![]() |
Eindexamencijfers in vergelijking met SE cijfers
Ben je door je eindexamens gemiddeld hoger of lager komen te staan?
SE gem: 6,8 CE gem: 7,1 dus ietsje btr gegaan dan de SE's. Ben er netto allleen bij scheikunde van een 6 naar een 8 gegaan:p |
Mijn CE cijfers zijn bijna allemaal een stuk hoger dan m'n SE cijfers. :D
|
CE was echt makkelijker dan SE. Echt raar.
|
Alleen bij Nederlands hoger en bij wiskunde gelijk.
|
Gemiddeld 1.5 punt lager heb k voor me CE gehaald
|
Citaat:
|
CE ligt echt veel lager
2 punten ofzo? |
alles hoger, engels 2 punten hoger, wiskunde & natuurkunde 0.5 puten hoger (y)
|
Ongeveer gelijk, heb al mijn cijfers gelijk gehouden behalve Nederlands dat steeg een punt en Engels daalde een punt.
|
Ongeveer gelijk: alleen bij wiskunde was het veel hoger en bij economie en aardrijkskunde een stukje lager :o
|
Tot mijn verbazing is mijn cijfer wel hoger geworden .
ik dacht dat ik zou zakken ; alles van 6 naar 5 . Maar alles is min of meer naar de 7 gegaan en 0 onvoldoendes :D |
3 hoger, 1 gelijk en 2 lager. :eek: Ik dacht echt dat ik bijna al mn cijfers naar beneden had gehaald :o
|
verbazingwekkend genoeg waren nederlands, economie en m&o de cse cijfers hoger dan't se :eek: .. :D
|
Alles lager dan m'n SE.
|
ik had voor nederlands 0,2 lager, engels 1,0 lager, wiskunde B1 0,4 hoger, natuurkunde 1 0,2 lager, scheikunde1,2 1,3 hoger en biologie is gelijk gebleven.
|
Nederlands, scheikunde en natuurkunde waren wat hoger. Engels was 1 tiende hoger.
Frans was 1,9 punt lager :o, maar mijn SE-cijfer was dan ook onzin, ik denk dat niemand uit mijn klas een hoger cijfer heeft gehaald. Biologie was 0,5 lager en wiskunde 0,4 punt lager. Gemiddeld ongeveer hetzelfde dus. |
Wis, NL en DU hoger.
De rest allemaal lager! |
SE-gemiddelde: 6.46
CE-gemiddelde: 6.75 maar CE vel beter gemaakt dan SE... PO's halen je SE ook omhoog.. |
SE-gemiddelde: 6.69
CE-gemidddelde: 6.95 Iets hoger dus. |
SE-gemiddelde: 8,02
CSE-gemiddelde: 8,07 --> min of meer gelijk gebleven. |
SE-gemiddelde over de vakken waar ik CE in deed: 8.07
CE gemiddelde: 8.57 een halve punt hoger dus |
SE-gemiddelde (vakken waarin ik ook CE deed) = 6.57
CE-gemiddelde = 6.42 Iets lager dus... 6.57+6.42 = /2 = 6.495 :D :( :p |
Mwah
Vond wel dat Wiskunde en Natuurkunde veel hoger waren voor mij Wiskunde 1.8 Natuurkunde 2.6 :o Voor alleen CEvakken: Gemiddeld voor SE: 6.11 Gemiddeld voor CE: 6.67 Beter dus voor CE :) |
beide 7,5
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |