![]() |
Ac/dc
Hoe gaaf is AC/DC!
Thunderstruck was net op de radio, en ik realiseerde me dat ik veel te weinig van deze band ken. Op Stiff Upper Lip en wat losse nummers zoals back in black na, zegt het me allemaal niets! GEEF MIJ TIPS OH internetlosers! |
'Whole lotta Rosie', natuurlijk. :cool: (y)
|
Back In Black, Highway To Hell....het live album If you want blood....you got it(aanrader!).
Ik ben een back in black fan. Let me put my love into you baby!!!! |
TNT en Hit the Lights vind ik wel gaaf, de andere albums die mijn moeder ervan heeft heb ik nooit echt aandachtig beluisterd. Hoewel ik Stiff upper Lip wel vaak heb gehoort is het geen favoriet.
|
koop gewoon alle plaatjes tot en met '82. Dat is alles van Bon Scott + de eerste met Brian Johnson, de rest is crap.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind eigenlijk ook dat Johnsons stem er beter bij past ook al behoort hij niet tot de originele formatie. |
Citaat:
|
Ik ga voor dat live-album denk ik. bedankt.
|
Citaat:
Highway To Hell zou ik ook ZEKER nemen, vol op geniale plaat is dat. |
hells bells is ook wel een ok nummer
|
erg coole band.
|
mooie muziek hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Brian Johnson zijn stem ook beter klinken , rauwer. En zo zijn er nog genoeg die dat vinden. Trek je maar niks van die idioot aan , hij doet alsof bon scott zijn oom is ofzo. |
Gave band ja, wil ze zeker nog een keer live zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die Angus Young woont trouwens een paar gehuchten verderop van hier in een joekel van een roze keet :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vieze kutband zleep
|
Citaat:
|
Citaat:
damn! waar gaat het heen met de wereld. :rolleyes: :nono: |
Citaat:
|
Hoewel ik heel erg van Back In Black hou was Bon Scott duidelijk de betere zanger.
|
Citaat:
|
die gitarist woont toch ergens in de achterhoek?
|
haha, wat kom je hier toch op tijd mee.
Hmm de oude sound van ACDC (met Bon Scott op zang) vind ik toch net iets gaver als de albums na Back in Black etc. Powerage, Highway to hell en High Voltage zijn de favorieten hier. Van de latere AC/DC: For those about to rock !! geweldige titelnummer!! Hetzelfde geldt voor back in black. Supergaaf intro van Hells Bells, wat ze ook gebruikten bij de Monsters of rock tour in 92. Die laatste stiff upper lip vind ik zelfs ook wel tof klinken, lekkere typische ACDC sound. |
laat ook maar
|
let there be rock \m/
|
ik heb het for those about to rock t-shirt wow! :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yeah!! wij hollanders horen er trots op te zijn dat Angus hier in holland zijn huisje heeft! :p (en zo ook Rob Halford)
Btw , ik dacht dat ie in groningen woonde.. |
jeej...
: OOOO |
http://stores.musictoday.com/store/b...all/DCAM30.jpg
Ik heb deze ;) |
Citaat:
Fuckin ruige band, heerlijke rock n' roll (y) Heb drie (ge-remasterde) albums, weet alleen ff niet welke ik precies heb, moet straks ff kijken.. Hoe cool is can I sit next to you girl :cool: |
laatst had m'n vriend een cadeautje voor me.. een mooie ac/dc plaat, highway to hell. hij had 'm gekocht voor 2,50 zonder krassen. alleen tijdens het draaien bleken er toch wel aparte nummers op te staan. er bleek 'Powerage' op het labeltje te staan!
maja. ook leuk. |
Alles van AC/DC is goed. Bij die 80ies albums moet je gewoon door de slechte productie heen luisteren. AC/DC is nog altijd het heiligste van het heiligste.
En Bon Scott had soul Brain Johnson is gewoon een schreeuwer allebei niks mis mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
da is idd toch (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Keep it shut |
Citaat:
Back in Black Ballbreaker Blow up your video Dirty Deeds done dirt cheap Flick of the switch Fly on the wall For those about to rock High Voltage Highway to Hell If you want blood Let there be rock Live from the Atlantic studios Live Collectors edition Live Single edition Powerage Stiff upper Lip Stiff upper Lip tour edition The Razors edge TNT Who made Who kies er maar eentje die erop lijkt :rolleyes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |