![]() |
Vakantie
Dit is de eerste keer dat ik dit doe dus wees aardig plz :)
Vakantie, Vakantie Het is de tijd van het jaar waar iedereen van houdt Het is de tijd van het jaar waar iedereen van geniet Niemand lijkt meer stout. Niemand denkt meer aan de slechte woorden die je je in het jaar losliet. Het is de tijd van het jaar waar iedereen van houdt Het is de tijd van het jaar waar iedereen van geniet Eindelijk is het niet meer koud Je loopt weer langs het schijnende water met riet De vakantie is begonnen Heb jij al wat leuks verzonnen En wat vonden jullie ervan? |
Citaat:
suc6 met de volgende die er hopelijk aankomen |
hey beginnend dichter,
vind het niet zo'n heel goed gedicht, beetje weinig emotie, maar het begin is er...en alle beginnende dichters zijn van harte welkom, ben ik niet meer de enige die afgezeken wordt ;) ga vooral door |
opzich klopt het gevoel wel natuurlijk, veel mensen zullen dit hebben. Het gedicht is wel heel slecht.
Vakantie, Vakantie. Het is de tijd van het jaar waar iedereen van houdt waar iedereen van geniet niemand denkt meer aan, de slechte woorden die de losliet. Het is de tijd van het jaar waar iedereen van houdt waar iedereen van geniet het is niet meer koud. lopend langs het schijnende water met het riet. De vakantie is begonnen Heb jij al wat leuks verzonnen, om te doen? geef heb in ieder geval van katoen. ik heb hem ook verandert, hij is nu wel anders. probeer de volgende keer veel meer je gevoel er nog in te leggen, dus helemaal wat je denkt. Daarnaast moet je het mooi laten klinken, dat hoeft niet persé rijmend te betekenen. maar ga zo door. |
Ik denk dat je je teveel aandacht hebt besteed aan het rijmen. Laat dat los en zeg op een mooie manier wat je voelt, of wat je over wilt brengen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |