![]() |
eindelijk geslaagd
hey
kheb vandaag te horen gekregen dat ik geslaagd ben volgens mij als een van de eerste wie weet het ook al ?? |
Gefeliciteerd :)
maar denk dat je beter op het vmbo forum kan vragen wie er nog meer geslaagd is, omdat havo en vwo het pas morgen te horen krijgen :) |
je kan deze ook open laten als algemeen geslaagd topic.
|
Citaat:
|
Geslaagd :cool:
|
Citaat:
|
gefeliciteerd alvast...
ik hoor het tussen 13 en 15.30 uur... |
Geslaagd :cool:
Ook al heeft mijn mentrix het voor de zekerheid eerst nog 10x laten controleren ofzo, omdat ze niet geloofde dat ik het echt gehaald had :D |
ik ben ook geslaagd, samen met me tweeling zus!! (y) :D
|
gefeliciteerd.
Ik zit hier nog met spanning te wachten tot maximaal morgenmiddag twee uur :( |
ik tussen 14:00-15:00
|
Citaat:
nou, van mij mag je en ik zal d'r van af blijven :) ik heb alleen nog wel 4 collega fb'ers hier, dus ik weet niet wat zij ermee doen... |
Man ik word pas tussen 17:00 en 17:30 gebeld! Das pas erg!!!! (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
tja, ik onthoud de meest onzinnige dingen... enne, die collega fb's van jou, die zal ik wel ff pm'en wat jij mij beloofd hebt :p :p |
Citaat:
|
Ik ben ook geslaagd :) (y)
|
Citaat:
binnen een uur?? tussen 14.00 en 15.00 Duurt volgens mij nog een poosje.. |
Citaat:
ik bedoel dat je maar een uur in echte spanning zit. hier hebben ze twee en een half uur... sorry |
Citaat:
|
Wowie, allemaal gefeliciteerd! Ik hoor het pas morgen :S
|
~ Ik ben ook geslaagd!! dat was te voorspellen maargoed...~
gefeliciteerd allemaal!!! |
Ik hoor het pas rond/vanaf half 4 vanmiddag. Maar ik ga er vanuit dat ik geslaagd ben. :cool:
|
Waarom hoort iedereen het eerder dan mij??? Wij horen het pas morgenmiddag, maar iedereen wordt gebeld, of je nou ezakt of geslaagd bent.. hoef je tenminste niet op de tijd te letten..... :D
Maar tog zou ik het graag vandaag al horen, wordt er bijna depri van als ik dat ene huis zie waar de vlag en de tas al aan de stok hangen... :mad: :| In elk geval succes voor iedereen die het nog moet horen, ik zal voor iedereen duimen, en gefeliciteerd voor de mensen die al hebben gehoord dat ze geslaagd zijn.... En ook maar gecondoleerd voor de zakkers........ :) |
ik ben ook geslaagt
|
Citaat:
|
hoi hoi !!!
ik ben ook geslaagd! hoi hoi !!! |
Citaat:
|
Citaat:
sorry, flauw... maar gefeliciteerd (y) |
*is een halve minuut geleden gebeld*
YAY! :) iedereen gefeliciteerd |
gefeliciteerd:)
|
Ik ben gezakt.
|
Gefeliciteerd allemaal! Ik hoor het morgen pas :|
|
Gefeliciteerd iedereen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rot voor je!!! |
Ben nu officieel geslaagd!!! :D
Ze zouden pas over een uur gaan bellen.. maar de vergadering was eerder afgelopen dus bellen ze nu al. Ik dacht eerst dat het mijn vriendin was.. omdat ik tegen haar zei dat ze naar mijn huistelefoon moest bellen, omdat ik tegen de school had gezegd dat ze naar mijn mobiele nummer moesten bellen en omdat ik dacht dat ze nog niet zouden bellen. Whaa!! Ik dacht voordat ik examens maakte dat ik zou zakken enzo.. maar nee hoor. :cool: |
Er zijn echt een stuk of 20 van deze topics nu.
Gefeliciteerd allemaal. Een uur geleden maakte het me niet uit dat ik het pas morgen hoor, maar nu ik dit lees vind ik het niet leuk. Ik kijk niet meer op dit forum tot morgen :p |
Ze hebben nog 20 minuten om te bellen...
wij hebben op de schoolsite ook een forum, dus daar hoor je al links en rechts berichten over mensen die gezakt zijn of een her hebben.... maar ze bellen echt kriskras door elkaar heen bij ons. |
oww enne: GEFELICITEERD ALLEMAAL!!!
|
Gefeliciteerd allemaal! :)
En als je nog moet herkansen: succes! (y) |
Ik ben ook geslaagd!! (niet dat dat ik dat niet wist, maar toch :p )
|
Niet boeiend om hier te melden, maar k moet het toch even kwijt;) Mijn broer en heel veel vrienden van mij zijn ook geslaagd!
|
Citaat:
|
IKke (havo patient) is ook geslaagd!!!!:D:D:D:D yahoo:D
|
En nu ook officieel geslaagd!!!
We konden worden gebeld tot half 5, maar school heeft al laten weten dat iedereen die tot 3 uur niet gebeld is, dat die geslaagd zijn. (Y) WHOEI!!!!!!!! (Y):cool: |
Iedereen die geslaagd is: Gefeliciteerd!! :)
|
Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is!!!
(ik wil het nnu ook wel es weten zeg.... nog 40 minuten en ze beginnen met bellen) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55. |