![]() |
[Quiz] Raad de TV Tunes III
Dit is alweer de 3e "Raad de TV Tunes Quiz".
De vorige twee waren heel leuk om te maken dus een vervolg kon niet uitblijven :cool:. De winnaar van de vorige quiz was AJMouse met een maximale score van 25 punten!! Deze quiz is wat moeilijker en er zitten wat meer filmtunes in (jaja, een aanwijzing ;)). Ik denk ook niet dat iemand 25 punten haalt, maar jullie kunnen het tegendeel bewijzen :p. Hoe werkt het? Je luistert de TV Tunes (van films, series en tekenfilms) en raad welke het zijn. De antwoorden PM je naar mij. Eén punt per goed antwoord, dus totaal 25 punten te halen. Waar download ik de TV Tunes? Dit kan op de volgende manier: * Een zip bestand met alle 25 bestanden ineen: Hier. * Of gewoon door alle tunes apart aan te klikken: Hier. Kan ik de antwoorden gestuurd krijgen? De antwoorden worden geplaatst aan het einde van de quiz want zo kan het gebeuren dat iemand zijn/haar fouten doorstuurd naar iemand anders. Wat is de deadline? De deadline is 24 Juni om 20:00. Veel succes en luisterplezier :). En speciale dank voor AJMouse voor de webruimte en maken van de site (y). |
TOTAAL STAND
Code:
2e Quiz 1e Quiz Totaal |
Ok dit wordt niets :(
|
Echt veel wat me niet eens bekend voorkomt!
Zo uit de losse hand weet ik er slechts 8, waarvan slechts 6 zeker. Maar, des te groter de uitdaging ;) Ik ga puzzelen! |
jeeej :)
kijken of ik m'n top5 positie kan behouden. |
ik zal op het antwoord bij nr. 16 te wachten :D daarvan heb ik alle liedjes gedownload :D
Ik weet er 10 (2 niet zeker) en een groot aantal kwam me bekend voor. Zometeen maar even paps en mams erbij roepen. |
Ik weet er op het moment 16..
Van degene die ik niet weet weet ik er een paar niet zeker, en ik weet nummer 24! En ik heb het vermoeden dat Raymania dat niet had verwacht dat iemand die zou kennen... maargoed, dat weet ik niet :P edit, ik weet er nu 18 :p |
weet er na 1 keer luisteren 11. Dacht in het begin; 'o, dit is echt een eitje' maar valt toch wel wat tegen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Baal nog wel dat ik de vorige gemist heb, want die ik niet wist wist ik ook echt niet :( Gelukkig had ik Jurassic Park wel goed, ook al telt ie niet mee. |
Een cheater? :| :| :|
:) Neway als iemand anders 24 ook weet, dan zal ik em wel niet goed hebben, die kun je gewoon niet weten als et degene is die ik denk dat het is zegmaar :p Vind ik :p edit: ik ga nu meteen mn videobanden van 24 erbij pakken om te controleren! edit2: ja tis em wel, tis dezelfde melodie maar wel met tekst dan.. hmhm. Tzou natuurlijk kunnen dat een tune van 2 dingen is he.. Nou als ie wordt fout gerekend dan stop ik die video erin, neem ik et op en stuur ik het naar de makers! :p |
Hey, ik zat ff naar die totaalstand te kijken maar ik zie dat er bij de 1ste quiz bij mij geen score is, terwijl ik hem wel gemaakt heb!! Of zie ik iets fout??
|
Citaat:
kga nu de tunes downloaden...denk alleen niet dat t echt wat wordt, want ik let eigenlijk nooit echt goed op de soundtracks van films, mja je weet nooit! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben niet zo goed in films :o
kunnen er ook reclame tunes tussenzitten? |
Citaat:
|
Moeilijk :(
|
Citaat:
maar weet het toch niet zo zeker :D |
Citaat:
ik heb er inmiddels 15 Sommigen klinken zo bekend, maar ik kom er maar niet op :( |
En how about nr 11?
Wist hem toevallig doordat we die muziek met de fanfare hebben gespeeld. :p |
Ik heb er nu 16 die ik zeker weet en 1tje erbij die ik niet helemaal zeker weet.
Genoeg dus om nog uit te vissen:) welke ik niet heb :p 4 - 9 - 13 - 17 - 23 - 24 - 25 :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik heb er nu 17 die ik zeker weet. 24 komt me heel bekend voor, maar ik weet niet zo goed wat het is... :s
[edit] 3 erbij. Alleen 4, 13, 20, 23 en 24 nog. 20 ken ik, 24 ook, maar ik kom niet op de naam. :( [edit] Ik moet alleen 4, 13 en 24 nog. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ga de hele familie en al mn vriendjes op msn er wel weer bij halen :D |
Pff, na 1x luisteren weet ik er 8.. schiet niet op :D Maar er zijn er wel een hoop die me bekend voor komen, maar waar ik even niet op kan komen.. de frustraties kunnen weer beginnen :D
En tune 22 :cool: (y) |
ik weet er maar 11 :o
|
Met hulp van mn zusje en een vriendje heb ik er nu 14 :)
Het schiet al op :) |
Jeeee, ik hoef er nog maar 2! :) (met hulp van huisgenootjes)
13 - 24 (ik weet er overigens 3 niet zeker) [edit] Nummer 24 heb ik nu ook. Alleen 13 nog. En 20 en 23 weet ik niet zeker. :s |
Ik heb er tot nu toe 14, maar de hulptroepen zijn onderweg :)
Dit is trouwens leuk! |
Ik heb er 18, dus moet er nog 7..
Sommige zijn echt zoooooo frustrerend! :p |
heb er 19, nog 6 te gaan.
|
Aah! Eindelijk nummer 17 die ik nu weet!
4 - 9 - 13 - 23 - 24 - 25 daar gaat de zoektocht verder naar ;) |
damn ik weet er echt maar 6 ofzo...
mijn zusje weet ook helemaal niets, misschien toch maar eens mijn papa of mama om hulp vragen :D |
Nummer 23 heb ik nu volgens mij ook.. schandalig als hij goed blijkt te zijn, want meestal ben ik wel goed in deze categorie ;)
Die ik nog zoek: :p 4 - 9 - 13 -24 - 25 |
Haha, dankzij hulp nu ook nummer 9 :)
4 - 13 -24 - 25 Het schiet al op :) |
STAND QUIZ 3
Code:
Gelukkig dat iedereen bijna niet 24 weet :cool: en ik denk ook dat weinigen de volgende goed zullen hebben: 9, 13, 19, 20, 22 en 25 :). Ohja, ik had bij het maken van deze quiz erg veel moeite om nieuwe tunes te vinden dus ik denk dat het heel lastig wordt om een 4e te maken (ik wil het wel heel graag, maar de tunes raken op). Dus als iemand zin heeft om te organiseren, meld het even (y), want ik vind het heel lastig worden :(. |
Waah, dit is zo frustrerend, 't komt me wel bekend voor, maar ik kom niet op de naam. Ik zal m'n ouders 'ns vragen :P
|
21 ken ik toch echt zeer goed, ik weet alleen niet waarvan :o
En verder ook nog zo een paar die ik echt wel herken... *luistert alles nog eens* |
Citaat:
Ik meld me :) Kzou het wel leuk vinden als jij de scores dan wilt bijhouden! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
24 komt me heeeel beken voor, en 9 heb ik ook maar die wist ik niet zelf :) |
Bah. Ik had er nu toch best wel een hoop..
Heeft paps de lijst met antwoorden weggegooid :( |
shit, 24 komt me zó bekend voor!
Alleen waarvan! |
is 24 eigenlijk op tv geweest? ik heb et alleen op video..
|
Citaat:
Maar jij had het erover dat de het was wat jij dacht, maar dan zonder tekst.. Dus nu twijfel ik, want vriend en vader zeiden dat het 'dat' was en de tekst dan precies begon waar de tune is afgelopen. Aiaiaiai, hoe moeilijk :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |