![]() |
problemen met wiskunde
hallo,
ik weet niet of dit topic al geweest is, en als t zo is hoor k t wel. Ik zit nu in 3ath, en snap sinds begin dit jaar totaal niks meer van wiskunde! t is niet zo dat ik me best er niet voor doe, maar t lukt gewoon niet meer. ik snap niks meer enz. nu is t bij ons op school zo dat er in de derde geen bijles wordt gegeven, dus t kan niet rustig uitlegd worden ofzo. in de klaz zitten we ook met 30 man en een leraar die geen orde kan houden, dus als ik iets wil vragen schiet t ook niet op. iemand misschien een id hoe ik er iets aan kan doen zodat ik er weer iets van begin te snappen? |
als je hier dichtbij zou wonen zou ik je wel het één en ander uit willen proberen te leggen... soort van bijles ofzo...
verder moet je maar ff wat dingen op het forum zetten als je het niet snapt, dan kan ik het wel proberen uit te leggen en andere mensen die op dit forum komen. ps ik woon in het gooi. |
gooi anders een forumbaas van ExV op je ICQ http://forum.scholieren.com/wink.gif.... Das niet de ultieme manier van hulp, maar het gaat wel sneller dan op het forum denk ik...
En inderdaad... Je kunt zo af en toe een topicje openen met een vraag http://forum.scholieren.com/smile.gif Anders moet je extern bijles gaan zoeken, maar dat tikyt al gauw aan... |
Ik kan je overigens echt bijles wel sterk aanraden als het totaal de verkeerde kant opgaat. Ik ken genoeg mensen waarmee het een stuk beter ging nadat zij een tijd bijles hadden genomen (van een 2 naar een 6 tot 7).
Maar het kost natuurlijk wel een aardige duit. |
ik woon nou niet echt bepaald in de buurt van t gooi. mij woont in gelderland. maar toch hartstikke bedankt! ik heb geen ICQ... dus dat kan ook al niet. ik probeer als ik iets nie snap t hier wel ong te posten. nie dat dat zal lukken want dan kom ik er denk ik toch niet uit. k sal t us met me moeder over dat externe bijles hebbe. maar iig geval bedankt voor jullie tips |
En je hebt toevallig ook niet een wiskundige moeder of vader? (ik heb dagelijks bijles van mn vader! hehe)
succes! |
Citaat:
|
Als je wilt kan ik je via e-mail bijles geven in wiskunde. Mijn e-mailadres is arno.van.asseldonk@hetnet.nl. Omdat ik zelf Office 2000 gebruik zou ik graag willen weten welke Office-versie jij gebruikt, zodat ik eventuele attachments in het juiste formaat kan opsturen.
[Dit bericht is aangepast door mathfreak (03-12-2001).] |
Citaat:
k zal je alleen voorlopig nog ff nie meele want ik heb een hoofdstuk dat ik snap (is alleen meten en aanzichten dus...) mahjah je hoort wel van me |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |