![]() |
stap1 (under construction)
As I pay homage to my friends, I step boldly over the threshold
Towards a new life I fear not, because my choices are my own Considered perfect from my point of view I’ve questioned it all and yet here I stand On the verge of taking responsibility Almost ready to tell myself to do’s and don’ts O yes grow I will, earning a way Towards a comfortable stay… -------------------------------------------------- Het zal niet meer helpen Woorden steeds maar woorden die blijven we hebben Het Breekt, een verlies van onvoorwaardelijkheid "verantwoord uzelf" De drang om het eewige kind te zijn onbevangenheid, flierefluitende irritaties vlieg toch op! de deur uit, de wereld op zijn kop ============================================== ---------------------------------------------------- Eens in mijn leven moest ik beleven Dat me genoeg was gegeven Uit die deur de wereld in De Keuze om te jagen Jezelf voortaan vragen Goed of fout Kiezen of delen Leven en vergeven Of met de bitterheid het duister Mama, ik ben op weg Denk na voor ik iets zeg -* Het zal niet meer helpen Woorden steeds maar woorden die blijven we hebben Het Breekt, een verlies van onvoorwaardelijkheid "verantwoord uzelf" De drang om het eeuwige kind te zijn Onbevangenheid, lirefluitende irritaties Vlieg toch op! De deur uit, de wereld op zijn kop ------------------------------------------- Ik weet niet zo goed of ik bij dat * wel door had moeten gaan, of dat ze apart ,moeten blijven het is me na lange tijd weer gelukt om wat te schrijven, dus lijkt het nog ergens op lirefluitende??? |
leuke gedichte, al snap ik niet zo barstend veel van het engelse gedicht kheb er ook niet zo lang naar gekeke, ik vind ze niet zo erg goed ofzo, een matigje, tis gewoon niet mijn stijl, smaken verschillen he
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |