![]() |
Ik wil weer is op een sport gaan, maar ik kan echt niet bedenken wat.
Zwemmen, judo, basketbal, voetbal heb ik al gehad. Dus dat hoeft van mij niet meer. Tennis leek mij wel wat, maar dat word me steeds afgeraden omdat dat zo saai blijkt te zijn. Volgens mij valt dat best mee, maar ok. Volleybal en korfbal hoeft van mij ook niet. En ja dan wordt het lastig. Misschien komen jullie met wat leuks, waar ik even niet aan gedacht heb. |
Voetbal tafeltennis volleybal
|
Citaat:
Blijft dus alleen tafeltennis over, slimmerik... |
Citaat:
das echt wel een leuke sport! |
Bijna alle sporten zijn toch leuk... Nouja, als je er niet negatief over wilt kijken... Voetballen is ook maar achter een bal aanlopen en als je hem eindelijk hebt weer weg trappen (zo bekijken dat voetbalhaters).
Dus hier gaan we: handboogschieten, atletiek, badminton, basketbal, boksen, baseball (softball), kano (kayak), wielrennen (veldrijden), ruitersport, schermen, voetbal, turnen, handbal, (ijs)hockey, Judo, schaatsen, roeien, Yachting, kleischieten, skien, zwemmen, taekwon-de, tafeltennis, tennis, treathlon, volleyball, gewichtheffen, worstelen... Of misschien americaans football, autorally, biljart, snooker, pool, bowling, bridge, schaken, dansen, golf, zaalvoetbak, Ju-jitsi, kaatsbal, karate, kegelen, krachtbal, rugby, waterski, ... En neen, ik wil niet doen alsof ik veel sporten ken ofzo, maar een sport die je uitoefend is persoonlijk en kan niemand je mee helpen. Ik heb dus gewoon een hele resume opgenoemd, misschien dat er een tussen staat waarvan je zegt "Hey, die lijkt me leuk". Want de meeste bekende sportenheb je reeds gedaan, of wil je liever niet doen. Veel plezier der mee. |
TAFELTENNIS!!! Doe het zelf ook en vind het heel leuk. Je hoeft ook niet heel jong te zijn als je begint om nog een beetje goed te worden (niet dat ik goed ben).
|
Vind tennis echt wel een gave sport. Lekker je agressie op die bal uitoefenen. Tenniscomp. vind ik altijd onwijs gezellig.
|
fitness
|
fitness jah :)
|
Is het moeilijk om op oudere leeftijd nog te leren tenissen?
Dan ga ik denk ik toch dat proberen> Want het lijkt me eigenlijk best leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals gewoonlijk wordt wushu niet genoemd,
dus ik raad je aan om wushu te gaan doen ( tenminste als er een wushu school bij jou in de burrt is!) Het is een chinese vechtsport, en het is ook nooit te laat om er mee te beginnen. |
Zwemmen rulez!! Ik zit er nu zo'n zeven jaar op... maar na dit jaar stop ik want ochtendtrainingen (4 keer in de week van 6 tot 7) zijn toch niet echt aan mij besteed.... kvin het wel jammer! Ik wil nu ook een andere sport gaan doen... maar wat??!
|
DIT: http://www.steelers.com/photos/p1browns010602.jpg is leuk.
|
Zit zelf op paardrijden en vind het heel leuk! :) maar tennis zou ik zekerz ook een keertje proberen, is ook heel leuk, of iets met een groep ook altijd erg leuk, basketbal ofzo,
succes met zoeken! |
als je een beetje ritmisch bent aangelegt, kun je ook gaan stijldansen
en wedduh dat dat leuk is!!!! mijn mening :D |
ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem.. ben pas van voetbal afgegaan omdat ik daar geen zin meer in had........ wil eigelijk wel op tennis maarjah...... schijnt zo'n kaksport te zijn en daar hou k niet van en ken helemaal niemand die optennis zit............
|
Reddend zwemmen is echt toppie.
Doe ik ook en je krijgt best wel conditie. |
Citaat:
Enne, zwemmuh is opzich ook wel leuk. Hebbik ook nog gedaan! Afrader: Atheletiek (of hoe je het ook mag schrijven) Das echt saai!! |
Citaat:
|
Badminton daaaaa sport!! egt super gaaf
|
Ja BADMINTON is ook suuuupers!!
ook helemaal mee eens! |
Zeilen of roeien! gewoon allebei doen...(y)
|
Citaat:
|
waterpolo (y)
|
wielrennen (y) (y)
|
Skateboarden!
Geen regels. Je kiest wanneer je het doet, waar, enz. Alleen jij en je board. |
basketbal is de vetste sport die er is echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Voetballen , Basketballen , Tennissen, Honkballen
|
Citaat:
Je moet door de beginjaren heen bijten, dan is het niet zoo super omdat je meteen Sampras wil zijn. Pas later komt het dat het echt heeel leuk kan worden. Met vrienden allerlei toernooien doen en competitie en clubkampioenschappen. Echt een aanrader hoor dat tennis. Doen. |
ik zou eerst eens gaan analyseren wat voor sporten je leuk lijken, teamsporten of individuele. Daarna is de keuze makkelijker.
|
wat vind je van HONKBAL ?
Wil je een teamsport? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |