![]() |
Wat wordt het? Zal Ajax de dubbel pakken, of pikt FC Utrecht deze prijs voor de neus van Ajax af?
Zelf denk ik dat Ajax de dubbel pakt, ze winen de finale met 2-1. Hopen nu ook dat het nu zonder rellen kan gaan. Utrecht mag zoiezo toch Europa in, doordat Ajax zich al rechtstreeks geplaatst heeft voor de CL. Wat wordt het, zet je voorspellingen en gedachtes hier neer :) |
Ajax 2-3 Fc Utrecht
|
AJAX - FC Utrecht 4 - 1
Mido 2x Zlatan Galasek |
Owja.. die wedstrijd wordt zondag gespeeld.. om 18h.
[irri modus] Het is FC Utrecht - Ajax.. [/irri modus] Onderlingen resultaten dit seizoen is beide 1 wedstrijd gewonnen. Maar Utrecht was op het einde van het seizoen slecht bezig vond ik, zeker in tegenstelling tot Ajax. Maar een bekerfinale is altijd anders, dan een gewone competitie wedstrijd. Maar ik ga toch voor een overwinning voor Ajax, maw een dubbel voor Ajax. Einduitslag 1 - 2 (voor Ajax dus) |
Ajax wint
2-4 |
ik denk ehmm......
3-1 trouwens hoe krijg je zon plaatje links van je naam? |
Ajax wint 4-1
2 x Mido 1 x Machlas 1 x Galasek |
2-0 voor Ajax:)
|
2-0 Utrecht
Kuyt en Tanghe |
dat was de 1e Utrecht fan :D :) als het maar een spannende wedstrijd word
|
Citaat:
Moch Kuyt dan toch spelen? Dan wordt mijn voorspelling: Utrecht 3-2 Ajax Mido 0-1 (14) Machlas 0-2 (44) Kuyt 1-2 (46) Kuyt 2-2 (78) Kuyt 3-2 (98) 't blijft toch een Kattuker ;) (al heeft ie bij Quik Boys gespeeld :o ) |
zul je zien :p klopt alles op de minuut hehe
|
laten we het hopen ;)
|
lol :p nee ik hoop het niet hehe
Ajax mot winne :D |
Citaat:
Kuyt?????? Jij bent zeker wel een hele grote Utrecht-fan, of niet???? :rolleyes: |
hehe... wie kreeg ook alweer geel tegen Ajax 2? :D en viel op z'n knieen omdat hij de fi.... nah laat maar :) je hebt ut vast al door :p
|
Citaat:
|
check http://forum.scholieren.com/misc.php...&page=1#avatar .. maar tiz wel beetje offtopic jah :p
|
ik hoop dat utrecht wint, maar ik denk het niet..
|
Ajax 3 Fc Urecht 1
12 Machlas 45 Mido 54 Vreven 76 Mido |
Ajax - Utrecht 1-3 :D
1-0 Mido 1-1 Tanghe 1-2 Gluscevic 1-3 Tanghe |
3-0
|
Ik heb een flauw vermoede dat utrecht in de begin fase weggespeeld word...
AJAX wil dolgraag dubbel winnen Utrecht wil natuurlijk ook winnen Maar ik denk dat ze niet zo super gemotiveerd zijn als AJAX Ik denk 0-4 voor AJAX. Als ze in het begin 2 keer scoren moet het haalbaar zijn :) Dus... Mido 0-1 (4) van der Meyden 0-2 (12) van der Meyden 0-3 (45) Machlas (of een e.d. van wreve) 0-4 (78) |
Citaat:
|
hahahahahahahahahaha Vreven :p
|
1-3 voor Ajax
Mido 2x Machlas |
utrecht wint de beker, 3-2, dit is een unieke kans voor utrecht om een prijs te pakken, de 2e prijs in de historie, dus ze speeln er vol voor, ajax heeft al een prijs en zal iets minder gemotiveerd aan de wedstrijd beginnen
|
Het is de finale, denk dat beide teams even gemotiveerd zijn.
|
Citaat:
Spellen is iets waar meneer knijtert! vaker moeite mee heeft: Zie hier |
AJAX NOG 2-1 ACHTER :S:S:S:S:S
zlatan op de lat!! awwwwwww |
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D
verleningggggggggggg :cool: Ajax moet winnuhhhhhhhh!!!! :) :D |
als die stomme grensrechter zn ogen open had gehouden had Utreg dus nu de Amstelcup gehad!! stelletje sukkels daar ook die mensen, GO UTREG!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Sjonge jonge...wint Ajax ook nog...
Nah ja...volgens mij speelt PSV dan om de JC-schaal. |
Had de tv al uit gegooid :D
Ajax wint!!!!!!!!!!!!!!!!! ZLatan is the man ole ole |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar je zal wel gelijk hebben dan |
kut ajax heb de dubbel
khad het utrecht gegunt, dat doelpunt was buitenspel, maar de pingel was ook onterecht |
Ik ben voor ajax, maar vet ontevreden dat ze onterecht die cup hebben gewonnen:(
wat vreselijk voor FCUtrecht... |
godverdommese k@nker grensrechter
zelfs een blinde zag nog dat wamberto buitenspel stond vind het echt zuur voor utrecht gelukkig mogen ze el europa in |
over 90 minuten was ajax de betere
pingel sloeg nergens op en twas buitenspel dus wat heft elkaar op verdiend gewonne |
ajax!! ajax is ok!!!
A J A X en de rest die doet niet mee |
Twas buitenspel, maar het was mooi ook geen penalty!!
Boontje komt om zijn loontje! Ajax way the gooooooooooo!! :cool: :cool: :D (y) |
Citaat:
en we zwaaien met zijn allen naar stijntje!! |
Ja..Over Stijntje gesproken..Kan die zijn haar niet ff afknippen ofzo..Het ziet er niet uit..
Haha, hij is echt een driftkikker zeg..Volgens mij hebben onze spelers opdracht gekregen om hem gek te maken..! :D AJAX HEEFT DE DUBBEL OLE OLE OLE.. Ik kan niet wachten om morgen al die sippe gezichtjes te zien hehe :>) |
Utrecht kreeg kadotje van scheids :( dat vond grensrechter niet eerlijk en geeft ook kadootje aan AJAX :P
En dat vond wreve niet leuk :P EN IKKUH LEKKUR WEL :P |
Leidseplein here we come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
De top drie en vooral die gasten uit A'dam worden continu bevoordeeld ten opzichte van de zogenaamde kleinere clubs. De knvb-maffia moet maar eens ingrijpen..
groeten peter |
naaistreek van t 1e kwartier (van de verlenging :o) ofsow :mad:
|
H*m*s H*m*s..................
KNJB MAFFIA! :puke: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |