![]() |
Help!
Ik ga volgende week naar de kapper en ik heb al helemaal het beeld in m'n hoofd van wat ik wil.
Alleen kan ik daar nergens een plaatje van vinden! Het gaat om het kapsel wat Jennifer Lopez heeft in de clip van I'm gonna be alright, als ze op het eind die honkbal wegknuppelt...:) weet iemand misschien waar ik die clip kan bekijken op internet en/of een plaatje er van kan zien?!?! Site van J.Lo heb ik al geprobeerd, maar tevergeefs! Help me! |
ik denk dat iedereen je dan ineens wil!
|
echt niet want bianca is geen geile hoer.
|
uhh, sorry. ik snap die twee posts niet echt.... :confused:
|
Citaat:
|
oooh bianc, ik vind je n poepie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaaaaaa Bianca moet mee naar Las Palmas en dan moet ze wel dr haar laten afscheren en n tuinbroek aan en hand in hand met Lies lopen :cool: (y)
|
Oeh, Bianca is een geil verpleegstertje:
Schooltype/studierichting verpleegkunde Ze zal dus zeker geen flater slaan bij Betty Ford Clinic :cool: |
|
Ik wil dat dit hele topic volgespamd word :nono:
|
aaaaaaawww , ik vind dr echt schattig :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lekker simpel ja. |
Citaat:
:D :D :D :D :eek: :eek: :eek: (y) (y) (y) :cool: :cool: :nono: :nono: :mad: :mad: :mad: :mad: ;) ;) ;) :) :) :) :) Hihihihihihihhiiiiiiii *geeft kusje* *trouwt met half Onzin* |
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
:d :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*mede-onzinner* *ook van jou houdt* hihihihihhihiihihihi lachhhuuuh! gezelli toch! *geeft ook kopje aan LeBitch* *gaat op hoofd staan* *pakt glaasje ranja* hihihihi :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :evil: :evil: :evil: (y) (y) (y) (y) |
*kusje geeft doet aan de spammerds* :) :) :) :) :)
|
Citaat:
*pakt dildoootjuh uit nachtkastje* *vet dildo goed in* *neemt snuifjuh poppers* *duwt dildo diep in holletjuh* *roept* WIL MET JOU TROUWUHH! :o :o :o :o :eek: :eek: :eek: :cool: :) ;) :( :o :p :p :p :rolleyes: :D :D :D :p :p :p :o :o :bloos: :bloos: :evil: |
|
omfg :D :cool:
ik ben veel te moe voor al die smiley's |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil die foto van curly sarahbressers zien :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil ook *trouwt met* in mijn sig :(
|
Citaat:
OMG hij was al helemaal uit mn gedachtes verdwenen :D :D :D Die foto was geweldig :D AHHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAH :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik zoek en zoek :nono: :nono: :nono: :( :( :( :( :( |
Zo hé, die onzinners doen vermoeiendere dingen dan ik dacht. Ik word hier best moe van :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er kunnen nog meer smilies-in-een-post, jongens!
|
|
kwak kwak
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan heb ik ook een *trouwt met* :cool: |
|
Nu eis ik dat iemand de krulliesarahpicca post :nono: :nono:
|
Citaat: