![]() |
Welke cijfers gaan mee in de loting?
Voor de centrale selectie van geneeskunde gaat een gemiddeld cijfer je lotingsnummer bepalen, maar aan de hand van welke cijfers wordt dat bepaald? Als je oude stijl doet gaat het namelijk om het gemiddelde van de 7 hoogste cijfers, en het lijkt mij dat bij een N&G-profiel de vakken geschiedenis en maatschappijleer (die we in de 4e hebben afgesloten) niet meetellen. ANW was overigens ook best nutteloos...
Welke vakken gaat het dus om? |
Voor zover ik weet alles dus inclusief die prut vakken en dan als je meerdere vakken in je vrije deel mocht hebben de hoogste
|
Citaat:
|
Alle afgeloten vakken van het algemene deel tellen mee:
ANW, KCV, ML, Du1, Fr1, Gs, Lit ed... en dan het profiel en algemene deel (Ne en En) |
--> School&Studie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En van je vrije deel: alleen het hoogste vak (als je meerdere vakken hebt). Althans dat was vorig jaar zo (y) |
volgens mij alle hoogste cijfers :D
daarom zei mijn decaan dat ik die "prut"vakken juist goed moet maken |
Citaat:
Staat uiteraard ook allemaal op www.ib-groep.nl |
jep idd. En door mijn kutleraar ANW sta ik waarschijnlijk maar een zesje voor ANW.. lekker voor mn eventuele loting :|
|
Ik heb het al gevonden. De IB-groep zegt zelf je profieldeel+algemene deel, en onder algemene deel vallen dus ook die prutvakken. Achteraf geen ramp, want als die weg zouden vallen hield ik nog maar 1 van de 3 achten over.
|
ik had nog ff een vraag.
Bij dat vrije deel hoort dan bijv bij N&G, natuurkunde er ook bij? Want daar heb je uiteindelijk ook voor gekozen.. of hoort het bij het profieldeel omdat het een verplichte keuze bij je profiel is? |
Jeetje wat een up. De volgende keer kan je een eigen topic openen ipv een oud topic uppen. Omdat je vraag nog wel nuttig kan zijn, laat ik hem wel open.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus: natuurkunde is voor jou een profielvak. |
eeh bij ng is bio en scheikunde verplicht , daarnaast moet je kiezen voor natuurkunde of economie
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |