![]() |
Wat koop je nou voor een geslaagde?
Hoi Forum bezoekers, gestresste examen kandidaten,
Mijn vriend net 18 net zn rijbewijs gaat morgen als het goed is slagen. Wat koop je nou voor zo'n kerel. Jongens, alsjeblieft kom met goede suggesties ikheb nog ong. 20 uur om wat aan te schaffen!! Floortje. |
Tsja, koop een lekker luchtje, en een lief kaartje ofzo.. ? Doet 't meestal wel goed..
Of misschien iets van een zilveren schakelarmband, alsie daarvan houdt. Of je neemt hem mee uit eten.. Ligt eraan hoeveel je wilt uitgeven! :o |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=714218
Misschien kun je daar nog iets leuks uit halen? |
Met de komende dagen nogal veel examenfeestjes te gaan was het geen doen om dure cadeautjes te kopen. Daarom ben ik alvast wat in gaan slaan. Het gaat hier wel om normale vrienden (soms zelfs kennissen) en dus niet om m'n vriend ofzo.
Ik heb voor de meisjes: - maskertjes (3 halen, 2 betalen bij het kruidvat :D) - mini's voor op vakantie (degene die met vrienden weggaan) - make-up tasjes (om het in te doen) Voor jongens heb ik: - mini's (maar dan met dingen voor jongens) - deodorant van vogue of axe - snoep / klein blikje pringles. Ik maak daar dan kleine pakketjes van en geef dat. Op die manier is het niet te duur en toch wel een leuk kleinigheidje. |
ik ben 18 heb net mn rijbewijs en hoor ook of ik morgen geslaagd ben... enne ik zou gewoon een lief kaartje al helemaal leuk enzo vinden hoor, hoef niet perse iets met een geldwaarde eraan vast als het maar goed bedoeld is.
|
mjah.. zo'n schakelarmband wil ik halen voor 2 meisjes {zometeen lezen ze het :rolleyes:} en anders een sleutelhanger waar schakels in kunnen
|
drank, veel, veel drank
|
Je hebt in de boekhandels nu een rek staan met "Geslaagd!" kaarten. Koop er daar een van :)
Neem hem mee uit eten, of kook zelf. :) |
idd een kaartje is echt wel voldoende, je hebt allemaal zo lang naar dat diploma toegeleeft dat het feit dat je geslaagd bent een cadeau op zich is :)
|
Weten mensen nog leuke, goedkope cadeautjes voor klasgenoten?
Want ik wil niet teveel uitgeven voor mensen die niet tot mijn vrienden behoren, maar vind een kleinigheidje wel gepast, wanneer ik naar hun examenfeest ga. Met name de jongens zijn lastig om iets voor te verzinnen :s |
Citaat:
|
Ik heb gister afgesproken dat ik van mijn vriend een cd krijg maar ik vind dat best een groot kado en van de rest vraag ik ook echt niets. Ik hoef helemaal niets, ben al blij als ik geslaagd ben. Ik wil ook wat voor mijn klasgenoten doen en ik dacht aan rozen en dan met een kaartje eraan maar die krijg je bij ons ook al op de diploma-uitreiking dus dat is niet zo origineel.
|
heeft iemand een leuk idee voor mijn beste vriendin die én morgen dr examenfeestje viert én dr 18e verjaardag? ik wil wel iets leuks/origineels mag ook wel groot maar weet gewoon niks. ik zat te denken als een seviessetje (bord groot/klein, beker, schaal, weet ik wat) van hetzelfde omdat ze volgend jaar uit huis gaat. iemand nog andere ideeen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pilsssssssss veeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeel veeeeeeeeeel pilsssssssssss :D daar ben ik aan toe
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |