![]() |
Een gezellig, niet aggressief spel
Wat is het beste, mooiste, gezelligste spel op dit moment. Iets in de trend van strattegie of actie maar zonder zoveel bloed en geweren?
|
settlers
|
The Simpsons - Hit and Run :D (y)
|
De bovenste 2
|
Sly Racoon
|
pong
|
gezelligs zonder geweren?
diablo 2 LoD. baldur's gate 2 is erg sfeervol. |
Postal 2. :)
|
Monkey ball is ubergezellig
|
Mario kart, double dash of de N64 versie
Zelda, echt bloed is daar niet |
Diablo LoD (y) LotR spat van je scherm
|
Er worden de voorwaarden gesteld dat:
- agressiviteit - geweren - bloed niet mogen. Wat posten jullie? Diablo II: LoD (bloed en aggressiviteit) Baldur's Gate 2 (bloed en aggressiviteit) Zelda (geen bloed, maar met zwaarden op monsters inhakken is wel aggressief gedrag). Iets wat misschien wel aan te raden is: - Schaken (strategie en niet gewelddadig, zal wel ergens een flash-versie van te spelen zijn) - Simcity (mooi) - The Sims (gezellig) Nou vraag ik mij toch af, wat heb je tegen virtueel geweld? |
Precies, das net als taart eten met weinig suiker...
|
Citaat:
|
Manhunt... top-sfeer(y)
|
mario party 1,2,3,4,5,(is er al een 6e deel?) als die heb gedan ben je tijdje zoet :)
|
Elasto mania (google, ook op elma, is een briljant spel)
supaplex :D track mania |
quakeIIIarena
/cg_blood 0 have fun :cool: |
super smash brothers melee!!!
|
sommige mensen lezen echt niet naar de vraag
|
Citaat:
mmm...strange |
Citaat:
|
Nou, dan zal ik Thief: deadly shadows nemen.
(Zie hier de topic over het spel) Een mooi spel?: ik vond het onwijs grafisch (zie de screenshots) Een gezellig spel?: hmm, je speelt veel "spelletjes" met je tegenstanders zoals "verstoppertje", "annemarie koekoek", "tik tik tik wie ben ik" en "zakdoekje leggen, niemand zeggen". ;) Een strategisch spel?: Ja, je moet altijd goed over je toekomstige acties gaan nadenken voordat je iets gaat doen. Een geweldadig spel? Mwah, geweld kan een oplossing zijn in dit spel, maar het hoeft niet. zonder zoveel bloed en geweren Dit spel speelt zich af in de middeleeuwen, dus geen geweren maar pijl & boog. :P En de bloedplasjes zijn zo klein dat je ze bijna niet ziet en je kan ze ook negeren. Het is ook een spel voor de zelfstandige vrouw: Je ontmoet véél mensen, je kan er handel mee drijven en dus geld verdienen, van dat geld kan je beter worden, je vind overal sieraden om je "mooier" te maken, krijg je een probleem met iemand dan kan je het nog altijd "goed maken", enz. |
final fantasy? mario 64 :p
|
gezellig ? hmm hoe kan het nou gezellig zijn zonder guns man!
|
morrowind.
|
of pokemon spel :)
|
zo gewelddadig zijn die beestjes niet :)
|
Transport Tycoon
|
Pikmin, een willekeurig Mario-spel, Tetris etc. etc.
|
|
warcraft3 duidelijk.
|
Citaat:
|
Manhunt is een gezellig spel ;) (y)
|
Zelda spellen :) De n64 zijn beter
|
zelda zit ook geweld in zucht................. doe gewoon zo party spel of de sims
|
Crash Bash?
|
Simcity 4
|
Anno (jaartal) reeks
Setlers Civelisation Sim .... Myst Exile |
worms.
|
Shellshock.
|
Ligt eraan wat je onder agressief verstaat. Er zijn mensen die het gehups van Mario al vrij agressief vinden.
|
of ze kan natuurlijk met zichzelf spelen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pacman
|
De sims is nog wel een blij spel
|
Schaken is toch ook een geweldadig spel? Je hebt immers twee legers die elkaar de pan in hakken. Oke, het spreekt nogal veel tot de verbeelding maar toch.
Mocht dit geen probleem zijn dan heb je allerlei spellen zoals civilizations die erg leuk kunnen zijn en waar je geen direct geweld hebt. Space Empires IV Gold is dan een persoonlijke favoriet. Maar ook spellen zoals Railroad Tycoon kunnen leuk zijn. Maar een gezellig spel? Als je iets gezelligs wil doen dan ga je niet achter de computer zitten. |
Citaat:
|
Theme Hospital (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |