![]() |
Pantera
welke CD van Pantera vinden jullie over het algemeen gezien het beste? (live albums niet meegerekent)
|
cowboy from hell omdat ik medecine man cool vind :o
|
ik vind die gast van pantera zo'n loser
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
great southern trendkill, maar dat komt omdat dat de enige is die ik ken :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pantera stinkt met ze allen. :D wat een nerds zijn dat. een beetje schreeuwen. ze moeten een voorbeeld nemen aan de spice girls. die hebben tenminste tieten. zij ook wel maar bier tieten.
hebben jullie dat nu ook omdat jullie daar fan van zijn :confused: |
VDOP zonder twijfel.
op plek 2 komt voor mij "Power metal", die ik ondertussen nu ook origineel heb uiteindelijk! 3e plek is voor CFH!, Far Beyond en Geat southern trendkill vind ik een beetje matige albums, Reinventing was weer een stap in de goede richting IMO. |
Ik heb alleen cowboys from hell en far beyond driven.
Op beide cd's staan een paar VETTE nummers. Cowboys from hell cemetary gates walk planet caravan en nog een zooi nummers gave band (y) |
Vulgar display voor mij.
Maar zijn allemaal erg goed buiten reinventing the steel. Die was rommel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maarre idd VDOP zonder twijfel! |
Citaat:
|
Glamcock
|
Citaat:
kweet alleen dat er 4 cd's zijn voor CFH, waarvan de 1e 3 met andere zanger |
Citaat:
cockring |
Citaat:
|
vind ze allemaal vet. CBFH te vaak gedraaid en VDOP ook dus nu is Far Beyond DRiven mn fav, Shedding Skin, Im broken (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het album "power metal" is geen glamrock!
De 1e 2 albums die pantera maakten, had pantera nog een andere zanger, die 2 albums zijn een beetje glam achtig, boeien me ook vrij weinig, 3e album "I am the night" ging al een beetje de goede kant op, het 4e album Power metal is heavy metal. Of hoe ze het toen in de US noemden, "Power metal". Nu ook wel bekend als 80's USA power. Zoals Helstar etc. Daarna zijn ze begonnen met CFH, een totaal andere stijl, vandaar dat heel veel mensen niet weten van de 1e 4 albums.. Ook omdat deze heel moeilijk te verkrijgen zijn, je ziet ze af en toe eens te koop op ebay voor een euro of 50, de gekleurde vinyl versie van ""projects.." is zelfs over de 150 euro waard. Van het "oude werk" zijn de 1e en 4e LP het makkelijkste nog te krijgen. Ik zelf heb "Power metal" van ebay geplukt voor 35 euro. Maar let op, dit is goedkoop!! Ik heb de 1e zien liggen op een metalmarket voor 60 euro. Voor lager moet je gewoon geluk hebben! Van het oude werk zijn er ook cd's uitgebracht later, met 2 albums op 1 cd. Power metal zelf is wel uitgebracht op CD, deze is nog zeldzamer dan de LP. http://www.bnrmetal.com/groups/pant.htm |
waarom zijn ze gestopt
|
Cowboys From Hell
Cemetary Gates blijft gewoon een supersterk nummer net als het merendeel van het album gewoon top is |
Vulgar Display Of Power.
|
haha ruud heeft gesproken :D
|
Far beyond driven en Vulgair display of power
en ruud, far beyond driven heerst hard over reinventing the steel. |
Ah, blijkbaar ga ik met de meute mee, topalbum. Voor de eerste vijf nummers zou ik het al aanschaffen ;)
|
hehe nee FBD is de minste pantera cd
|
Zegt de gast die op Mauser geilt..
|
|
Citaat:
in dat opzicht zitten we wel op 1 lijn |
Citaat:
|
Citaat:
trouwens je avatar is de cover van nieuwe slipknot niet? wat vind je van dat akoestische nummer? vermilion pt.2 heetie volgens mij (en jah, k luister ook weleens slipknot, nooit gedacht he :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb het nooit echt wat gevonden, heb die cd met die vlammen gehad, weet bij god niet hoe die heet??
Mja heb me er verder ook nooit echt in verdiept |
Citaat:
hoe diep kan je zinken |
Vulgar display.
|
het is kiezen tussen Vulgar en Southern. Maar Southern gekozen.
|
hoe gaaf zijn die homevideo's van deze band !!!!!!
|
Citaat:
Verder stem ik voor Far Beyond Driven...waarom weet ik ook niet... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |