![]() |
Penisfobie HELP
ben vroeger toen ik heel klein was achtervolgd door een man die naakt was. Daardoor heb ik enorme angst voor die dingen. Ik weet ook niet hoe ik eraf moet komen (mijn vriendje vind dit namelijk ook niet leuk).
Weet iemand een oplossing? |
Mja da zou ik toch nie doen ze ogen dicht en mond open, nee bouw het gewoon langzaam samen op !! Spreek er veel over enzo, en dan komt da allemaal in orde !!
|
rustig opbouwen idd. Ga gewoon eerst wat naakt tegen elkaar aan liggen ofzo. Er hoeft verder niks te gebeuren en naakt tegen elkaar aanliggen kan ook heel fijn zijn.
Misschien heb je de eerste keer nog steeds angst. Misschien de 2e keer ook nog. Misschien de 10e keer ook nog.... Pas wanneer jij het gevoel hebt dat je wel aan dat ding gewent ben kan je andere dingen gaan doen. Steeds een stukje verder en dan komt het vast wel goed |
praat er samen over, laat hem "het" laten zien... :d als hij het een beetje uitlegt etc dan zul je er binnen een tijdje wel vanaf zijn, iig zo ver dat je er niet meer bang voor bent... dus gewoon heel veel over praten met je vriend...
|
Het mooie aan een fobie is dat het aangeleerd gedrag is, en alle aangellerd gedrag is ook weer af te leren. Met behulp van conditionering inderdaad, geleidelijk toenemende blootstelling aan het onderwerp van de fobie. Rustig wennen en steeds een stapje verder. Over een half jaar neuk jij je vriend helemaal suf!
|
een piemel is net zoals een spin
hij kan niet bijten alleen jij hem wel |
Jezelf voorhouden dat je vriendje geen enge man is die je gaat achtervolgen, en in een rustige vertrouwde omgeving aan zijn penis wennen. Gewoon stapje voor stapje, eerst rustig kijken, je hoeft 'm niet aan te raken, pas als je het kijken niet meer eng vindt kun je dat eens gaan proberen, gewoon voorzichtig.
|
Ga naar Emile Ratelband.
"zeg ik ben niet bang voor je mr piemel, ik ben niet bang voor je!" |
Citaat:
|
ach zolang iets niet kan bijten hoef je er niet bang voor te zijn :)
|
|
Geil man, ook zo lekker op de vroege morgen...lust ik gelijk geen bapao broodjes meer ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg: Ik kan het, Tjakkaaaaa! En tjakke, hij was gecastreerd :o |
pas maar op de naakte man komt je halen :p
ps: ik ben ook bang voor wijsvingers :p :p :rolleyes: haha nix om bang voor te zijn hoor |
hm ja daar heb ik ook last van altijd als ze vingers voor me mond houden wil ik er in bijten :P
|
Mijn reply wordt verwijderd... maar al die onzin laat men staan... :confused:
Again: De penis is banger voor jou, dan jij voor hem. |
je bent lesbisch? :-)
|
Dit lijkt komisch maar als kind dit te moeten zien is inderdaad niet om te lachen.
Toen ik 11-12 was en ik wandelde 's avonds met de hond langs het park heb ik drie keer meegemaakt dat een vieze man in de struiken zijn broek uittrok vlak voor mijn neus. De twee keren was ik enorm geschrokken, de derde keer was ik met een vriendin en hebben we hem uitgelachen en 'wat een kleine penis' geroepen. Hij rende toen weg. Maar ik kan wel zeggen dat dit nogal traumatisch is als kind om een dikke lul te zien van iemand die staat te geilen op kleine meisjes! |
ja, mijn reply ook verwijderd...slaat nergens op
ik geef gewoon een advies over enge piemels die eigenlijk niet eng zijn |
juno krijgt pyschologie , duidelijk :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41. |