![]() |
Gutg r.i.p.
"After four years and eight months of ups and downs...give up the ghost is done. Due to health and personal reasons...we thought that it was time to call it a day. We have had many of the best times of our lives, and some of the worst. But thats what made us who we were.
A huge thank you to every kid who has supported us, bands that have toured with us, and people around the world who have worked with us. That is truly the most important thing to us...to thank you. We killed it. Good night. xo" (n) |
ja kut dus , (n) ik hield van deze band . ook al was de trend over ;)
|
who cares
|
Had het idd ook al gepost in het andere topique.
Hoe kut. |
hmm klote..Ik ken niet echt veel van deze band, maar ik weet wel dat ze kunnen spelen als de tering..
Best respect voor deze mensen.. (y) :) |
Citaat:
|
Oh jee, daar gaat de kindertelefoon het druk mee krijgen.
|
Citaat:
|
had je ook in die andere topic kunnen zetten
|
Citaat:
en tja, scenepoints he als je een apart topic voor gutg aanmaakt op een geel forum |
laat deze topic es sluiten bij mij lopen ze godverdomme te mierenneuken dus dan mag deze ook wel dicht
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben een hardcore liefhebber maar gutg ist püp
|
idd. :P geef mij maar minor threat.
|
Citaat:
(die andere topic ging alleen over de tour, aat...) |
Citaat:
ontopic: fucked up! het ene moment verwacht je nog rustig naar show van ze te gaan over 2 weken, vervolgens wordt de tour gecancelled, en dan kappen ze er helemaal maar mee. die gasten waren cool, we hebben ze vorig jaar geïnterviewed op groezrock en voor we het wisten zaten we twee uur te praten... dit was echt een van de laatste levende bands in hardcore die een frisse wind brachten. Ik baal hier echt van... ben wel benieuwd wat de leden nu gaan doen... |
Een van de bands waarvan ik oprecht kan zeggen dat ik van ze hou. De shows die ik gezien heb, en met name de 2e goudvishal show, staan op m'n netvlies gebrand.
Ik zal ze missen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat heeft het voor nut kereltje. Vraag je dat eens af.
|
Citaat:
|
jammer.. gave band :|
|
Citaat:
|
ja mongool, je kan er wel quasi-grappig over doen, maar dit is wel een hardcoreband die tot de klassieken gerekend kan worden. Als een band die ik echt vet vind ermee kapt gaat dat me aan me hart... dat heet passie. Ik hoop voor je dat je het nog eens zult meemaken.
|
Geen flauw idee.
|
Citaat:
Citaat:
|
Als je het niet erg vind kun je toch op zn minst respect hebben voor de mensen die het wel erg vinden? Lijkt me niet meer dan normaal eigenlijk.
|
Citaat:
stel je niet zo aan (n) |
Citaat:
|
Het is gewoon een bum out. Die band heeft best wat betekend voor sommige mensen(inc. me). En de band afdoen als muziek waarop mensen elkaar in elkaar stompen is gewoon kort door de bocht. Voor mij heeft de band veel betekend....vooral ook in moeilijke tijden.
Dan zal ik de kindertelefoon maar bellen he. Fuckin fruits. |
Mijn persoonlijke mening is dat het best wel jammer is, ik ga niet zo ver als anderen dat ik van ze hou enzo :p, maar het is wel een band waarvan ik een aantal dingen zeer kan waarderen en daarom vind ik het toch wel spijtig.
|
Citaat:
|
vond dit een erg goeie live band! op plaat wat minder
|
Ik had niets met deze band.
Iedereen succes tijdens de komende forum-depressie. ;) |
Citaat:
maar; dat zegt o.a. mij helemaal niks, omdat ik het nooit zo zou ervaren bij een band. en dat zie ik meer als een voordeel dan een nadeel eigenlijk. |
Het interesseert me eigenlijk niets dat het jou niets zegt. Daar gaat het ook niet om. Het zegt mij wat en wat mensen daarvan vinden interesseert me ook geen kut eigenlijk.
|
ok
het was ook meer een reactie op daan's post |
Citaat:
|
Hoe kut... GODVER !
damn... David, ik herinner je bij deze nogmaals even aan dat gesprek op IRC laatst, die shit al gevonden ? |
GODVER!
dit is pretty, pretty f0kked. |
Gutgut.
|
Citaat:
|
Ik vind het een bijzonder poetisch einde. Het plaatje is helemaal af nu.
Hoewel GUTG me al lang niet meer kon boeien vind ik het toch zonde. |
kut
|
koel iig dat ik ze toch nog es live heb kunnen aanschouwen voor hun voortijdig heengaan.. vette band
ik hoop overigens niet dat dit betekent dat sworn enemy, the hope conspiracy en walls of jericho niet op pressurefest komen, want dan ga ik huilen :s (since de tour is afgelast and all) |
dat is kut.
maar dat krijg je met die limpcore bands. |
Ik had al een voorgevoel toen ik de laatste cd hoorde. Volgens mij kon deze band zich ook niet verder ontwikkelen na deze cd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |