![]() |
De Beste Sporter Ooit
Ik vind Eddy Mercks
|
Volgens mij is dit een onmogelijk topic. Je kan wielrennen, voetbal, zwemmen, judo,... niet langs elkaar vergelijken. :)
|
Citaat:
Leer eerst z'n naam schrijven en kom dan nog eens terug. :rolleyes: Ali was the greatest btw. Maar dit is inderdaad 'n onmogelijk topic, zoals Tofke zegt. |
Het is objectief dus wat je er zelf van vindt en elk jaar worden trouwens verkiezingen gehouden voor de beste sporter van het jaar.
En btw ik weet ook wel dat het Eddy Merckx is. En ik vind Ali maar een neppe bokser die helemaal niet zo een geweldige sporter was het is gewoon een domme kracht waar iedereen nu respect voor heeft . |
Citaat:
ontopic: Ramon Dekkers |
Citaat:
Voor mij iedereen die een wereld record heeft of ergens kampioen in is geworden. Wat Tofke al zegt het is bijna onmogelijk de grootste sporter ooit te noemen. En Ali heb ik nooit zien bokser heb er ook geen verstand van maar ik heb wel eens gehoort dat hij niet de grootste bokser ooit was of dat er iig nog 1 minstens net zo goed was maar zoals ik al zei bemoei ik me verder niet met boksen ik zeg alleen wat ik gehoort heb. |
Johan Derksen.
|
Citaat:
En iedereen die Ali ooit heeft zien boksen, kon zien dat hij geen domme kracht was maar 'n lenige uiterst getalenteerde bokser. Ik vind hem niet de beste sporter ooit, maar hij is wel "The greatest". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aangezien zelf veel meer het voetbal volg ga ik voor de grootste voetballer: Pele. Helaas heb ik daar niet veel van kunnen zien, maar wel een aantal WK's met Brazilie onder leiding van Pele :) |
Is Micheal ''Cliche'' Jordan al genoemt?
|
Citaat:
|
ja, ik heb een zwak voor Bob Peeters :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt Zlatani10 was weer lekker op dreef op z'n slechte niveau. |
Cruijf mag er wel tussen
|
Sjezis wat een vreselijk topic. De beste sporter ooit :confused:
Maar laat ik een serieuze gooi doen. Mischien zou je het eerder in de hoek moeten zoeken van mensen die in verschillende sporten de absolute top gehaald hebben, ik ken niet veel voorbeelden, maar een hele aansprekende is Bo Jackson, een speler uit Alabama die zowel de NFL finals als de Baseball All-Star Game haalde. Iets recenter wat Bob de Jong gehaald heft, zich kwalificeen voor de OS als baanwielrenner en al een Olympische titel in het schaatsen hebben (toch?). Dat zijn mensen die zo waanzinnig getalenteerd zijn dat ze de (absolute) top gehaald hebben in sporten die een geheel andere techniek vereisen. Ik heb daar eigenlijk meer bewondering voor dan voor iemand die 1 sport gedomineerd heeft een tijdje. |
Deion Sanders dan denk ik.
De enige sporter die in de World Series van het Baseball en de Super Bowl van het football heeft gestaan, en hij was echt geen wisselspeler. |
Citaat:
Of weet je dat alleen als je een toets moet maken.. |
Citaat:
Dat is objectief kijken. Het is een belediging voor vele sporters om hem ook maar te bedenken. Ik heb wel respect dat ze goed kunnen fietsen en vind het ook knap enzo, maar wielrenners zijn meestal lompe, slappelingen. Niet iets wat 'beste sporter ooit' uitstraalt. |
Citaat:
Ik vraag me ten zeerste af of iemand die zo getalenteerd is op het gebied van 'techniek' wel 'de grootste sporter' zal zijn. Ik denk dat sport voornamelijk draait om gedrevenheid, inzet en competitiviteit. (Zie daar waarom het een onzinnige vraag is...) |
Citaat:
|
Citaat:
In mijn ogen moet het iemand zijn die iets heel knaps heeft gepresteerd, iets heeft betekend voor zijn tak van sport, iets heeft betekend voor de sport in het algemeen en iemand die nog steeds tot ieders verbeelding spreekt.. Ik kom op 5 namen maar er zijn er vast veel meer.. Johan Cruijf en Diego Maradona, Mohammed Ali (al heb k zelf weinig van em gezien maar veel van em gehoord), Michael Jordan, Tiger Woods |
Robby Naish.
Wind- en Kitesurfer :cool: |
IKKE :o
ik zou het nie wete (y) :nono: :nono: :nono: |
Citaat:
aapje |
Anni Friesinger
|
De man die vanavond in de GP van Amerika op de tweede startpositie staat. DER MICHAEL SCHUMACHER natuurlijk de beste sporter ooit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
MICHAEL SCHUMACHER vind ik geen sporter hij zit alleen een beetje te rijden in zijn dure F1 auto....
ik vind cruijff of maradonna eerder in aanmerking komen voor deze titel |
Citaat:
|
Er zijn dan heel veel sporten die je dan niet tot sporten kan rekenen. Formule 1, motercross, Knolsjeese blablabla.....het zijn gewoon sporten hoor!
|
Citaat:
|
dennis bergkamp (y)
|
Ik vind Eddy Merckx
|
Muhammed Ali zes keer wereldkampioen en dat terwijl hij heel zijn loopbaan werd tegengewerkt. Meer hoef ik niet te zeggen.
|
sjeesus!! al die verschillende sporten kun je toch niet vergelijken!! is echt niet te doen hoor! :s
|
Citaat:
-Wat heeft HIJ voor zijn sport betekent. -Wat heeft HIJ voor de wereld betekent. -Hoe heeft hij de top bereikt. En misschien nog meer dingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eddy Merkcx
Hij heeft in zijn sport zowat alles gewonnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |