![]() |
BORNE 29 JULI JAIRUS/DEATH BEFORE DISCO ao
Blizzbee presents 29 JULI:
http://www.stabback.com/flyers/jairus29juli.jpg Jairus Death Before Disco Instil A State Of Nothing Left entree deur: 6 euro entree vvk: 4 euro deuren: half 8 eerste band: half 9/9 uur even voor de duidelijkheid: blizzbee is een nieuw jeugdcentrum van borne en t zit in het nieuwe cultuurhuus.. (nieuwe bijenkorf voor bekenden) |
Ik kom wel even kijken denk ik.
|
death before disco heb ik gezien in het voorprogramma van thursday laatst , was wel vet kan ik me herrineren
|
|
oh dat jairus stond geloof ik ooit in een tiptopic en vond ik behoorlijk gaaf. maar ik ga eerst even bekijken waar borne is. :|
|
Jairus wil ik wel ff checken. En bornne is vrij dichtbij.
|
Citaat:
ohja tis trouwens volgensmij de enige show die ze doen nederland van hun tour! |
Citaat:
|
allright! :)
|
present
|
jairus ken ik via teun, maar kwas er niet zo kapot van de rest ken ik niet (Y)
|
up :)
|
dude
maarten spelen julie met jairus :eek::cool: ik heb dan een jaar met lennart dus we doen vast iets anders...denk ik |
haha, vet dat jullie spelen met instil etc.maar..
jullie hebben geen reet te zoeken daar man. muzikaal ligt het mijlenver verwijdert. het wordt of tijd dat je beter bijpassende bands krijgt (en daardoor meer waardering krijgt en doelgroiep aanspreekt) of dat je de stijl verandert. p.s. ik heb fucking heaven shall burn hier nog voor je liggen. morgen meenemen? |
De bands zoeken nog naar optredens in Nederland:
http://p080.ezboard.com/freflections...cID=5548.topic |
Citaat:
anders luister je eerst ff naar die andere bands ipv alleen op de naam instil af te gaan.. jairus en death before disco liggen precies in ons straatje dus maak je maar geen zorgen.. en ga dus jairus nou maar luisteren want die shit is vet! en db4d uiteraard ook! p.s. ik heb net die cd van je gekregen! bedankt daarvoor ;) |
Citaat:
lennart digt die shit ook wel :) |
:D zal ik dan ook maar even langskomen?
ASONL al veel te lang niet meer gezien. :p en achja.. misschien zijn jairus en death before disco ook wel leuk :D ;) |
Wat voor muziek is het?
Blizzbee zijn echt eikeltjes. Nou ja, twee minuutjes lopen en ik ben er, dus misschien kom ik wel. Ik wou daar laatst een showtje boeken, maar ja, geen reactie. |
Citaat:
weet je ik zie nu pas dat het juli is. ik las juni *muts is* maar dan zijn we waarschijnlijk met zn 2en op vakantie:p :D |
Citaat:
en kom jij uit borne ja? Citaat:
|
Citaat:
Dat lijkt er voor geen meter op man! ik blijf dus bij mijn mening. ik heb jairus geluisterd. vind het vet maar het lijkt net zoveel op jullie als een walvis op bram peper. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Instil: Toen ik de naam zag, dacht ik het al, en een blik op de site was genoeg. Echt niet dus. Jairus: Zag er oke uit, maar toen hoorde ik de liedjes.. Auw. De andere twee bandjes kon ik geen mp3'tjes van krijgen. |
Citaat:
jairus boort meer vanuit een hardcorehoek, terwijl jullie toch meer vanuit de emo-hoek opereren. de gitaarrifs klinken anders. het is iets mathematischer van opzet. |
Citaat:
|
Citaat:
jij wilt op een band lijken waar jullie niet op lijken. vooroordeel blijkt juist te zijn. maar goed..ik kom zondag wel langs. |
Citaat:
|
Citaat:
ok. we zetten het wel voort op msn;) |
lijkt me beter! : ;)
ontopic! |
Euh.. black emo.
|
wel vette lineup!!!! Hoop dat ik tussen mijn verhuizing door nog ff tijd hiervoor vind.
|
mwa half uurtje fietsen... moet lukken dacht ik :)
|
Mensen die waarschijnlijk wel komen zou ik aanraden om even te reserveren! zaaltje kan ongeveer een 100/130 man! (en t scheeld je 2 eurotjes ;))
mailen naar: info@blizzbee.nl naam vermelden+aantal kaarten |
Saasveld is voor batty boys.
|
Citaat:
nou, dan wil ik 29 juni naar the all girl summer fun band in r'dam |
Citaat:
|
waar ergens ligt dat ?
|
Citaat:
gewoon goed te bereiken met de trein! |
hehe even opgezocht en dat is me echt 160 km te ver
|
Citaat:
|
Maarten- The Helsinki Murder willen komen: Orchid/Reversal of Man achtig spul. Members van GoRevolutionGo.
|
aight
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kanwel kanwel |
Citaat:
|
Citaat: