![]() |
stel, je weet wanneer je dood gaat
stel je weet wanneer je doodgaat.
Naar aanleiding van de topics ''als je over een seconde doodgaat'' en ''wat als de wereld vergaat,wil je het weten of niet?'' Stel dus dat je te horen krijgt dat je over 10jaar dood gaat(of langer of korter) iigeval je weet dus al dat je leven op 1 bepaald moment stopt, zou je dan je leven drastisch omgooien, bijvoorbeeld geen school meer,want je hebt er toch niks aan. Of je helemaal dooddrinken roken of gebruiken? Ikzelf zou het niet echt weten eigenlijk, lastig om te zeggen,maar ik denk wel dat ik het leuk zou maken en vooral niet te veel met school bezig zou zijn . |
Het stopt toch wel een keer, en ik weet liever niet wanneer. Lijkt me vreselijk..
|
Het is natuurlijk nu moeilijk er iets over te zeggen, maar ik denk dat ik mijn leven zo verder zou leven zoals ik dat nu ook doe. Ik denk wel dat ik mijn begrafenis of crematie heel erg precies zou gaan regelen en een testament laten maken.
|
als ik op de dag precies wist wanneer ik dood zou gaan zou ik me eigen begrafenis regelen, en me eigen preek houden, en dan in me graf dood vallen, ja :)
|
Zoveel mogelijk lol hebben, van de wereld zien, met vrienden optrekken enz.
1 Probleem: Wie gaat dat allemaal betalen?? :P |
Kzou iig flink aan de drugs gaan, kga toch dan pas dood :cool:
|
kzou doorleven en er niks van geloven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Berouw tonen voor m'n zonden en als vrome asceet verder leven.
|
Als natuurkundige (in spe) ga ik er niet vanuit dat dat mogelijk is.
|
Citaat:
Maargoed, ik snap dat het in het echt ook niet echt zo zal zijn,behalve bij sommige mensen met ee ziekte ofzo. |
Ik zou het gewoon leuk afmaken.
|
Ik zou gewoon doorgaan met gelukkig zijn.
|
Citaat:
Een gevolg kan nooit optreden vóór de oorzaak. |
Citaat:
|
Als ik zou horen dat ik over tien jaar zou sterven, zou het nogal dom zijn om dat ineens enorm te gaan bespoedigen door mezelf kapot te gaan roken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zorgen dat ik de droom om in het concertgebouw in Amsterdam te spelen kan waarmaken. En daarna een vet afscheidsfeest houden....
|
Dat weet ik niet.
|
Mezelf opblazen in Mekka...
|
Citaat:
|
Dan kan ik wel lekker fijn alles plannen. :D
|
Citaat:
|
ik zou alleen maar nog de dingen doen die ik leuk zou vinden. Roken zou ik subiet laten, nogal dom om de boel te bespoedigen.
|
Ik zou zelfmoord plegen :) want dan klopt het niet meer!
|
Gelukkig weet ik dat niet, zo is elke dag nog een feest :D
|
Citaat:
|
zoveel mogelijk leuke dingen doen dan he.
|
Citaat:
|
Van mijn leven zo lang het nog is een groot feest bouwen.. ;)
|
Citaat:
zit ik weer op school :mad: |
Ik zou alleen nog leuke dingen doen. Lekker veel paardrijden, genieten van me knollie.
De laatste avond zou ik mijn vriendinnen uitnodigen en nog een keer een vreetfeestje houden. En dan.... Ja 's morgends wakker worden, haren kammer, ontbeiten en wachten tot ik sterf... En natuurlijk regel ik me begravenis helemaal, en stel ik een testament op..... |
Ik zou proberen iets te bereiken, zodat ik na mijn dood nog steeds voort blijf leven in de gedachten van mensen.. :D
Zoiets net als Einstein ofzo.. Ghehe.. Moet ik wel naar school gaan..:( das minder.. maargoed.. :) |
Als het echt zou kloppen en ik zou over tien jaar (pas) doodgaan, betekent dat dat ik tot die tijd onsterfelijk ben. Dus kan ik allemaal leuke, gevaarlijke dingen gaan doen.
Als ik in de tussentijd toch nog dood kan, dan zou ik denk ik voorlopig nog even gewoon zo doorleven en wel mijn begrafenis/erfenis enzo goed regelen. En het dan kort van tevoren tegen mijn vrienden/familie vertellen zodat ze mooi afscheid van mij kunnen nemen. Edit: Hoewel, ik zou eigenlijk toch wel iets speciaals met (de rest van) mijn leven willen doen. |
ik zou dan op de laatste avond met vrienden en champagne gaan aftellen :p
|
Onmiddelijk stoppen met school.
Een enorme wereldreis ondernemen. En zorgen dat ik in een film speel waar mijn personage dood moet gaan en dat dan precies zo regelen dat ik op dat tijdstip ook echt dood ga. :) |
Ik zou het willen weten. Ik ben niet bang om dood te gaan, maar wil wel alles uit m'n leven halen. Als blijkt dat ik over 5 jaar ofzo dood ga, ga ik niet m'n hele jeugd aan school verspillen. Dan ga ik zodra het mag van school af, neem paar baantjes en ga lekker reizen ofzo (y)
|
Ik zou het wel willen weten ja. Dan kun je daar tenminste rekening mee houden. Ik zou gewoon in die tijd nog dingen willen doen die ik nog altijd willen doen. Steden als Rome, Barcalona en Londen bezoeken bijvoorbeeld... of nog eens terug naar Amerika... of naar Thailand. Verder meer stappen. Gewoon zo veel mogelijk leuke dingen doen.
|
achter de chicks aan dan maar en zeggen dat je zielig bent want je gaat binnenkort dood.
Dan zijn ze inder in staat ......... :eek: |
op de dag van mijn dood spring ik theatraal van een berg, daarvoor heb ik hopelijk wat bereikt in mijn leven. :rolleyes:
|
Dan pleeg ik één dag voor die dag zelfmoord.
|
Citaat:
|
Ik weet niet of ik wel heel gek zou gaan doen.. denk dat ik gewoon door zou gaan zoals ik nu doe, maar dan net een tikje meer nog de dingen waar ik zelf zin in heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k zou wel anar shcool gaan enzo!
gewoon t leven normaal den maar geen huiswerk meer maken en in me vrije tijd gewoon leuke dingen doen met vrienden |
24/7 punniken met Matthias.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |