![]() |
Het Grote Uitgaanstopic
Gaan we dit weekend uit?
Waar gaan we uit? Wat doen we aan? Vertel het eens! Mag 'ie weer? :o |
hoort dit hier wel??
anyway: Waar gaan we uit? vandaag gala op school,morgen regulier uit in de stad,vrijdag examenfeest en daarna stad en zaterdag ook examenfeest (y) Wat doen we aan? hippe kleren naturellement! |
We gaan vrijdag naar een familiefeestje en een ander verjaardagspartijtje. Zaterdag gaan we voetbal kijken. En zondag gaan we oefenen met de band.
Misschien dat ik morgen wel uit ga. En wat ik aan doe is wel erg interessant: een broek, schoenen en tshirt! En als de dames geluk hebben doe ik gel in mijn haar.....\m/ |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
shirtje met print eronder,ketting an mijn broek,allstars eronder ( ik heb de schurft aan "nette" schoenen) en een grote zonnebril om het geheel af te maken. of dit alles bijelkaar een hip geheel vormt zal nog moeten blijken :) |
Gaan we dit weekend uit?
neej, maar volgende week woensdag week wel Waar gaan we uit? d'aesculaap, graduation party :) Wat doen we aan? blauw indian rose topje, broek (weet nog niet welke), sneakers, witte oorbellen |
Citaat:
sneakers????? :| |
Citaat:
maar er is een ongeschreven regel die zegt : ts begint,dus brand los! :) |
Citaat:
|
van mij mag ie
maar alleen als t gaat over je uitgaansoutfit als je wil weten waar je uit kan gaan of om te vertellen waar je heen gaat moet je hier zijn:http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=823374 g aje gang als ik uit ga doe ik mn gewone kleren aan, als ik nieuwe heb moet ik die laten zien natuurlijk, beetje make up bijwerken en dat was t wel |
vrijdag ga ik om 1 uur vertrekken vanaf R'dam naar Fryslan.
dan onderweg alvast beginnen met drinken waarschijnlijk en lam aankomen op het terrein van Waldrock. Beetje de metaalhoofden pesten enzo samen met Skin en m'n Zussie ( :cool: ) dan Zaterdag chick meeten :cool: tot Zondag op Waldrock vertoeven en dan misschien nog door naar Ruigoord. (y) ff goa'en enzo. den outfit voor al dit leuks: eh... wat ik vrijdag van de grond raap als ik op sta. (y) |
Afgelopen zaterdag was pimp.
De sushi was gratis in de Sushi Lounge, champagne gratis. De discotheque was minder, de champagne was op in de lounge van de Silva, Cuba Libre was leuk, Oetel niet zo. Zooo, mijn verslag van afgelopen weekend. |
Citaat:
Zie ik nog wel. |
Citaat:
Ik ga naar discotheek the villa Wat doe ik aan? Een lage broek of een rokje. Een truitje, bij een rokje meestal een truitje met lange mouwen en geen blote buik oid. Bij een broek misschien iets bloter. Ik compenseer het met elkaar :p . En qua schoenen, ik wil dat ze lekker zitten, er leuk uit zien, en ik wil er op kunnen dansen. :) |
Citaat:
Ik ga deze zaterdag weer voor de eerste keer sinds lange lange tijd als vrijgezel uit, dus ik heb heel veel zin en ik eis een geweldige avond :o Twee vriendinnen geven een feest, dus eerst daar even langs en voetbal kijken, daarna uit in de best leuke plaatselijke discotheek waar ik al in geen eeuwen ben geweest. Outfit moet nog even naar gekeken worden. Het wordt een beetje jaren '50/'60 stijl denk ik, de krultang erin dus! :cool: Verder een lichte spijkerbroek, bruin colbertje en roze ballerina's. Over de rest ben ik nog niet uit :( |
ik bedenk me nooit echt van te voren wat ik over 3 dagen aan doe. ik sta op dat moment zelf wel een paar uur voor de spiegel.
|
Ik ga dit weekend denk ik niet uit. Gewoon thuis of bij een vriendin zitten denk ik.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
O ja, en de examenfeesten natuurlijk nog morgenavond en vrijdagavond :cool:
|
ik ga me bezatten bij iemand thuis in a'dam, dan naar non phixion in de melkweg en daarna dansen in paradiso.
ik weet nog niet echt wat ik aantrek...misschien een rokje, misschien een baggy broek... |
ik ga naar presentaties op mijn school, erg leuk altijd.:)
daarna mss nog wat drinken ergens, ik zie wel. uitgaansoutfit? heb ik niet, mn gewone kleren zijn goed genoeg vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga niet zeer binnenkort uit. Volgende week zondag naar Betty Ford Clinic in Las Palmas, en de zaterdag daarop naar Now & Wow denk ik (y) En wat trek ik aan? Iets hips. Wat anders?
|
Morgen hoor ik of ik geslaagd ben en dat ga ik eerst vieren (of niet-vieren) met wijn&vriendinnetjes, traumahulp verlenen aan een vriendinnetje wat waarschijnlijk gezakt is. Daarna ga ik naar Amsterdam voor een concert. Wat ik aan doe, waarschijnlijk mijn nieuwe rokje en zwart boothalsshirtje. Zaterdag heb ik een feestje van een vriendin en daarna nog eentje van een vriend, ik weet nog niet wat ik aan doe.
|
Citaat:
uhhh Vrijdag ga ik naar een examenfeestje en daarna wat drinken in Ede ofzo.En dan trek ik iets heel leuks aan zodat ik extra opval tussen al die trollen en mormels :cool: Ik denk dat ik vrijdag mn Grease outfit aantrek, rokje met petticoat,blousje,sjaaltje in haar :bloos: Zaterdag avond weet ik nog niet precies wat maar het wordt of Tivoli of een mexicaans salsa café-thingy.Waarschijnlijk trek ik dan zoiets als mn nieuwe baggy en een hot'nSteamy hemdje...(omfg dit klinkt fout :cool: ) uhh , nou je hoort het nog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:( (n) |
Citaat:
Dus dat ga ik vant weekend doen. En verder geen flikker want dan ben ik eindelijk klaar mets chool! ow, hoogstwaarschiojnlijk zijn er wat examenfeessies. |
w00t miss wordt het
zaterdag 19 juni HEADROOM ELECTRONIC ZOO Live: POLYGAMY BOYS SNEAK THIEF Ft LINDSAY (Bunker / lasergun, CAN/DE) DJ's:Li-z (radio 100) Ms Syche.hongarije deur open 22.00 5 euro in de occii :P omg polygamy boys dat klinkt echt fout (y) :cool: |
Ik heb nog geen plannen dit weekend. Ik heb iig wel mijn wekelijkse diner, lunch of brunch à la Sex and the city met m'n vriendinnetjes.
|
oh ik moet maar 'ns goed gaan nadenken over wat ik zal aantrekken :rolleyes:
|
Citaat:
Op stap zonder jullie leider, dat kan niet he jongens! :nono: |
Citaat:
Zal ik uw voeten masseren? |
Citaat:
nu! NU OOT! ik zeg het nog één keer oot! en ik kom toch allang en ik doe iets heel onhips aan en ik neem mijn kale lesbie mee met tuinbroek en natuurlijk sta ik de hele avond bij jullie! |
Citaat:
|
Citaat:
En je weet dat ik aan gehele onthouding doe maar voor die geile stekelpot met tuinbroek van jou maak ik maar al te graag eeen uitzondering :D een harrrde :cool: en ik maak lekker geen foto :cool: |
Citaat:
Nee beeb, natuurlijk ben je ook uitgenodigd, ik had je alleen nog niet gesproken :cool: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ken we kunnen ook naar Gay in Ee, vind Lies vast ook heel gaaf, en daarna door naar de Mackys :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36. |