![]() |
Nintendo komt met een nieuwe console
Citaat:
Wat denken jullie dat dit zal zijn? Gewoon een sterkere gamecube, of kunnen we een revolutionair nieuw idee verwachten? Ik denk zelf een sterkere NGC met misschien een speciale functie (2 TVs als scherm? :p) |
nieuws man :rolleyes:
|
Citaat:
Ontopic: ik denk dat het gewoon een sterkere gamecube zal zijn. |
Veel sterkere gamecube:
Citaat:
|
leuk voor al die mensen die pas een game cube hebben
|
Mja kzal em toch moeten kopen als er een zelda op uit komt ;)
|
cool :cool:
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
Ja leuk, maar de cubebezitters hoeven echt nog niet te vrezen voor de support. De "revolution" zal echt niet voor het derde kwartal van 2006 verschijnen in japan en dus op zijn vroegst een half jaar later in Europa. Tenminste dat is mijn inschatting, als ik de lijn van de Snes en N64 doortrek.
En hoe denken mensen nu al te weten dat het gewoon een sterkere GC gaat worden in plaats van een revolutionair nieuw iets? |
Citaat:
Iets revolutionairs nieuws kun je niet tot amper voorspellen, specs waarvan je de nummertjes opkrikt, das makkelijker :) Daarom (y) |
nou ik hoop toch op iets "revolutionairs" hoor :o
mja, het is ook nie zo dat Nintendo bang is om origineel te gaan doen... met die DS nemen ze best wel een gok... en eigenlijk kan ik dit als gamer alleen maar waarderen... ontdekken van nieuwe dingen... man... wij zitten nog in het "Stenen Games Tijdperk" ofzo;) er zullen genoeg ideeën zijn en hogere specs voegen niet altijd toe aan gameplay... dat doen de goede ideeën vind ik :p dus ja... doe maar echt iets revolutionairs;) |
een nieuwe nintendo console?
yoepie dan kunnen we binnenkort mario en pokedrol met nog betere graphics spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee serieus, ik denk dat een revolutie er inderdaad niet meer in zit, maar er is wel degelijk voldoende ruimte over voor innovatie en vernieuwing. Het wordt steeds moeilijker natuurlijk, maar het is zeker nog mogelijk. In ieder geval in zovere dat je van de NGC opvolger meer kunt maken dan slechts een upgrade. |
Citaat:
Jep zeker weten, maar je kunt nummers zo gigantisch omhoog gooien dat je et innovatie kunt noemen. Het is toch zo dat je het een beetje met mij eens bent? Ik bedoel: Nummertjes opkrikken is makkelijker dan iets compleets nieuws te verzinnen.. ja? |
Rara waar komt de nieuwe zelda op uit. Wist wel dat de NGC het niet zou trekken (N)
|
Citaat:
Citaat:
|
En daar komt nog bij dat als je iets compleet nieuws maakt dat de consument het dan ook nog moet gaan kopen. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
^^ Toen ik de nieuwe resident evil zag en erbij werd gezegd dat ze alles uit de cube trokken kreeg ik weer het idee dat de nieuwe zelda het er niet op zou halen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |