het is gebeurd ben je toch dood en kan je dus ook niets meer herinneren van die laatste paar dagen/uren. |
Ja, want als ik hem dan red zijn ze me ontzettend dankbaar en hebben ze er minder problemen mee als ik de wereld verover. :)
|
Citaat:
|
ik vind dat ze moeten waarschuwen ja
|
Ja, want dan kunnen we Bruce Willis er nog op af sturen. (y)
|
De Kantine ---> Populaire Wetenschappen
|
Citaat:
Of omdat ze daar allemaal "ja" zeggen omdat ze nog allemaal plannen hebben voor dat moment? |
hmm... aan de ene kant zou ik dan wel de kans hebben om nog afscheid te nemen, een hele doos bonbons leeg te snaaien en al mijn favoriete videos eens te bekijken.. aan de andere kant: er zijn vast ook mensen met minder onschuldige plannen dus dat word dan eerst de ramen dichttimmeren tegen plunderaars, als ik al überhapt de kans krijg om de zaak te barricaderen voor iemand besluit bij mij te gaan plunderen.. en om nou je laatste momenten in Pure Chaos door te brengen...
Ik kan niet kiezen :( |
wel waarschuwen, ik wil namelijk samen met mijn ouders en broertje doodgaan als we dan toch gaan, t liefst samen met heel de familie, een vette bbq en veel drank, en drugs, tja t kan dan toch geen kwaad meer.
|
Ligt eraan hjeo groot ie is. Als het in 1 keer afgelopen in lekker je mond houden. Maar als het nog 100jaar duurt mag t wel ff op eht journaal.
|
Ze zullen wel zeker weten zo'n rampenplan hebben, hoe ze dat ding een andere baan kunnen geven of kunnen laten ontploffen ofzo.
En bovendien weten ze het al jaren van te voren, lijkt mij. Ik heb vorig jaar al een artikel gelezen over dat ze een mega groots speciaal soort rooster de ruimte in schieten ofzo en dat de eventuele meteoriet dan in kleinere stukjes wordt gehakt. En als het zover komt, zullen ze het niet zeggen totdat het heel ernstig wordt en als het niet al ergens is uitgelekt |
het liefst weken van tevoren.
kunnen we nog langer feesten. En misschien is dood lang zo gek nog niet. Niemand weet wat er is |
als ze het toch al weten kunnen ze er net zo goed de kernraketten van Sadam op afsturen. Als ze die dan inmiddels al gevonden hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |