![]() |
Welke is nou het beste??
Ik ben pas 14 geworden en zou graag een folderwijkje willen hebben, maar naar welke site moet ik dan ofzo en welke is het beste. Ik hoor iedere keer dat Media Expresse slecht is dus k neem aan dat die hier niet bij komt te staan :confused:
Als iemand nog andere goeie ideeen voor werk heeft altijd welkom TNX DJT |
Kijk in de telefoongids.
|
Citaat:
Zal echt niet staan ...... ( De beste) ......(Minder goed) |
Citaat:
|
Op www.distriq.nl hebben ze wel wat krantenwijkjes voor 13 jaar en ouder.
|
Spreek eens wat mensen aan die je folders rond ziet brengen in de wijk en vraag eens wat dingen. Op die manier ben ik zelfs aan mijn weekblad/folderweek gekomen ooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk in de telefoongids, bel ze op, kijk hoe ze reageren en wat je verdient. Het werk is verder toch overal wel hetzelfde (gewoon langs de huizen lopen en dingen in de bus droppen). En 'goed' is ook maar subjectief. In welke opzichten goed? |
Dat je je niet kapot werkt voor TE weinig geld maar alvast TNX
|
Ga maar van minimumloon uit...
|
Citaat:
|
een Distriq weekblad lopen is niet zo slecht. Als je je wijk een beetje doorhebt en geen oma-tempo hebt dan levert het voor een 14-jarige per uur aardig wat op. En je krijgt af en toe wat leuke (of minder leuke)goedkope gadgets.
M'n broertje is er tevreden over (behalve als het regent) |
ik heb een aantal jaartjes bij Netwerk VSP gewerkt,..dat zijn van die folders in een pastic hoesje. Met bijv de Bristol, V&D Xenos, Kwantum dat soort,..opzich wel te doen,..maar ik vond het niet zo goed betaald en ook niet zo leuk meer.
Het ligt er aan hoeveel huizen je hebt, wat voor,..(voor flats krijg je minder, omdat het makkelijker en sneller gaat). En hoeveel folders er in een pakketje zitten. anders moet je hier even kijken Dat is de site van Netwerk Succes..!;) |
Als je folders loopt niets geen minimum loon. Ik kreeg 3 gulden 50 voor 2 uur werk.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |