![]() |
wat moet je hier nou van denken
Twee uitspraken van m'n ma:
"ok, ok, ik lieg wel es. maar bijna nooit tegen m'n gezin!" en op de vraag wat ze over zou doen als ze de keus had: "Dat zeg ik niet. " En daarna: "Maar uit slechte dingen kunnen best goeie dingen komen hoor" (dat betekende dus dat ze niet met m'n pa getrouwd had willen zijn en aan dit leven vast had willen zitten) Nou vraag ik me af of mijn reactie hierop gezond was. Dus: hoe zouden jullie erop reageren als jullie dit soort dingen van je ma (zouden) horen? |
huh?
in welke context vond dit plaats? |
Ik zou eerst het hele gesprek moeten horen.
Beetje moeilijk om te oordelen nav een paar flarden van een gesprek. :) |
ik kan me voorstellen dat je niet zo vrolijk word van zo'n geprek en zoals ik het lees vind ik je reactie aan de ene kant wel heel begrijpelijk, aan de andere kant denk ik dat je dat antwoord wel had verwacht maar iets anders hoopte te horen als antwoord. Hoe ik zou reacheren... boven op mijn kamertje gaan zitten met jankmuziek, maar dat zegt meer over mij dan hoe jij zou moeten reacheren... succes
|
wat IS jou reactie dan?
|
Ik weet het niet... het deerde me eigenlijk helemaal niet. Dat was ook waar ik me zorgen over maakte. Het (zowel dit als andere, kleinere dingen) deed me wel realiseren dat we helemaal geen gezin zijn, maar dat we alleen in hetzelfde huis wonen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap er geen kont van wat je nou bedoelt :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |